וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: העונה השביעית של "משחקי הכס" צפויה להגיע מאוחר מהרגיל

6.7.2016 / 10:05

בשיחה בפודקאסט "UFC Unfiltered" סיפרו יוצרי סדרת הפנטזיה מהי הסיבה לעיכוב. בנוסף שונדה ריימס הגיבה למחאה נגד כוכב "האנטומיה של גריי", שני תלמידי ישיבה נותנים בראש וגם: דולי פרטון מכניסה פלפל למירוץ לנשיאות. לייב בלוגינג תרבותי

עריכה: קשת סידי

(בסרטון: ההסבר לתעלומה - למה מקסטימי עזב את "האנטומיה של גריי"?)

seperator

20:21 - העונה השביעית של "משחקי הכס" נדחית

בשורה עצובה למעריצי "משחקי הכס": הם התרגלו לכך שכל עונה חדשה של הסדרה מתחילה את שידוריה באפריל, אך היום נודע כי העונה השביעית במספר תגיע לאקרנים מאוחר יותר. לכל הפחות, אפשר להתנחם בכך שהדחייה מחויבת המציאות: עונה זו, הלפני-אחרונה, מתרחשת בעיצומו של החורף בווסטרוז, שהוא לא חורף ישראלי אלא חורף קשה ביותר, ולכן בלתי אפשרי לצלם אותה בקרוב ואז להספיק ולערוך אותה עד אפריל, שכן המפיקים ייאלצו לחכות לעונות קרירות וקודרות יותר. בשיחה של היוצרים בפודקאסט "UFC Unfiltered" הוסיפו ואמרו שעדיין לא ידוע מתי תתחיל העונה הבאה, אבל זה יקרה מאוחר יותר ב-2017. בקיצור, אם מעולם לא ידעתם לדחות סיפוקים, זה הזמן להתחיל.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פתאום אנחנו מבינים את טומן/מערכת וואלה!, צילום מסך

15:05 - האודישן הדתי הכי נפלא שתראו היום

תגידו שלום לאילן וג'וש, שני תלמידי ישיבה אורתודוכסית ממנהטן, שהיממו את השופטים ואת ארה"ב עם גרסת הביט-בוקס שלהם ב-"America's Got Talent".

תלמידי הישיבה נפגשו, כך מתברר, לפני שלוש שנים בכותל המערבי. היי, כל העסק עם הפתקים באמת עובד.

15:00 - נפלא, כל מה שקרה לטיריון לאניסטר בשש העונות של "משחקי הכס"

אוהבים את "משחקי הכס" אבל מעדיפים רק את הסצנות של טיריון לאניסטר? ובכן, יש לנו פתרון נפלא עבורכם. סרטון אחד מרכז את מה שקרה לטיריון, האיש הקטן הגדול הטוב ביותר בשבע הממלכות, לאורך כל שש העונות של "משחקי הכס".

אין בעד מה.

14:54 - חתולים, הם מגרגרים בכל מקום

בן אפלק והנרי קאביל מעולם לא נראו חמודים יותר. קבלו את חתולמן נגד חתולעטלף. #סליחה

14:29 - זיקוקין, השמיים של וושינגטון צמאים

רשת הטלוויזיה הציבורית של ארה"ב נאלצה להתנצל השבוע לאחר ששידרה צילומי ארכיון של זיקוקין במסגרת חגיגות יום העצמאות האמריקאי ועוררה את זעם הצופים.

בשל מזג האוויר הבעייתי, החליטו ב-PBS לשדר צילומי ארכיון של זיקוקין על מנת לא לפגוע באווירה החגיגית ובחווית הצפייה. החלטה זו גרמה, כאמור, לזעם בקרב הצופים שמיהרו למחות ברשתות החברתיות. ב-PBS לא נותרו אדישים והתנצלו בטוויטר על הבלבול. "זה היה הדבר הפטריוטי לעשות", נכתב בציוץ.

14:08 - הישבן של בן אפלק אומר לכם שלום

מה אתם יודעים, מתברר שבן אפלק הופיע בעירום ב"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק". בדיוק כמו שעשה ב"נעלמת". טוב, לא בדיוק, אבל דומה.

30 דקות בונוס מהסרט שמופיעות בגרסת הדיוידי של הסרט מארחות גם את ישבנו השרירי של אפלק שמגלם, כזכור, את באטמן המיוסר. גם במקלחת, אגב, הוא מיוסר. צפייה נעימה.

09:53 - דולי פרטון: "מה שחסר במירוץ לנשיאות זה ציצים"

אגדת הקאנטרי דולי פרטון נזהרה תמיד לא לשייך את עצמה למחנה פוליטי בארה"ב, תוך שהיא מסתפקת בתפילה עבור מי שייבחר לשאת בתפקיד. לאחרונה נראה היה שהיא חורגת מהמסורת הזאת ומעניקה את תמיכתה להילרי קלינטון בריאיון לניו יורק טיימס, אלא שפרטון החליטה להסביר את עמדתה בדרכה המפורשת במיוחד.

"אני חושבת שזה יהיה מעולה (אישה נשיאה בבית הלבן). הילרי תהיה נשיאה טובה לא פחות מאחרים, אז אם היא תזכה בזה אני ללא ספק אתמוך בה... הבוקר צפיתי בחשדות וראיתי הרבה כתבים שטוענים שתמכתי בהילרי, התגובה שלי לגבי תמיכה בנשים שמתמודדות על תפקיד בבית הלבן הוצאה מהקשרה. לא תמכתי בהילרי קלינטון או בדונלד טראמפ. אני מנסה לא לעסוק בפוליטיקה, אבל אם זה יקרה אני אעדיף לרוץ בעצמי כי יש לי את השיער המתאים לתפקיד, ואף פעם לא יכולים להיות מספיק ציצים בקמפיין הזה".

עכשיו שמישהו יריץ סקר מהיר כי יכול להיות שתמונת הפייבוריטים עשויה להשתנות דרמטית.

דולי פרטון. ויקיפדיה, אתר רשמי
הילרי, מאחורייך. דולי פרטון/אתר רשמי, ויקיפדיה

09:39: דה שונדה האז ספוקן: יוצרת "האנטומיה של גריי" מחסלת את הקמפיין נגד ג'סי וויליאמס

ג'סי וויליאמס, כוכב "האנטומיה של גריי", עמד אתמול במוקד מחאת רשת ששיאה בעצומה שהשיגה יותר מ-6,500 חתימות, הקוראת לפיטוריו. כזכור, המחאה החלה לאחר נאומו של וויליאמס במעמד קבלת פרס מיוחד לפעילות הומניטרות בטקס ה-BET (טקס הפרסים השנתי של הקהילה השחורה בארה"ב), שם התייחס ליחס של שוטרים בארה"ב לשחורים. יוצרי העצומה האשימו את וויליאמס בגזענות ובהסתה נגד שוטרים. בתגובה צייצה יוצרת הסדרה ואחת ממפיקות הטלוויזיה החזקות בתעשייה, שונדה ריימס, "סליחה, אנשים? אני לא זקוקה לעצומות". וויליאמס עצמו התייחס גם הוא בציוץ לפרשה כשכתב: "אל תקדמו אנשים ריקים ואת התקפי הזעם שלה. זה קליקבייט טהור כדי לייצר עוקבים, תשומת לב וכסף לעצמם, לא לכם. אף פעם לא לכם".

כזכור, במהלך נאומו אמר וויליאמס : "סיימנו לחכות בזמן שההמצאה המכונה 'לובן' (whiteness, וואלה! תרבות) תסיים להשתמש בנו ולנצל אותנו, קוברת אנשים שחורים מחוץ לשדה הראייה והמחשבה בזמן שהיא משתמשת בתרבות שלנו, בכסף שלנו, בבידור שלנו כמו נפט... מכניסים את היצירות שלנו לגטו משפיל וגונבים אותן, עושים ג'נטריפיקציה לגאונות שלנו ומודדים אותנו כמו תחפושות המושלכות כלאחר יד כמו קליפות פרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully