וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרת קוטלר עוררה סערה: "יש מתנחלים שפויים"

18.6.2016 / 22:30

בסיום שידור כתבתו של רועי שרון במסגרת "המגזין עם אושרת קוטלר" שעסקה בתושב יצהר עזרי טובי העוסק בהסברה סיכמה קוטלר והכריזה כי "אין ספק שמדובר במתנחל שפוי. יש גם כאלה" . חדשות 10: "קוטלר התנצלה על הדברים"

מגישת החדשות אושרת קוטלר עוררה הערב (שבת) סערה ברשתות החברתיות כאשר סיכמה את כתבתו של רועי שרון על "המסביר הלאומי" עזרא טובי בהקלה באומרה "כן יודע לשיר, יודע לערוך אין ספק שמדובר במתנחל שפוי. יש גם כאלה, אפילו ביצהר". התגובות לא איחרו לבוא. "ממתין במתח לראות מי מעובדי וראשי חדשות 10 ייצא מגדרו נגד ההתבטאות המכוערת הזו. או שזה שמור רק לרמי סדן?" צייץ בטוויטר כתב חדשות 2 עמית סגל. "התבטאות מגעילה שבעיקר מעידה על בורות ודעות קדומות", הוסיף כתב "הארץ" ברק רביד "יש גם מגישי חדשות כאלה. אושרת קוטלר צריכה להתנצל מיד".

מחדשות 10 נמסר בתגובה: "מנכ"ל חדשות 10 שוחח מיד בתום השידור עם אושרת קוטלר שהתנצלה על ניסוח הדברים. קוטלר הבהירה שכוונתה היתה לתמוך ברוח המתונה שנשמעת בקרב תושבים בהתנחלות יצהר. היא תבהיר זאת בצורה מסודרת בשבוע הבא בתוכניתה".

בהמשך התנצלה קוטלר ופרסמה בעמוד הפייסבוק של התוכנית: "היי, הערב שידרנו ב"המגזין" כתבה שבאה לפרגן לדובר מוכשר שמייצג את מפעל ההתנחלויות בפייסבוק וזוכה להצלחה בינ"ל מרשימה", כתבה קוטלר.

"בתום הכתבה החלטתי להמשיך ולפרגן לעזרי טובי, שגם שר יפה בעיניי - וציינתי שטוב לדעת שיש מתנחלים "שפויים" במרכאות, אפילו בהתנחלות כמו יצהר. כוונתי הייתה כמובן למתינות שמגלה טובי, ורבים נוספים כמוהו, ואני מצרה על כך שהניסוח הספונטני לא היה מוצלח ולא תאם את כוונתי", כתבה וחתמה בברכת שבוע טוב.

משלא נרגעה הסערה הוסיפה קוטלר פוסט נוסף: "ואם זה עדיין לא מספיק ברור - אני מתנצלת אם הובנתי לא כהלכה. אני בהחלט לא חושבת שציבור המתנחלים הוא ציבור לא שפוי, נ ק ו ד ה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully