וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: כוכבי "משחקי הכס" יזכו להעלאת שכר משמעותית

22.6.2016 / 9:11

לקראת מה שנראה כמו שתי העונות האחרונות של "משחקי הכס", גורפים חמישה הסכמי שכר יוקרתיים. ניל יאנג וג'ימי פאלון שרים על גזע עץ ובראיין קרנסטון מצטרף ל"פאוור ריינג'רס". לייב בלוגינג תרבותי

יח"צ - חד פעמי

20:30 - "ויניל" של מרטין סקורסזה בוטלה על ידי HBO

"ויניל", סדרת הרוקנ'רול של מרטין סקורסזה ומיק ג'אגר ב-HBO, ידעה לאורך עונתה הראשונה בעיקר ביקורות פושרות ונתוני צפייה גרועים, אבל היא בכל זאת חודשה לעונה שנייה, לא מעט מפאת הסכומים שנשפכו כדי ליצור אותה. הסטים כבר ישנם, השחזור התקופתי של ניו יורק בשנות השבעים כבר קיימים, הגיוני מבחינת ענקית הכבלים לאפשר לה לחיות כדי לראות אם תוכל לתקן את עצמה. החידוש נעשה תוך הכרזה שהמפיק של הסדרה בפועל ואחד מיוצריה, טרנס ווינטר, יוחלף באחר - אבל הערב (רביעי) נודע גם זה כבר לא יקרה: HBO הודיעה שהיא מבטלת את הסדרה.

"אחרי בחינה מעמיקה, החלטנו לא להמשיך עם עונה שנייה של 'ויניל'", נכתב בהודעה של הרשת. "מובן מאליו שזו לא היתה החלטה קלה. יש לנו כבוד עצום לצוות היצירתי ולקאסט על העבודה הקשה והתשוקה שלהם בפרויקט הזה".

"ויניל" תיארה את סצנת המוזיקה הפרועה בניו יורק של הסבנטיז, כתוך התמקדות בעיקר בדמותו של מנהל חברת תקליטים שמנסה להמציא אותה מחדש (בובי קנאבלי). עוד מנה הקאסט גם את אוליביה וויילד, ריי רומנו, ג'ונו טמפל ואחרים.

ויניל, וייניל. HBO,
ביי. בובי קנאבלי/HBO

16:55 - טריילר ראשון ל"Keeping Up With The Joneses" בכיכובה של גל גדות

לוח הזמנים העמוס של גל גדות לא מפריע לה להמשיך את הפריצה שלה אל המיינסטרים האמריקאי. הפעם מככבת השחקנית הישראלית בקומדיה "Keeping Up With The Joneses" של הבמאי גרג מוטולה ("סופרבאד").

גדות תככב לצדו של ג'ון האם בקומדיית פעולה שמגוללת את סיפורם של בני זוג, הנקלעים בעל כורחם לתוך קנוניית ריגול בינלאומית, כשהשכנים החדשים בבית לצדם מתבררים כמרגלים מקצועיים. בסרט יככבו גם זאק גאליפיאנקיס ואיילה פישר. הוא ייצא לבתי הקולנוע ב-21 באוקטובר.

עוד באותו נושא

30 מיליון בעיות: הכישלון של "וייניל" והצרה של HBO

לכתבה המלאה

16:18 - הוא חוזר: דארת' ויידר יככב ב"רוג אחד: סיפור מלחמת הכוכבים"

33 שנים אחרי הפעם האחרונה שבה כיכב על המסך הגדול, אחד הנבלים הגדולים ביותר בתולדות הקולנוע עושה קאמבק. מגזין Entertainment Weekly הקדיש את הגיליון החדש שלו לסרט "רוג אחד: סיפור מלחמת הכוכבים" ("Rogue One"), ואישר רשמית את השמועה על שובו של דארת ויידר לסאגת "מלחמת הכוכבים".

כזכור, "Rogue One" הוא סרט אנתולוגיה שמנותק מהטרילוגיה החדשה (שהחלה עם "הכוח מתעורר" בדצמבר האחרון) ומתאר את המאורעות שהובילו לסרט המקורי בסדרה מ-1977. במוקד תעמוד קבוצת מורדים שמנסה לגנוב את התוכניות הסודיות לתחנת חלל קטלנית, אותה בונה האימפריה הגלקטית.

ויידר היה אחד מהגורמים שהובילו את פרויקט "כוכב המוות" מקרוב, אם כי בשלב זה לא ברור מתי יופיע במהלך הסרט או כמה גדולה תהיה השפעתו על העלילה. מי שימלאו בוודאות תפקיד מרכזי בסרט הם פליסיטי ג'ונס ("התיאוריה של הכל"), שתגלם את דמותה של הגיבורה ג'ין ארסו, דייגו לונה ("ואת אמא שלך גם") ופורסט וויטאקר שיגלמו מורדים בצוותה של ארסו.

הסרט ייצא לאקרנים ב-16 בדצמבר.

11:44 - סופי ורשמי: זהו הנבל של "ליגת הצדק"

אנשי אתר Mashable ביקרו בסט הצילומים של סרט הגיבורים הגדול של DC, וזכו לקבל כמה וכמה תשובות מהבמאי זאק סניידר. הראשונה והחשובה שבהן היא לגבי זהותו של הנבל שיעמוד מול באטמן, סופרמן, הפלאש, אקווהמן וחבריהם.

סניידר אישר את השמועות לפיהן מדובר בסטפנוולף (Steppenwolf), דמות מסתורית גם עבור מעריצי קומיקס אדוקים. ספטנוולף מתואר כדמות אפלה ומכוסה ברדס בת כ-3,000 שנה, שקרניים בולטות מראשה. הבמאי חשף כי המגעים לאיוש הדמות נמצאים בשלב מתקדם מאוד, וכי בקרוב ייסגרו סופית.

יחד עם זאת, סניידר לא שלל את ההנחה הרווחת של המעריצים שדארקסיד, דודו של ספנוולף ואחד מהנבלים האיקוניים ביותר בעולם הקומיקס, יפציע אף הוא בסרט. דארקסיד הוא במובנים רבים התשובה של DC לתאנוס. אל רב עוצמה, שבאחד משיאי הקומיקס הרג את סופרמן. הוא מככב בחוברות הקומיקס של החברה כבר ארבעה עשורים, ונלחם פעמים רבות נגד חברי ליגת הצדק.

נקודות בולטות נוספות מהריאיון עם סניידר: על אף ש"ליגת הצדק" תפוצל לשני סרטים, סניידר טוען כי כל אחד מהם יעמוד בפני עצמו ויגולל סיפור עצמאי ושונה. אחרי הביקורת הקשה שספג הסרט ממבקרי הקולנוע, מודה הבמאי כי הטון של הסרט השתנה ומדגיש את הפלאש כדמות שתשמש כאתנחתא קומית בתוך הסרט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יפגוש את הנמסיס. סופרמן ב"באטמן נגד סופרמן"/מערכת וואלה!, צילום מסך

11:35 - לא טעיתם: ליארה ולדאינריז היה "רגע" בפרק התשיעי

בתוך ההתרגשות הגדולה מקרב הממזרים הגדול בפרק האחרון של "משחקי הכס", נכלל גם האיחוד המסקרן בין שתיים מהנשים החזקות בווסטרוז: דאינריז טארגאריין ויארה גרייג'וי. בסרטון הבא הן מתייחסות לחשיבות המפגש ביניהן, וגם מאשרות: כן, היה שם פלירטוט. ואם תשאלו את דאני, היא לגמרי מוכנה לקחת את זה לשלב הבא.

11:08 - תופעה: הורים בארה"ב קוראים לילדיהם בשם המילטון

אתר ההורות המצליח BabyCenter חקר לאחרונה את המאגרים המכילים את נתוניהם של 115 אלף תינוקות, וגילה שוב שהמאורעות הפוליטיים והתרבותיים משפיעים דרמטית על שמותיהם של בני הדורות הבאים. השם הילרי זכה לעלייה של 142 אחוזים בתקופה האחרונה, השם ביל זינק ב-113 אחוזים והשם שרלוט (בתם של קייט מידלטון והנסיך וויליאם) זכה לגידול של 17 אחוזים.

השם המפתיע ביותר שהפך בינתיים ללהיט הוא המילטון (על שם המחזמר שובר הקופות מבורדוויי, העוסק בתהליך הקמתה של ארה"ב) שזכה לגידול של 60 אחוזים, בעוד ששמות כוכבי המופע הצליחו לא פחות: ג'פרסון (171 אחוזים), ג'יימס (25 אחוזים), ג'ורג' (21 אחוזים) ומרתה (22 אחוזים).

10:54 - קרלי ריי ג'פסן מככבת בפרסומת יפנית מקסימה במיוחד

כוכבת הפופ הקנדית הביאה עימה את קסם החמידות עד המזרח הרחוק, בפרסומת חדשה למה שנראה ספק שמפו-ספק קרם לחות, היא מנסה לקרב בין שני אוהבים בדרך הכי יפנית שהייתם מצפים. והכל כשברגע "Relly Like You", ועכשיו שיהיה לכם בהצלחה עם להוציא את זה מהראש בשעות הקרובות.

10:33 - טריילר ראשון ל"American Honey", הסרט פורץ הדרך מפסטיבל קאן

קצת יותר מחודש לאחר שעורר סערה בפסטיבל קאן, יוצא כעת הטריילר המלא הראשון ל"American Honey" המדובר של אנדריאה ארנולד, שקטף בריביירה את פרס חבר השופטים. זהו סרט מסע, העוסק בנערה המצטרף לחבורת פרחחים מן השוליים של השוליים של החברה בארצות הברית, ובהתלוותם אליה, היא מגלה את אמריקה ואת עצמה. מככבים בו, בין השאר, שיה לה-באף וריילי קיאו מ"The Girlfriend Experience", אבל הכוכב האמיתי שלו הוא ללא ספק הפסקול, שבאמת ובתמים ניצב כפסקולו של דור. כך או כך, הסרט נרכש להפצה בארץ בידי רשת קולנועי לב ויגיע אלינו במהלך השנה הקרובה.

10:31 - טריילר מלא ראשון ל"הולדת אומה"

"הולדת אומה", סרטו של נייט פרקר על מרד של עבדים שחורים במאה ה-19, זכה לתהודה סנסציונית מיד לאחר בכורתו העולמית בפסטיבל סאנדנס בחורף האחרון. עכשיו מגיע הטריילר המלא של האפוס הזה, שניצב כרגע כפייבוריט המוביל לאוסקר – גם בגלל ההערכה לאיכותו, וגם לאור העיסוק שלו בנושא אקטואלי ורלוונטי בסדר הגודל של אפליית השחורים והגזענות נגדם. לא ברור עדיין מתי הוא יגיע לאקרנים בישראל, אבל לבטח עוד נשמע עליו רבות.

10:17 - ג'ימי פאלון וניל יאנג עושים ניל יאנג

מסורת החיקויים-אירוחים המגניבה מאוד של ג'ימי פאלון נמשכה הלילה עם עוד אגדת מוזיקה. אחרי ברוס ספרינגסטין ובוב דילן, התחפש מנחה תוכנית הלילה לניל יאנג, שהצטרף אליו לביצוע מיוחד של שיר מקורי "Two Neil Youngs on a Tree Stunp" (שאכן בוצע כשהשניים יושבים על "גזע עץ")

זוהי לא הפעם הראשונה שיאנג מופיע בתוכנית ומשלב כוחות עם פאלון. בשנה שעברה ביצעו השניים יחד את הלהיט של יאנג "Old Men". הביקור של יאנג הפעם מגיע רגע לפני יציאת אלבומו החדש "Eeath" לחנויות.

10:11 - כוכבי "משחקי הכס" ירוויחו חצי מיליון לפרק בעונות הבאות

העונה השישית של "משחקי הכס" תגיע לסיומה ביום שני הקרוב, אבל ב-HBO כבר נושאים עיניים לקראת המשך דרכה של סדרת הלהיט. העונה השביעית של הסדרה כבר קיבלה אור ירוק רשמי, כאשר הציפיות הן שגם עונה שמינית תאושר בקרוב. על פי דיווחים מהחודשים האחרונים, שתי העונות צפויות להיות מקוצרות ולכלול יחד 15 פרקים (8 בעונה השביעית ו-7 בעונה השמינית).

על פי דיווח ב-Deadline חמישה מכוכבי הסדרה יזכו לשדרוג משמעותי בשכרם בשתי העונות הללו. פיטר דינקלג' (טיריון לאניסטר), לנה הידי (סרסיי לאניסטר) אמיליה קלארק (דאינריז טארגאריין) וניקולאי קוסטר-ולדאו (ג'יימי לאניסטר), ירוויחו כל אחד יותר מחצי מיליון דולר לפרק. ברשת מדגישים כי אין בהסכם הזה כל אישור לכך שהדמויות של החמישה ישרדו עד לפרק הסיום של הסדרה.

מדובר בשדרוג משמעותי למדי בהשוואה לחוזה הנוכחי של כוכבי הסדרה, שמוערך בכ-300 אלף דולר לפרק.

09:54 - זורדון, ביץ': בראיין קרנסטון מצטרף ל"פאוור ריינג'רס"

הריבוט הקולנועי לסדרת הנוער הפופולרית משנות ה-90, התבסס עד כה בעיקר על קאלט ונוסטלגיה כדי לייצר באזז, אבל החל מהיום יש לו גם שם גדול להתפאר בו. בראיין קרנסטון הודיע בחשבון הטוויטר שלו על הצטרפותו לסרט בתפקיד זורדון.

זורדון הוא היישות המסתורית שמעניקה לפאוור ריינג'רס את כוחותיהם, ומשמשת כמנטור עבורם. בסדרה הופיע זורדון כשראשו מרחף בתוך תא אנרגיה. בשלב זה לא ברור אם הגרסה של קרנסטון תשחזר את הגרסה הזאת, או שמא נראה את קרנסטון מתנייד בכוחות עצמו.

קרנסטון יככב לצידה של אליזבת בנקס, שתגלם את דמותה המרשעת של ריטה רפולסה. יתר חברי הקאסט אנונימיים כמעט לחלוטין. הסרט ייצא לבתי הקולנוע ב-24 במרץ, 2017.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully