וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: התפקיד הבא של רמזי בולטון מ"משחקי הכס" לא יכול היה להיות מדויק יותר

5.7.2016 / 10:30

איוון רהאון, שגילם את תפקיד הנבל הסדיסט בסדרה עד העונה האחרונה, מצא דרך להתעלות על עצמו. וגם: לויס ליין המקורית הלכה לעולמה בגיל 95. לייב בלוגינג תרבותי

מגישה: מיכל רשף

(בסרטון: כוכב "משחקי הכס" מדבר על סודו הגדול)

seperator

16:37 - כמה אנשים באטמן הרג ב"באטמן נגד סופרמן"?

סרטון יוטיוב חדש ומענג מרכז את כל האנשים שבאטמן, האיש הרע האמיתי ב"באטמן נגד סופרמן" ואל תתנו לאף אחד לומר לכם משהו אחר, הרג.

אמ;לק - 21 אנשים. מזעזע. אנחנו יודעים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

15:33- מעריצי "האנטומיה של גריי" דורשים את פיטוריו של ג'סי וויליאמס

האם הכוכב הבא שימצא את מותו ב"האנטומיה של גריי" הוא ג'סי וויליאמס המגלם את ד"ר ג'קסון אייברי? לא נופתע אם כן. וויליאמס דרך על כמה יבלות כשנאם בטקס פרסי ה-BET שהתקיים לפני שבועיים (26 ביוני). הנאום הוגדר על ידי חותמי עצומה באתר Change.org שטענו כי הנאום מעודד שנאה כנגד אנשים לבנים וכמתסיס נגד כוחות המשטרה.

באופן אירוני, הוענק לוויליאמס בן ה-34 פרס הומניטרי בשל פעילותו למען זכויות האזרח. הוא הקדיש את התשואות להן זכה לנשים שחורות, למורים, לתלמידים, לעורכי דין ולמשפחות שעדיין זוכים ליחס מפלה ומדכא ברחבי המדינה וציין גם קורבנות של אלימות משטרתית. במהלך 5 דקות הנאום שלו טען וויליאמס שבעבר נגנבו רעיונות של שחורים ומותגו מחדש כהמצאות ורעיונות של לבנים. "סיימנו לחכות בזמן שההמצאה המכונה 'לובן' (whiteness, וואלה! תרבות) תסיים להשתמש בנו ולנצל אותנו, קוברת אנשים שחורים מחוץ לשדה הראייה והמחשבה בזמן שהיא משתמשת בתרבות שלנו, בכסף שלנו, בבידור שלנו כמו נפט... מכניסים את היצירות שלנו לגטו משפיל וגונבים אותן, עושים ג'נטריפיקציה לגאונות שלנו ומודדים אותנו כמו תחפושות המושלכות כלאחר יד כמו קליפות פרי".

כותבי העצומה ומעריצי הסדרה פנו לרשת ABC המשדרת את "האנטומיה" כבר 12 עונות בבקשה לפטר את השחקן והשתמשו בתיוגים כמו #AllLivesMatte ו - #EqualConsequences4RacistBehavior. "אם אדם לבן היה נואם כך לגבי אפרו-אמריקאים, הם היו מפטרים וצולבים אותו ברמה הבינלאומית, כמו שצריך. אך למעשיו של וויליאמס אין שום השלכות", נכתב בעצומה שצברה רק 4,000 חתימות ב-4 ימים."אף חברה לא נקטה עמדה נגד ההערות הגזעניות שלו ולא ננקטה שום פעולה המגנה את גישתו השלילית. מדוע השחקן שגילם את ד"ר בורק (איזאיה וושינגטון) פוטר מהאנטומיה אחרי הערותיו ההומופוביות אך דבר לא נעשה לג'סי וויליאמס? מדוע ההתנהלות היא של רחוב חד-סטרי? מדוע התמיכה באדם שונא? מדוע הצביעות? כל בני האדם מדממים באותו הצבע".

15:17 - "Lush Life" זוכה לגרסה חדשה

"Lush Life", הלהיט המצליח של הזמרת השבדית זרה לרסון, זוכה לקליפ חדש. הקליפ החדש מארח כוריאוגרפיה ותלבושות חדשות ונוצצות, כראוי לשיר שנקרא "Lush Life". הקליפ החדש מגיע בדיוק שנה לאחר הגרסה הקודמת שזכתה, נכון להיום, ל-273 מיליון צפיות.

הגרסה החדשה:

הגרסה הקודמת:

13:35 - ניק ג'ונאס ודמי לובאטו נשמעים טוב

ניק ג'ונאס ממשיך לחרוך את העולם. הג'ונאס הלוהט חגג את יום העצמאות של ארה"ב וביצע את להיטו "Close" במסגרת 2016 Boston Pops Fireworks Spectacular. אלא שבמקום טובה לו, זוגתו לדואט היתה לא אחרת מאשר דמי לובאטו הלוהטת לא פחות.

לא ברור איזו גרסה נשמעת טוב יותר. שתיהן פשוט מוצלחות.

10:42 - הופעתו של מוריסי בהיכל התרבות תל אביב זזה ביום

מהפקת המופעים של מוריסי בישראל נמסר הבוקר (שלישי) כי עקב אילוצים בלתי צפויים בסיבוב ההופעות של הזמר, מועד המופע המתוכנן להיכל התרבות שונה. ההופעה שהיתה אמורה להיערך ב-22 באוגוסט תיערך ב-23 באוגוסט. ההופעה בקיסריה נותרה בתאריכה המקורי: 24 באוגוסט. הכרטיסים שנרכשו ל-22 באוגוסט יהיו תקפים להופעה שתיערך ב-23 באוגוסט.

לבירורים ניתן ליצור קשר בטלפון *9066.

10:21 - תגידו שזה לא מעבר טבעי: התפקיד הבא של "רמזי בולטון" יהיה היטלר

השחקן הוולשי איוון רהאון, המוכר לעולם בתור רמזי בולטון הנורא והאיום מ"משחקי הכס", סיים את תפקידו בסדרה בעונה האחרונה בדרך מספקת במיוחד עבור המעריצים. עכשיו הוא כבר מוכן לתפקיד הבא שלו, ואם חשבתם שאין לאן להתקדם מדמות של רוצח סדיסט, כמובן שטעיתם.

רהאון יככב לצדו של רופרט גרינט (סדרת סרטי "הארי פוטר") בדרמה הסאטירית "Adolf The Hitler", המתמקדת בסיפורו של אדולף היטלר הצעיר לפני כניסתו לחיים הפוליטיים, בימים שבהם חלם להפוך לצייר מפורסם. הסדרה צפויה להציג את "המאבק הפנימי" שהתחולל בנפשו של הצורר הצעיר, בין האקדמיה לאמנויות בווינה לבין שאיפותיו הפוליטיות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נפש של אמן. ריהאן ורופרט גרינט בתמונה מתוך הסדרה החדשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:12 - המעיל של פרינס מ"Purple Rain" נמכר תמורת 96 אלף דולר

הממורביליה של פרינס הפכה לעסק משתלם במיוחד לאחר מותו של כוכב הפופ מוקדם יותר השנה. הסרט "Purple Rain" חזר לסיבוב בבתי הקולנוע, זמרים רבים הוציאו גרסאות כיסוי לשיריו וביצעו אותן בהופעותיהם, וכעת מגיע גם תורם של הפריטים המזוהים איתו ביותר.

המעיל הקצר שלבש פרינס בקליפ של "Purple Rain" היה אחד משלל פריטים שהוצעו למכירה באירוע מיוחד בלוס אנג'לס. בעוד המחיר המוערך שנקבע למעיל על ידי בית המכירות עמד על 3,000 עד 5,000 דולר, אלא שהמכירה הפכה במהרה לתחרות מחירים בין אספנים, שהקפיצו את המחיר עד 96 אלף דולר.

09:58 - נואל ניל, לויס ליין הראשונה, הלכה לעולמה בגיל 95

שחקנית הקולנוע והטלוויזיה נואל ניל הלכה אתמול לעולמה בביתה שבטוסון, אריזונה בגיל 95. את הידיעה על מותה העביר חברה הביוגרף לארי תומאס ווארד. "נואל שמרה על האישיות המבריקה, החצופה והידידותית שלה עד למותה", נכתב בהודעה מטעמו.

ניל עלתה לתודעה בשלהי שנות ה-40 כשכיכבה בסרט "סופרמן" הראשון (1948) בתור העיתונאית והקולגה של קלארק קנט, שהופכת גם למושא אהבתו על אף שהיא דווקא עורגת לאלטר אגו שלו, סופרמן. ניל המשיכה לככב בתפקיד גם בסרט "איש האטום נגד סופרמן" (1950) ובסדרת הטלוויזיה "הרפתקאותיו של סופרמן", לצדו של ג'ורג' ריבס, שהתאבד לאחר תקופה קצרה בתפקיד סופרמן. לצד סרטי סופרמן, ניסתה ניל את מזלה בשלל סרטים נוספים בשנות ה-50 המוקדמות, אבל החליטה לפרוש ממשחק מיד לאחר ש"הרפתקאותיו של סופרמן" ירדה משידור. ב-2006 סגרה מעגל כשקיבלה תפקיד קטן ב"סופרמן חוזר" של בריאן סינגר.

נואל ניל. GettyImages
נואל ניל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully