וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי הופעות נוספות בדרכן לישראל: מייג'ור לייזר וג'וס סטון

28.6.2016 / 7:32

ההרכב האלקטרוני מייג'ור לייזר יגיע להופעה אחת בספטמבר בלייב פארק ראשון לציון, ואילו זמרת הסול הבריטית ג'וס סטון תגיע לבארבי בת"א כבר ביולי

יח"צ - חד פעמי

שתי בשורות רשמיות על הופעות חו"ל מגיעות הבוקר (שלישי): האחת שייכת להרכב האלקטרוני מייג'ור לייזר, המונה את דיפלו, וולשי פייר וג'יליונר, ואחראי על אחד מהלהיטים הגדולים של 2015, "Lean On" יחד עם MØ. מלבדו אחראי ההרכב לשלושה אלבומי אולפן מאז 2009, שחלשו על המצעדים, וכמו כן עבד עם אמנים כמו ברונו מארס, פארל וויליאמס, אלי גולדינג, אריאנה גרנדה ועוד. ההופעה - שעל הבאתה אמונה קבוצת בלוסטון - תתקיים בלייב פארק ראשון לציון ב-13 בספטמבר 2016. מכירת הכרטיסים תיפתח היום (שלישי) בשעה 13:00, בעלות של החל מ-280 ש"ח. ניתן לרכוש כאן.

הופעה נוספת שתגיע לישראל, ואפילו ממש בקרוב, היא זו של זמרת הסול הבריטית ג'וס סטון. היא פרצה לתודעה העולמית בגיל 16 בלבד, עם נוכחות כריזמטית וקול של דיווה שחורה הכלוא בגוף של נערה בריטית מתבגרת. אלבום הבכורה שלה זכה להצלחה מסחררת בכל העולם והיא פיתחה קריירה מוזיקלית מפוארת רצופת מועמדיות וזכיות בפרסים יוקרתיים (מרקורי, בריט, גראמי ועוד). שני האלבומים הראשונים שלה זכו למעמד פלטינה, ועם הסינגל ,"You Had Me", מאלבומה השני היא הפכה לזמרת הצעירה ביותר אי פעם שהגיעה למקום הראשון במצעד הבריטי. על הגעתה לישראל אחראית קבוצת טו בי וייבז, והופעתה תיערך ב-25 ביולי 2016 במועדון הבארבי בתל אביב. מחירי הכרטיסים ינועו בין 179 ל-229 ש"ח. כאן ניתן לרכוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully