וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: אלביס פרסלי התאבד?

28.6.2016 / 9:50

אחיו החורג של מלך הרוקנרול טוען בספר חדש כי פרסלי התאבד בכוונה וכי סיפר לו על כך לפני מותו. בנוסף 50 סנט נעצר בגלל שהשתמש בשפה לא נאותה במהלך הופעה ועוד חדשות תרבות ובידור. לייב בלוגינג תרבותי

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: טריילר "היום השלישי: התחדשות")

seperator

12:44 - "היום השלישי" בשכונה שלכם

חלמתם לסגור חשבון עם השכן חובב הקריוקי? לא אוהבים את הצלצול של בית הספר הסמוך? בקרוב תוכלו להגשים את הפנטזיות הפרועות שלכם לגבי המבנים הללו, לפחות באופן וירטואלי. כל זאת הודות לאתר חדש שהוקם במסגרת הקמפיין השיווקי של "היום השלישי: התחדשות", שמאפשר לכם להקיש את כתובת המקום השנוא עליכם ולראות כיצד חייזרים מפציצים ומוחקים אותו עד עפר. עכשיו נותר לחכות לגימיק היחצ הקולנועי שיאפשר לנו לצאת לוונדטה נגד מי שכיבה את המזגן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חייזרים!/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:30 - 50 סנט נעצר בגלל שהשתמש בשפה לא נאותה במהלך הופעה

אם תפשיטו את הקללות מהראפ הוא ייראה אחרת לגמרי, אבל זה כנראה לא משהו שמאוד מעניין את משטרת סנט קיטס שבאיים הקאריביים. נציגיה עצרו ביום שבת את הראפר 50 סנט בגלל שהשתמש במילה "motherfucking" בשיר שלו ("P.I.M.P", אם אתם מוכרחים לדעת). על פי פוסט בפייסבוק של המשטרה, הראפר - ששמו האמיתי הוא קרטיס ג'קסון - ועוד אדם מהפמליה שלו נעצרו, הוגשה נגדם תלונה ואזהרה רשמית על ההופעה, והם שוחררו בערבות של 5000 דולר.

50 סנט התייחס לתקרית בקלילות באינסטגרם שלו עם תמונה ישנה שלו במדי אסיר מתוך קליפ ישן. "על מה שאתם נכנסים על רצח", כתב. "כל מה שאמרתי זה מאד'רפאקר. LMAO".

10:01 - הכתובת היתה על הקיר?

דיוויד סטנלי, אחיו החורג של אלביס פרסלי המנוח, טוען בספר חדש כי מלך הרוקנרול תכנן להתאבד וסיפר לו על כך יומיים לפני מותו. בספר "אחי אלביס", כותב סטנלי כי ב-14 באוגוסט 1977, יומיים לפני שנמצאה גופתו של פרסלי, אמר לו אחיו כי בפעם הבאה שייפגשו "הוא יהיה במישור קיום גבוה יותר". לטענת סטנלי, משפחתו של פרסלי מצאה ליד גופתו מחטים וגלולות אולם הוא החביא את הממצאים לפני הגעת המשטרה לזירה.

עוד כותב סטנלי כי בימיו האחרונים, פרסלי בן ה-42 התקשה להתנהל כשורה ובני משפחתו נאלצו לסייע לו להשתמש בשירותים ואף הוציאו אוכל מפיו לאחר שנרדם במפתיע בזמן ארוחת הערב.

9:52 - באד ספנסר הלך לעולמו

2016 ממשיכה לקחת מאיתנו את גיבורי ילדותנו, והפעם למרבה הצער הגיע תורו של באד ספנסר, כוכב הקולנוע האיטלקי שהלך עולמו והוא בן 86. השחקן בחר בשם באד ספנסר כמחווה כפולה: באד כהומאז' לבירה האהובה עליו, באדוויזר, וספנסר כהוקרה לאחד השחקנים האהובים עליו, ספנסר טרייסי.

ספנסר, שהחל את דרכו כשחיין ואף השתתף בשתי אולימפיאדות, עשה הסבה מקצועית לעולם הקולנוע ונודע בו בעיקר כחצי מן הצמד טריניטי ובמבינו, שחציו השני היה טרנס היל יבדל"א. יחדיו כיכבו השניים ב"קוראים לי טרינטי", שהיה שובר קופות עולמי, גם בארץ, ב-1970, ומשם והלאה הם המשיכו לשעשע את הקהל בשלל מערבוני ספגטי וקומדיות אקשן.

עם השנים דעכה הקריירה של ספנסר ולאחרונה כבר כמעט לא ראינו אותו על המסך. הוא ניסה להיכנס לעולם הפוליטי, ללא הצלחה, אך גם אם השנים האחרונות היו פחות זוהרות מבחינתו, עדיין מותו עורר אבל לאומי באיטליה – כולל מצד ראש הממשלה עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully