וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוזאן בר מאשימה: "לואי סי קיי אונן מול נשים"

30.6.2016 / 20:20

שנה לאחר שגופי תקשורת בארה"ב דיווחו כי הקומיקאי הנערץ נהג להזמין נשים לחדרו ולחשוף בפניהן את איבר מינו, חוזרת רוזאן בר על ההאשמה בריאיון חדש

יח"צ - חד פעמי

העננה מעל ראשו של לואי סי קיי בנושא ההטרדות המיניות מסרבת לחלוף. הקומיקאית רוזאן בר התראיינה לאתר "הדיילי ביסט" וסיפרה כי שמעה נשים שמאשימות את סי קיי בהטרדה מינית. לדברי בר, סי קיי נהג לסגור דלתות חדרים שונים ולאונן מול נשים ללא הסכמתן. "שמעתי כל כך הרבה סיפורים, וזה לא רק הוא. זה חלק ממה שנשים צריכות להתמודד איתו", אמרה והדגישה כי מדובר בעדות שמיעה בלבד. בר סיפרה גם כי היא מכירה נשים נוספות שהוטרדו על ידי ביל קוסבי אולם לא התלוננו.

בשנה שעברה דיווחו כלי תקשורת בארה"ב כי סי קיי נוהג להטריד מינית נשים באופן סדרתי. על פי הדיווחים, נרשמו במהלך השנים האחרונות מספר תלונות מצד קומיקאיות שהעידו כי סי קיי חשף בפניהן את איבר מינו וסירב לאפשר להן לעזוב. התלונה הראשונה נגד סי קיי נרשמה בפסטיבל הקומדיה של אספן ב-2012. טור אנונימי שפורסם באתר "Gawker" הסתמך על מקורות ולפיהם הזמין הסטנד-אפיסט צמד קומיקאיות לחדר המלון שלו, לאחר שסיים את ההופעה שנקבעה לו באירוע. השתיים הצטרפו אליו בשמחה, הציעו לו מריחואנה אך הוא סירב. מיד לאחר מכן שאל אותן אם ירגישו בנוח שישלוף את איבר מינו. הנשים, שחשבו שמדובר בבדיחה, הסכימו ולהפתעתן הקומיקאי נעמד מולן והחל לענג את עצמו. כשניסו לצאת מהחדר הוא חסם את יציאתן עד שהגיע לסיפוקו. אחת מהנשים הרגישה כל כך מעורערת בעקבות האירוע עד שהחליטה להתלונן בפני מארגני הפסטיבל. על פי עדותה, זמן קצר לאחר מכן זכתה לשיחת טלפון ממפיק בכיר שהסביר לה שאם הקריירה שלה חשובה, עדיף לה להפסיק לדבר על התקרית.

לואי סי קיי. GettyImages
שנה עברה וכלום לא השתנה. לואי סי קיי/GettyImages

במסגרת בירור שנעשה ב-"Gawker" ניסו כתבי האתר ליצור קשר עם הקומיקאית. במהלך השיחה עמם השיבה להם כי העובדות שצוינו אינן נכונות וכי איננה מעוניינת לדבר. קומיקאית נוספת בשם ג'ן קירקמן תיארה בפודקאסט שלה אדם שמזכיר מאוד את סי קיי. "הוא מפורסם מאוד, משהו ברמה של ביל קוסבי כרגע. הוא עשיר וגאון, בשלב הזה של חייו מגדירים אותו אפילו כבמאי צרפתי. יש איפול מלא על המעשים שלו. כולם מגינים עליו. הסוכנים שלי אמרו: 'ג'ן, זה לא שווה את זה. ייקרעו אותך לחתיכות, תראו מה עשו לנשים בפרשת קוסבי'. האיש הזה לא אנס אותי, אבל ידעתי שאם אמשיך להופיע לצדו, אמשיך לקבל את אותו יחס משפיל. הוא היה נשוי פעם". מאוחר יותר מחקה קירקמן את הפודקאסט.

נציגיו של סי קיי לא הגיבו לפניית "הדיילי ביסט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully