וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגעים להבאת קוונטין טרנטינו לפסטיבל ירושלים

25.6.2016 / 20:05

הבמאי המוערך עשוי להגיע לישראל בחודש יולי הקרוב ולקיים כיתת אמן מיוחדת במהלכו. אם המגעים יבשילו, יהיה זה ביקורו השני של טרנטינו בישראל אחרי מסע הקידום של "ממזרים חסרי כבוד" ב-2009

קוונטין טרנטינו קאן 2014. GettyImages
נתראה בסינמטק. קוונטין טרנטינו/GettyImages

קוונטין טרנטינו, מהבמאים הבולטים והנחשבים בעולם ב-25 השנים האחרונות, עשוי להיות אורח הכבוד של פסטיבל ירושלים ה-33 לקולנוע, שייפתח ב-7 ביולי בסינמטק בירושלים. לוואלה! תרבות נודע כי בין הבמאי למנהלי הפסטיבל מתנהלים מגעים, ואם אלו יבשילו עשוי טרנטינו לקיים גם כיתת אמן מיוחדת ביום שישי ה-8 ביולי.

מאז שפרץ בסערה עם סרט הביכורים שלו "כלבי אשמורת" (1992), הפכו סרטיו של טרנטינו וסגנונו למוכרים ואהובים בקרב חובבי קולנוע ברחבי העולם. הוא זכה בשני פרסי אוסקר על תסריט מקורי ("ספרות זולה" ב-1994 ו"ג'אנגו ללא מעצורים" ב-2013) והיה מועמד לשניים נוספים (בימוי "ספרות זולה" והתסריט של "ממזרים חסרי כבוד" ב-2009). בתווך ביים גם את "ג'קי בראון", "להרוג את ביל" (שחולק לשני סרטים), "חסין מוות" ו"שמונת השנואים".

טרנטינו ביקר בישראל הגיע לישראל לראשונה ב-2009, כחלק ממסע הקידום של "ממזרים חסרי כבוד". לפני שלוש שנים ביקר הבמאי בפסטיבל הסרטים של בוסאן שבדרום קוריאה ונכח בהקרנת סרטם של נבות פפושדו ואהרון קשלס "מי מפחד מהזאב הרע". בסיום ההקרנה הצהיר שמדובר בסרט הטוב של השנה. בהמשך הציע את עזרתו בהפצת הסרט לארה"ב.

מפסטיבל ירושלים לא התקבלה תגובה לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully