וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חציית קו אדום? הצל בפייסבוק - "דמיינו שמישהו מפרק את הצורה לאסף הראל"

2.7.2016 / 20:20

הראפר הבוטה פרסם פוסט חריף ואלים במיוחד נגד אסף הראל, בו כתב "זה הפח אשפה שגורם לחנין זועבי להישמע מתונה. דמיינו שמישהו מפרק לו את הצורה תוך כדי שהוא צוחק ומצלם את זה". הראל בתגובה: "הייתי מצפה מרשויות החוק להבחין שהכתובת על הקיר"

צילום מסך

הצל ידוע בפוסטים הבוטים שלו בפייסבוק, ונדמה הערב כי חצה קו אדום.

הראפר העלה מונולוג של אסף הראל בו הוא מתייחס בתוכניתו לצה"ל באופן ביקורתי, וכתב על כך בין השאר "זה הפח אשפה שגורם לחנין זועבי להישמע מתונה...ומפיץ את השנאה האנטישמית אנטי צה"ל שלו בחסות ערוץ 10...וכל פעם שבאים עליו בטענות, הוא מוציא את הפרצוף דמוי צב המכוער שלו, מחייך ואומר בקול המעצבן שלו 'חופש הביטוי, הומור שחור'...אז גם אני רוצה לעשות סאטירה ...

"תדמיינו את היצור מסתובב ברוטשילד ובא לו איזה מישהו שלא מקבל את השנאה האנטי ציונית שלו ומפרק לו את הצורה תוך כדי שהוא צוחק ומצלם את זה. כשהוא נעצר הוא יושב במשטרה ואומר "אני לא מבין, זה היה בצחוק, זה סאטירה! מין הומור שחור שכזה! למה יש הבדל בין סאטירה שפוגעת ברגשות העם, החיילים והורים שכולים לבין מה שאני עשיתי? הכאב הוא אותו כאב! (חשוב להדגיש שאני כותב את זה באופן סאטירי ולא קורא לאלימות נגד יצור שנראה כמו שילוב של צב וגולום משר הטבעות).

אסף הראל מסר לוואלה! תרבות בתגובה: "אני חושש שעד שמישהו ממחנה השמאל לא ייפגע ולא יישפך דם, ההתלהמות וההסתה ברשתות החברתיות יימשכו. הייתי מצפה מרשויות החוק להבחין שהכתובת על הקיר. יותר ברור זה לא יהיה. אולי, כפי שהמליצו השרים הנכבדים בנט וארדן, צריך לסגור את הפייסבוק לכמה אנשים".

(בהכנת הידיעה השתתף שגיא בן נון)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully