וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 101: התעוררה מניתוח והחלה לדבר במבטא בריטי

30.6.2016 / 0:00

פסטיבל סרטוני החתולים במיניאפוליס מבוטל לעד, וויל סמית' מתנצל על "פרוע על המערב" ודיוויד דוכובני יוצא בקמפיין ליקוקי כלבים חדש. מצעד הטראש השבועי

מרי פופינס. AP
כולנו מדברים כמו מרי פופינס לפעמים/AP

מקום 5: המיאו האחרון

סרטוני חתולים, או בשמם הארוך יותר, "הסיבה שבגללה המציאו את האינטרנט", פינו בשנים האחרונות את מקומם לגיפים ולפילטרים בסנאפצ'ט. זו רק סיבה אחת לסגירתו של פסטיבל סרטוני החתולים שנוסד לפני ארבע שנים במיניאפוליס, משך אליו עשרות אלפי צופים ואף יצא לסיבובי הקרנות בינלאומיים. סיבה נוספת היא החלטת הגוף המארגן, מרכז ווקר לאמנויות, להשקיע את המשאבים שהוקצו לפסטיבל באפיקים אחרים, כמו שיפוץ המבנה בו הוא שוכן. מעכשיו תיאלצו לצפות בסרטוני החתולים שלכם כמו שאלוהים התכוון: בבית, לבד, ובלי אף אחד שיסתיר לכם.

מקום 4: סופרקאליפרג'ליסטיקאקספיאלידושס

ליסה אלמיה בסך הכל נכנסה לניתוח לסת לא מורכב במיוחד, אבל היא יצאה ממנו אדם אחר לגמרי. אלמיה היא צעירה טקסנית ממוצא לטינית, שמצאה את עצמה מדברת במבטא בריטי מצוחצח, משל היתה מרי פופינס. התופעה הזו מוכרת בתור "תסמונת המבטא הזר", תופעה נוירולוגית הנגרמת, ברוב המקרים, כתוצאה מפגיעה מוחית. לאלמיה לקח זמן מה לאמץ את המבטא החדש, אבל עכשיו היא מאמצת אותו, לשמחתם של שלושת ילדיה שמוצאים אותו קורע. עכשיו רק צריך לחכות שהיא תתחיל לשיר ולעוף עם מטריות, והמהפך יושלם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

מקום 3: היו זמנים במערב

נסו לקרוא את הפסקה הבאה בלי להתחיל לשיר "וויקי וויקי ווילד". אם לא הצלחתם, וויל סמית' מבקש להתנצל בפניכם. בפני כל מי שראה את "פרוע על המערב", למעשה. בכנס בקאן הסביר השבוע סמית' ששיטות השיווק שעבדו בעבר, לא יכולות לעבוד כיום, בעידן המדיה החברתית. "אנשים יודעים היום מהר מאוד אם מוצר מספק את הסחורה או לא", אמר. "אני לא יכול לתחמן אותם ללכת לראות את 'פרוע על המערב'". עוד הסביר סמית' שבאותה התקופה היה כל כך מסונוור מההצלחה, שכושר השיפוט האמנותי שלו נפגע והוא פשוט רצה להיות כוכב קולנוע ענק. שזה ה"הייתי צעיר והייתי צריך את הכסף" של אנשים שכבר יש להם מלא כסף.

מקום 2: הסיפור של ברני

בני הנוער שהגיעו לעוד יום ראשון בכנסייה המקומית שלהם באלבמה לא ציפו שיעבור עליהם אחר צהריים סוער שכזה. אחת הנערות בחבורה, דרבי ריסנר, החליטה לנסות ולהכניס קצת עניין לפעילות השבועית, אז היא מצאה תחפושת של ברני הדינוזאור, הרכיבה על עצמה את הראש וניסתה להבהיל את החברים. עד כאן, נשמע כמו סתם עוד יום בכנסייה. הבעיות החלו כשדרבי הבינה שהיא תקועה בתוך הראש, ולאחר כמה התקפי פאניקה, חולצה משם רק בעזרת מכבי האש. לצעוק "בה!" לחברים שלך בתור דינוזאור סגול זה כיף שנמשך שניה, הסרטונים של דרבי מתחרפנת בתוך התחפושת יישארו לנצח.

מקום 1: קמפיין הליקוקים של דיוויד דוכובני

חדשות נפלאות: אתם יכולים לנצל את מערכת היחסים המשונה שלכם עם הכלב למען מטרה טובה! הכל פרי יוזמתו של דיוויד דוכובני, שכל מה שהוא נוגע בו מרגיש תמיד קצת מוזר. דוכובני העלה סרטון בו הוא מורח את פניו בחמאת בוטנים, ונותן לכלבו בריק ללקק אותו. עבור כל לק, הבטיח דוכובני, הוא יתרום דולר אחד לארגון "טארגט זירו", המסייע למקלטים לחיות נטושות. השחקן מזמין אתכם להעלות סרטונים דומים ולאתגר גם את החברים שלכם (שעדיין לא סלחו לכם על אתגר דלי הקרח), רק אל תשכחו לתרום דולר על כל לק. הוא לא מתכוון לעשות את זה בשבילכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully