וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירח כחול: גן חיות מתאחדת; תחמם את גארבג' בישראל

6.7.2016 / 9:54

חובבי הניינטיז לא היו יכולים להיות מאושרים יותר: להקת גן חיות תחמם את הופעתה של גארבג' בחודש הבא. "אנחנו מחכים לגלות איך מי שאנחנו היום פוגשים את מי שהיינו פעם", אמר שרון מולדאבי

אימג'בנק GettyImages

(בסרטון: סולנית גארבג' חושפת: הותקפתי מינית כשהייתי בת 13)

seperator

זה לגמרי חם ומתוק: מפיקי המופע של להקת גארבג' בישראל הודיעו הבוקר (רביעי) כי חברי להקת גן חיות יתאחדו ויופיעו ביחד על במה אחת במסגרת החימום של גארבג'. במופע ישתתף גם שחר בן ברק, חבר מקורי בהרכב שמתגורר כיום בחו"ל.

"זו תהיה הפעם הראשונה ב-23 שנה שננגן ביחד כולנו, בהרכב המקורי. אנחנו מחכים לגלות איך מי שאנחנו היום פוגשים את מי שהיינו פעם, ומחכים כמובן למפגש כזה עם אוהדי הלהקה. במקום דובי קיזלשטיין ודני צוקרמן שפרשו מהופעות, ינגנו איתנו שני שביט ואסף קראוס, ויהיו לנו הכבוד והעונג לחמם ביחד איתם את גארבג', מוזיקאים שאנחנו כל כך מעריכים", מסר שרון מולדאבי, סולן הלהקה, בהודעה לעיתונות.

גן חיות הוקמה בתחילת שנות התשעים, בעקבות מפגש של שני עורכים מוזיקליים בגלי צה"ל, שרון מולדאבי ושחר בן ברק. בשנת 1991 הוציאה הלהקה את אלבום הבכורה שלה שכלל את הלהיטים "חם ומתוק", "ירח כחול" ו"הגבר שלך". כעבור שנתיים התפרקה הלהקה אולם רבים מחובבי המוזיקה בישראל שומרים לה מקום חם בלב.

בנוסף לגן חיות, באי ההופעה ייהנו גם מלירון תאני שיפנק את הקהל בסט מיוחד ומסט של הליין התל אביבי הוותיק ביגמאות'. גארבג' תופיע ב"לייב פארק" ראשון לציון ב-16 באוגוסט במסגרת סיבוב ההופעות העולמי לקידום האלבום החדש "Strange Little Birds".

כרטיסים להופעה של גארבג' עם החימום של גן חיות ניתן לרכוש כאן בעלות של 289 ש"ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully