וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכל צפיר ונעמי הורביץ ישתתפו בעונה הבאה של הסדרה "שש אימהות"

26.6.2016 / 17:40

מיכל צפיר, זמרת העבר ומאמנת הדיאטות, ונעמי הורביץ, אשתו של איש העסקים חיים הורביץ (בנו של מנכ"ל טבע לשעבר, אלי הורביץ ז"ל) מצטלמות לעונה השלישית של "שש אימהות" שתעלה ברשת

צילום מסך

(בסרטון: נועה ירון-דיין ובעלה יובל דיין בקטע מהעונה הראשונה של "שש אימהות")

seperator

בעונה הבאה של הסדרה הדוקומנטרית "שש אימהות" של רשת, ערוץ 2, ישתתפו מיכל צפיר ונעמי הורביץ, כך נודע לוואלה! תרבות. העונה מצטלמת בימים אלה ועדיין לא ידוע מתי תעלה לאוויר. השחקנית, הזמרת והמאמנת לאורח חיים בריא מיכל צפיר, בת ה-48, פרצה לתודעה בסוף שנות השמונים כחברת להקת מנגו, היא נשואה לבמאי והיוצר יואב צפיר ואם שלוש בנותיו. נעמי הורביץ נולדה בתאילנד, עלתה לישראל ונישאה לאיש העסקים חיים הורביץ (בנו של מנכ"ל טבע לשעבר, אלי הורביץ ז"ל) והפכה לאשת חברה ובעלת מסעדה.

מיכל צפיר. ראובן קסטרו
מיכל צפיר/ראובן קסטרו

העונה הראשונה של "שש אמהות" עלתה בספטמבר 2014 והעונה השניה במאי 2015. בתכנית השתתפו 6 אמהות מוכרות, והראו כיצד משתלבת אמהותן עם הקריירה והזוגיות. בעונה הראשונה השתתפו השחקנית והמורה עירית נתן בנדק, הנשואה לדביר בנדק, העתונאית נטשה מוזגוביה, הסופרת נועה ירון-דיין, הדוגמנית ומעצבת הפנים ג'ני צ'רוואני הנשואה לרוני מאנה, ח"כ גילה גמליאל והזמרת אישתאר.

בעונה השניה של התכנית השתתפו בה מעצבת האופנה נעמה חסין, בתה של טובל'ה חסין, השחקנית חני נחמיאס, השחקנית לוסי דובינצ'יק, הבמאית שיר ביליה, אשתו של אלון אבוטבול, שגרירת ישראל באתיופיה בליינש זבדייה ויאנה חודריקר, מלכת היופי של ישראל לשעבר.

מרשת נמסר: "אנו לא מגיבים על תוכניות בפיתוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully