וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדיר מילר: "לא תגלו בסדרה שלי משהו חדש על אדיר מילר"

23.6.2016 / 0:00

לקראת עליית הסדרה חדשה, "צומת מילר", בה הוא עוקץ את השואוביז, ביקרנו על סט הצילומים ושמענו מאדיר מילר על התחושה לעבור מכתיבה זוגית עם רן שריג לכתיבה סולו, ועל איזה בלון בעולם הבידור הוא נהנה במיוחד לפוצץ. צפו

כתב: שגיא בן נון, צלם: אבי כהן, עריכה: נטלי זבר

לאחר שאדיר מילר עסק בסדרה "רמזור" את תחום הזוגיות המשפחה, בסדרה החדשה שלו הוא מפוצץ בלונים מתעשיית הבידור והתרבות. מילר, עמו נפגשנו על סט צילומי הסדרה, סיפר לנו כי אחד הרגעים האהובים עליו בה נוגע למחסור בכסף בתיאטרון הישראלי. "רואים שבהבימה כאילו רוצים לעשות את רמזור", אומר מילר. "ובגלל שאין כסף מציעים לי שחפר יהיה איזה שחקן רוסי כי יש קופרודוקציה עם גשר, ושאיצקו יהיה בכלל יהיה איזה שחקן תיאטרון בן למעלה מ-80".

לאחר שנים רבות בהן מילר יצר במשותף עם רן שריג, את הסדרה הזאת הוא כתב לבדו. בנוסף, זאת הפעם הראשונה שבה מילר גם משמש כבמאי. הוא מספר לנו על תחושותיו בעקבות השינויים האלה. נפגשנו על הסט גם עם הזמרת הוותיקה מירי אלוני, שמככבת בסדרה. אלוני מגלמת את אמו של אדיר מילר, והיא סיפרה לנו שבעבודה על הדמות היא התבססה על אמו האמיתית של אדיר. זהו תפקיד קומי נוסף לזמרת, לאחר ששיחקה גם בסדרה "להרוג את הסבתא". "מה שנקרא לעת בלותי היתה לי עדנה", היא אומרת לנו; שוחחנו גם עם השחקן המוערך גל זייד, המגלם בסדרה את הסוכן של מילר, והוא סיפר לנו על השריטות והקיצוניות של הדמות שלו. צפו.

seperator

פרק הבכורה של "צומת מילר", הסדרה החדשה של אדיר מילר, יעלה היום (חמישי) ב-21:00 בקשת, ערוץ 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully