וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איימי פוהלר ונטשה ליון נמצאות בישראל כדי לעבוד על "אפס ביחסי אנוש"

5.7.2016 / 10:44

הקומיקאית הגדולה מ"סאטרדיי נייט לייב" ו"מחלקת גנים ונוף" וכוכבת "כתום זה השחור החדש" הגיעו לישראל ונפגשו בין היתר עם השחקנית נלי תגר והבמאית טליה לביא

יח"צ - חד פעמי

אם הרגשתם אתמול במקרה התרוממות רוח בלתי מוסברת, יש מצב שהאינטואיציה שלכם קלטה שאיימי פוהלר ונטשה ליון הגיעו לישראל. הקומיקאית הגדולה - שבקרדיטים שלה נמנים "סאטרדיי נייט לייב", "מחלקת גנים ונוף" והפקת "ברוד סיטי" - וכוכבת "כתום זה השחור החדש" (שעונתה הרביעית בדיוק עלתה ב-HOT), נמצאות בארץ במסגרת עבודתן על הגרסה האמריקאית לסרט "אפס ביחסי אנוש", שאת זכויותיו רכשו. השתיים נפגשו אתמול עם מספר גורמים, בהם כוכבת הסרט נלי תגר, הבמאית טליה לביא והמפיק אילון רצ'קובסקי. בערב יצאו פוהלר ותגר למסעדת "ג'וז ולוז" בתל אביב, שם פוהלר גם הצטלמה עם מספר מעריצים בני מזל.

כזכור, רשת BBC אמריקה עובדת על סדרה קומית המבוססת על הסרט הישראלי המצליח של לביא. כמו הסרט המקורי מ-2014, גם עלילת הסדרה צפויה להתרחש בבסיס צה"לי, ולהתמקד בקורותיהן של החיילות המשרתות בו. תמי סייגר ("איימי שומר", "רוק 30") תכתוב את התסריט לסדרה, שמופקת על ידי חברת Paper Kite של פוהלר. לביא עצמה תשמש אף היא כמפיקה בסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully