וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבן זה השחור החדש: אירועי התרבות המומלצים ללילה לבן 2016 בתל אביב

29.6.2016 / 0:00

עשרות אירועים יתקיימו גם השנה במסגרת לילה לבן 2016 בתל אביב, שיתקיים ביום חמישי, ה-30 ביוני, בחינם או בתעריפים מוזלים. הנה אירועי התרבות המומלצים

לילה לבן תל אביב. ישראל מלובני,
לבן בחלום שחור/ישראל מלובני

עשרות אירועים יתקיימו גם השנה במסגרת לילה לבן 2016 ברחבי תל אביב, שיתקיים ביום חמישי, ה-30 ביוני. האירועים, שיתקיימו בחוצות ובמרכזי התרבות משעות הערב המוקדמות אל תוך הלילה, פתוחים לקהל הרחב, בחינם או בתעריפים מוזלים. הנה אירועי התרבות המומלצים:

מסיבת אוזניות שקטה במלאת 50 לטלוויזיה החינוכית

לא רבים יודעים, אבל קשקשתא הוא קלאבר לא קטן, שעקץ לא מעט בשירותי מועדונים. לכן לא הופתענו מכך שקשקשתא ישמש כדי ג'יי במסיבת אוזניות שקטה במלאת 50 לטלוויזיה החינוכית בכיכר רבין בין השעות 20:00-2:00. הכניסה חופשית, וניתן יהיה לשכור אוזניות בכיכר או להגיע עם הטלפון החכם ואוזניות, ולהיעזר באפליקציה של רדיו תל-אביב 102FM, שגם יעביר את המסיבה בשידור ישיר. בנוסף לדי ג'יי קשקשתא יתקלטו איתי גלו, עדי דור, אלי מתנה, גיא חליבה, גל מלכה, עומר k ואחרים.

ואגב הקשר של קשקשתא לעיריית תל אביב, קבלו את הדיאלוג הטרי של בץ המוסד:

"סטריט-ארט אירופה" - מיצגי אמנות בנושא קיימות סביבתית

הופה, הופה, פה זה כן אירופה. נניח. ברחבת רוטשילד 1, בין 20:00-1:00 יתקיימו סדנאות אמנות ויצירה בהשתתפות הקהל, ובהן: "העמוד של פסקל" (Pascale's Column) - פסל בגובה 6 מטרים של האמן הצרפתי פסקל מרטין טאיו, המורכב מסירי בישול צבעוניים בסגנון אפריקאי; האוצר האוסטרי ניקולס פלטצר שיציג שימושים חכמים של אמנות רחוב בתחום הקיימות הסביבתית. לצדו, האמן הוינאי Knarf, שמסרב לחשוף את שמו או את תמונתו, שיציג מיצירותיו בהקרנת וידאו גדולה בעודו יוצר עבודת אמנות ב"לייב"; האמנית הפינית סאלה איקונן שתנחה סדנה ליצירת סדנת אמנות רחוב בנושא קיימות סביבתית, ותציג את התוצרים האמנותיים של תושבי שכונת יד אליהו בסדנה מוקדמת בהנחייתה; אמנית הטקסטיל הרומנייה דניאלה פרומוסיאנו, שעובדת עם חומרים טבעיים וברי קיימא, שתקיים סדנה פתוחה לקהל הרחב לצביעת בדים טבעיים בטכניקות מקוריות ואקולוגיות, תוך שימוש בחומרים מקומיים. המשתתפים יוכלו להכין לעצמם חולצה או הדפס בעיצוב אישי וטבעי במיוחד; האמנית הצ'כית ורוניקה ריכטרובה, שיוצרת אמנות מבקבוקי פלסטיק ממוחזרים, ותקיים סדנה פתוחה לקהל בה תלמד לפסל מבקבוק שתייה במקום להשליכם לפח; האמנית הפולנית מתילדה סאליווסקה, שתאסוף מרחובות תל-אביב פסולת נייר ותהפוך אותם לצמחים. את הצמחייה שיצרה תציג על אחד מבנייני הרחבה, ותעניק לו מראה חדש וידידותי לסביבה; והרקדנים האיטלקים סרג'יו אנטוניו ואבי קיסר, במיצג מחול שהוכן במיוחד לסטריט ארט אירופה ולנושא הקיימות הסביבתית.

בסיום האירוע תתקיים במקום מסיבה בשיתוף תחנת הרדיו Eco 99 FM.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיהו האמן הוינאי המיסתורי Knarf, שמסרב לחשוף את שמו או את תמונתו?/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הצליל החדש של תל אביב" - מרתון הופעות במתחם ביאליק

תחת הכותרת " הצליל החדש של תל-אביב" יתקיים במתחם ביאליק, בין 19:00-24:00, מרתון הופעות חיות של הרכבים שנמצאים סביב אלבום הבכורה שלהם, לצד תיקלוטים של נציגי הלייבלים הבולטים שמייצגים את תל אביב בעולם. בין השאר יופיעו הצמד ריו, הפרוייקט המוזיקלי LIRAZ, גילי יאלו, המסך הלבן, הטריו האלקטרוני גארדן סיטי מובמנט. הכניסה ללא תשלום.

מופע הארנבות של ד"ר קספר באולפן וואלה. מגד גוזני
מופע הארנבות של ד"ר קספר באולפן וואלה! NEWS/מגד גוזני

הופעות של מופע הארנבות של ד"ר קספר ושל דיקלה

תראו אותם: שתי הופעות מעניינות יתקיימו בגן הפסגה שביפו העתיקה: מ-21:00 ל-22:15 "מופע הארנבות של ד"ר קספר" במופעם החדש "מנגינות", שיכלול להיטים מכל התקופות ושירים מאלבומם החדש. אחריהם, בין 22:30 ל-23:45, תופיע דקלה, גם היא במופע חדש.

משה להב - כנס אילת 2010. ברני ארדוב
הטיש? לבריאות/ברני ארדוב

ערב שירה בציבור במתחם "התחנה"

משה להב, הוא "הטיש הגדול", יקיים ערב שירה בציבור מ-23:00 ל-1:00 במתחם התחנה. שירים ישראליים, בלי שירונים ובלי שקופיות, כזכור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סינמטק תל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

לילה לבן ב-360 מעלות בסינמטק

לילה לבן של לימודי תורה בשבועות זה נחמד, אבל יש אמונה גם באמנות, ולכן מומלץ לבקר בלילה לבן ב-360 מעלות בסינמטק תל אביב, שיכלול הקרנת בכורה לסרט "פנורמה תל-אביב", המורכב ממגוון שוטים של וידאו שצילמו תושבי תל-אביב, מנקודות מבט שונות ובמיקומים רבים ברחבי העיר, המציג תנועה אינסופית של העיר. הסרט יוקרן על הקיר הקדמי של הסינמטק, בין 21:00 ל-3:00; "מוזיקה ברחבה - Cosmic Connections" של "המעבדה למוזיקה מתקדמת". אליק קורפו ואייר סמל מזמינים אתכם לנגן איתם. בין השעות 21:00 ל-23:00. כניסה חופשית; סרטים קצרים ב-360 מעלות, לצפייה באמצעות משקפי מציאות מדומה. הסרטים הוקרנו בפסטיבל קאן האחרון והופקו ע"י חממת "סטימר", ליצירת קולנוע אינטראקטיבי ומציאות מדומה, בשיתוף חברת סאטארה. בלובי הסינמטק בין 21:00 ל-3:00, במחיר של 10 ש"ח לסרט; הסרט "מלחמת הכוכבים: הכוח המתעורר" בתלת-מימד, במחיר 10 ש"ח.

לילה לבן תל אביב, מוזיאון ארץ ישראל – לא רוצים לישון. גפן רזניק,
לילה לבן, לבת ולכל המתעניין/גפן רזניק

לילה לבן לילדים במוזיאון ארץ ישראל

מסיבת פיג'מות לילית לילדים תתקיים בין אוצרות מוזיאון ארץ ישראל. הילדודס מוזמנים להגיע בפיג'מות (אבל לא חובה) למסע לילי בביתני המוזאון ובתערוכות. במקום יתקיים משחק משחק סובב מוזיאון, סדנת עיצוב ויצירת כתר אישי מעוטר בדמויות ציפורים תחת כיפת השמים, מסיבת פיג'מות עם די ג'יי יהלי ומופעים בפלנטריום. עלות הכניסה לילדים ולמבוגרים - 30 ש"ח. מופע בפלנטריום - בתוספת 25 ש"ח (לילדים ולמבוגרים). בין השעות 18:00 ל-23:00. האם יהיה לילה מטורף במוזיאון? ייתכן שאולי.

seperator

ניתן להסתייע באפליקציה העירונית "דיגיתל", שתציג את כל מוקדי הפעילות על גבי מפה מפורטת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully