וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסערה החדש של קניה ווסט: קים קרדשיאן, טיילור סוויפט ודונלד טראמפ עירומים במיטה

25.6.2016 / 7:40

הקליפ ל"Famous", הסינגל הראשון מתוך האלבום "Life of Pablo", מציג את ווסט עירום לצידם של כוכבים עמם הסתכסך בעבר. הוידאו זמין בשלב זה למנויי Tidal בלבד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כולנו יחד במיטה אחת. מתוך "Famous"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי משהו כמו חדש דקות רצופות של שקט מצדו, חזר קניה ווסט לסורו עם עוד פרובוקציה מתוכננת לקראת השקת קליפ חדש. הקליפ של "Famous", הסינגל הראשון מתוך אלבומו החדש של ווסט "Life Of Pablo", עלה אמש (שישי) לשירות המוזיקה בתשלום Tidal, והוא כולל לא פחות מ-12 מפורסמים עירומים באותה מיטה. מדובר בהומאז' ליצירה של הצייר והפסל האמריקאי דסידריו, שעובד כיום כמבקר אמנות בכיר במוזיאון המטרופוליטן בניו יורק.

בתמונה ששוחררה מתוך הקליפ נראה ווסט עצמו שוכב על מיטה ענקית, כשלצדו העתקים (חלקם בובות וחלקם דמויות ממוחשבות) של ביל קוסבי, קייטלין ג'נר, אמבר רוז, ריי ג'יי, קים קרדשיאן, טיילור סוויפט, כריס בראון, ריהאנה, דונלד טראמפ, אנה וינטור (עורכת המגזין "ווג") והנשיא לשעבר ג'ורג'. וו. בוש.

חלק נכבד מה"שותפים למיטה" נקלעו במהלך השנים לעימותים עם ווסט. סוויפט נקלעה עימו לעימות מתוקשר לאחר שהתפרץ לנאום הניצחון שלהבמהלך טקס פרסי ה-MTV של 2009, וטען כי הפרס שקיבלה מגיע לביונסה. לאחר שהשניים השלימו, תקף ווסט שוב את סוויפט באחד משיריו וטען כי הוא "הפך את הכלבה הזאת למפורסמת".

אמבר רוז, האקסית של ווסט, נקלעה עמו לעימות חריף בטוויטר לפני מספר חודשים, במהלכו חשפה פרטים אינטמיים במיוחד על יחסיהם. ריי ג'יי הוא בן זוגה שלעבר של קים קרדשיאן, ומי שכיכב לצידה בקלטת הסקס שהעלתה אותה לתודעה העולמית. אנה וינטור ביקרה את תצוגת האופנה של ווסט במהלך אפריל האחרון.

"Famous" יהיה זמין בלעדית למנויי Tidal במשך השבוע הקרוב, כאשר גולשים שאינם מנויים יוכלו לצפות בטיזר של 30 שניות מתוכו.

קטע מתוך הקליפ "Famous"

היצירה המקורית שעליה "התבסס" קניה ווסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully