וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברירת שמשון: "אנשים" נהנתה להתפלש בהתפרקות משפחת תבורי - וטוב שכך

7.7.2016 / 0:00

הכתבה על משפחת תבורי ששודרה ב"אנשים" לא תזכה בפוליצר, אבל היא מבדרת ומהנה כיאה לאייטם צהוב בתוכנית בידור צהובה למחצה

מערכת וואלה!

(בסרטון: שיחה בין בן אל תבורי לאביו ששודרה ב"אנשים")

seperator

פתאום זה הכה בי: אנחנו באמת עם ככל העמים. לא שזה אמור להפתיע מישהו, תהליך ההצהבה של החברה הישראלית (שבאופן אירוני, עומד בניגוד מושלם לקריסתה של מכבי תל אביב בכדורסל) הואץ בעשור האחרון. אם בעבר היינו צורכים את ידיעות "התחתנתי עם האקסית של בני שבסוף חזרה אליו וילדה את נכדי החורג" מתוכניות טראש זולות ששודרו בערוץ TLC בארה"ב הרי שהיום הטראש שלנו כשר למהדרין ומגיע לפחות פעמיים ברבעון.

אם שוכחים שמדובר בדיני נפשות ובמשפחות אמיתיות שמתפרקות לנו מול העיניים, אפשר ממש ליהנות מזה. הכישופים של ציפורה אהרון נגד חברתו דאז של בנה שהפכה לארוסתו הם אחד הדברים המטורללים שיצא לי לראות. מצד שני, אני מתגורר באזור המרכז ונמצא בבועה תקשורתית. לכו תדעו כמה אנשים בישראל מתעסקים בשטויות האלה. ועכשיו יש לנו שטויות חדשות: שימי תבורי גילה את הדת ונישא ליהודית באומן בניגוד לעצת ילדיו וילדיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא תאמינו מה שימי תבורי עשה/מערכת וואלה!, צילום מסך
בהתחשב בכך שלא מדובר בנישואין השניים הראשונים של שימי תבורי, בכלל לא ברור מה גרם לילדיו לחטוף את הג'ננה ולכן טוב ש"אנשים" הרימה את הכפפה ועסקה בנושא החשוב

גם אבי נישא מחדש. זה אמנם קרה כשהייתי צעיר אבל אני באמת לא זוכר התקפי טנטרום ועצבים שכללו שיחות טלפון היסטריות שבהן נאמרו המילים "הפכת אותי ליתום". בהתחשב בכך שלא מדובר בנישואין השניים הראשונים של שימי תבורי, בכלל לא ברור מה גרם לילדיו לחטוף את הג'ננה ולכן טוב ש"אנשים" הרימה את הכפפה ועסקה בנושא החשוב עם השקת מהדורת הקיץ שלה. את מהדורת הקיץ מגישים דרור גלוברמן (הנדב בורנשטיין שהוא לא נדב בורנשטיין) וקורין גדעון שניצלה את ההפסקה מ"האח הגדול" והגיעה לאולפן כששיערה חלק, לא פחות ולא יותר.

אבל השניים הם רק שחקני משנה בהצגה של משפחת תבורי המתפרקת. עוד מישהו שמנסה לגנוב את ההצגה הוא חיים אתגר שמדגמן פעם בדקה מבט מודאג. המבט המודאג לא משתנה אפילו כשאתגר מקשיב לננסי ברנדס אומר שהוא ותבורי לא בקשר למרות שרק לפני שלושה חודשים אותו תבורי שלא בקשר איתו הופיע במופע מחווה למענו. למען האמת, הופתעתי שאתגר לא התפרץ בצחוק כשבן אל תבורי האשים את אביו ש"פירק משפחה שלמה" למרות שנישא כבר שלוש פעמים קודם לכן. אני, לעומת זאת, פרצתי בצחוק כשאחד מילדיו של תבורי (מצטער, בשלב כלשהו הפסקתי לעקוב מי אמר למי מה. יותר מדי שיחות טלפון מוקלטות ומי בכלל מקליט שיחות טלפון עם הוריו למען השם?) הטיח בו שהוא בוכה לפני שהוא עולה לבמה ובמקום לשמח אנשים, הוא בעצמו עצוב.

הכתבה על משפחת תבורי, אם כן, היא לא באמת מוצר שעליו מקבלים פוליצר אבל חוץ מכמה הרמות להנחתה שעוברות בשקט ומתפספסות, היא מבדרת, מהנה ובסך הכל עושה את כל מה שמתבקש ממנה: להיות כתבת פרופיל צהובה בתוכנית בידור צהובה למחצה. וזה הישג לא קטן בימים שבהם משפחות שלמות מתפרקות.

בקטנה

במסגרת הכתבה על משפחת תבורי, כינתה בטי רוקאווי את יהודית באומן "חתול רחוב". באומן היא ככל הנראה לא אישה מזרחית ולכן טוב מאוד שהמושג "חתול(ת) רחוב" עבר ריקלמיינג (כפי שפעילים מזרחיים כמו אור סיונוב אוהבים להגיד), הוצא מידיה העדתיות של שרת התרבות והספורט מירי רגב וחזר לממדיו הנכונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully