וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל אנימיקס: חגיגה למעריצי "משפחת סימפסון"

5.7.2016 / 13:26

פסטיבל האנימציה, שיתקיים כמדי קיץ בסינמטק תל אביב, יארח את מייק רייס, מבכירי יוצרי "משפחת סימפסון", ויציג הרצאות שלו ומפגשים עמו, וכן תערוכה סביב המשפחה הצהבהבה

עונת הפסטיבלים בסינמטקים תמשיך גם באוגוסט, עם "אנימיקס", הפסטיבל הבינלאומי לאנימציה, קומיקס וקריקטורה שיתקיים בסינמטק תל אביב בין השני לשישי בחודש.

מהדורה זו של הפסטיבל תהיה מרגשת במיוחד לחובבי "משפחת סימפסון", שכן אחד מאורחי הכבוד המרכזיים שלו הוא לא אחר מאשר מייק רייס, חבר בכיר בצוות ההפקה והכתיבה של סדרת המופת ב-21 השנה האחרונות, ומי שהשתתף ביצירת "אלף" המופתית לא פחות.

במהלך הפסטיבל, יעניק רייס שתי הרצאות: האחת, על המוטיבים היהודיים בסדרה, והשנייה, על "הסודות מאחורי הקלעים שלה". כמו כן, הוא יקיים כיתת אמן במסגרת מפגש מטעם איגוד התסריטאים.

לרגל הביקור המשמח, תתקיים גם תערוכת מחווה ל"משפחת סימפסון", ובה שלל עבודות של מאיירים ישראלים המצדיעים לגאוניות שלה ושל הדמויות בה.

עוד בפסטיבל: מופע הצדעה לכוורת ותערוכת איורים שפורסמו בהקשר של הלהקה במשך השנים; דיון עם מישל קישקה על אנטישמיות וקריקטורות; וכמובן, שלל הקרנות של סרטים עלילתיים ותיעודיים.

לעוד פרטים, שעות ומועדי הקרנה והזמנת כרטיסים - ראו האתר הרשמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully