וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דו"חות משטרתיים: חומרי פדופיליה והתעללות בחיות נמצאו בביתו של מייקל ג'קסון

21.6.2016 / 13:31

דו"ח השריף בסנטה ברברה מ-2003 מפרט ממצאים מחרידים שהתגלו באחוזתו של הזמר המנוח, בכללם פורנוגרפיית ילדים קשה ותמונות של התעללות בחיות

אימג'בנק GettyImages

באחוזתו של הזמר המנוח מייקל ג'קסון התגלו חומרים של פורנוגרפיית ילדים, תמונות של התעללות בחיות וסאדו-מאזוכיזם, כך מפרטים דו"חות משטרתיים משנת 2003, כשש שנים לפני מותו, שהגיעו לידי האתר Radar Online. הממצאים נאספו במהלך פשיטה משטרתית על אחוזת "נברלנד" של ג'קסון בסנטה ברברה, שנעשתה במסגרת חקירה של משרד השריף בדבר טענות נגדו על התעללות מינית בילדים. על פי Radar בין התמונות היו גם כאלה של ילדים מדממים, המצויים בכאב או עוברים התעללות.

החקירה הניבה כתב אישום נגד ג'קסון על שבעה סעיפי התעללות מינית בילדים והשקיית קטין בחומרים משכרים - בהם ילד בן 13 חולה סרטן, גווין ארוויזו, שעל פי ההאשמה ג'קסון השקה אותו באלכוהול כדי לנצל אותו ואף קשר קשר כדי לחטוף אותו. ב-2005, בתום משפט שארך כארבעה חודשים, זיכה חבר המושבעים את הזמר מכל עשרת סעיפי האישום נגדו. במהלך החודשים הללו האזין חבר המושבעים ליותר מ-130 עדים. רשימת עדי האופי שהציגה ההגנה כללה את ידידתו הקרובה של ג'קסון, אליזבת טיילור, הזמרים דיאנה רוס וסטיבי וונדר. השחקן מקולי קאלקין טען כי ההאשמות כלפי ג'קסון מגוחכות וכי הוא מעולם לא נגע או תקף אותו מינית כששהה בחוותו לפני כתשע שנים, בהיותו בן 15.

בשלב הטיעונים המסכמים, ניסה סניגורו של ג'קסון לשכנע את המושבעים שהזמר הוא קורבן תמים של משפחה שהחליטה להפליל אותו בכל מחיר. התביעה, לעומת זאת, ניסתה להציג את ג'קסון כפושע מין מסוכן, וכעת נחשפים החומרים ששימשו אותם לשם כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully