וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארי פולמן, רם ברגמן ואמה ווטסון בין החברים החדשים באקדמיה האמריקאית לקולנוע

30.6.2016 / 12:13

לאחר הביקורת על חוסר הגיוון שבה, האקדמיה האמריקאית לקולנוע פרסמה את שמות המצטרפים החדשים לגוף שבוחר את האוסקר: יותר נשים, יותר שחורים וגם יותר ישראלים

האקדמיה האמריקאית לקולנוע, הגוף שבין השאר בוחר את המועמדים לאוסקר והזוכים בו, הודיעה אמש (רביעי) על זהות המצטרפים החדשים אליה. 683 אנשי ונשות קולנוע זכו לכבוד הזה, ולאור הביקורת על חוסר הגיוון שבה, השנה רשימת המצטרפים הטרוגנית מתמיד: 46 אחוז הם נשים ו-41 אחוז לא לבנים. כעת, 27 אחוז מן האקדמיה הם נשים (לעומת 25 אחוז עד לפני שנה) ו-11 אחוז לא לבנים (לעומת 8 אחוזים עד כה). נחמא פורתא אולי – אבל צעד בכיוון הנכון.

בין המצטרפות והמצטרפים, אפשר למצוא את אמה ווטסון, ברי לרסון ("חדר"), רייצ'ל מק'אדמס ("ספוטלייט"), אידריס אלבה, ג'ון בויגה ("מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר"), צ'דוויק בוסמן ("קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים"), וכן כמה במאיות נפלאות, למשל מארן אדה ("טוני ארדמן"), מיה האנסן-לאב ("עדן"), דניס גמזה ארגובן ("ילדות פרא") ומארג'ן סטראפי ("פרספוליס").

כמו כן, יש בהם גם שלושה ישראלים, הפועלים בניכר: ארי פולמן, מי שהיה מועמד לאוסקר על "ואלס עם באשיר", המפיק רם ברגמן וכן אסנת שורר, בכירה בדיסני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully