וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם פדה לה גרנד

10.7.2016 / 1:00

פדה לה גרנד יהיה חלק מפסטיבל Tomorrowland Unite שייערך בירושלים ב-23 ביולי. לרגל המאורע החגיגי, סיפר הדי ג'יי לוואלה! תרבות אילו אלבומים השפיעו על חייו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פדה לה גרנד/מערכת וואלה!, צילום מסך

Michael Jackson - Thriller

האלבום "Thriller" של מייקל ג'קסון היה האלבום הראשון שקניתי ו-"Bad" היה המופע הראשון שאי פעם הלכתי אליו עם אבא שלי. אז בהחלט היו לאלבומים האלו השפעה רבה על הילדות שלי.

Art of Noise - Who's Afraid of the Art of Noise?

האלבום הזה לא היה משהו שיכולתי להעריך בזמן שהייתי ילד. ההורים שלי נהגו לשמוע אותו בלי סוף ואני חושב שזו הסיבה שאהבתי אותו. לאחר שהתבגרתי, התחלתי להעריך את האלבום יותר ויותר והתחלתי להבין עד כמה הם היו פורצי דרך ביחד עם פינק פלויד וניו אורדר. הם הפכו את ההפקה ואת עיצוב הסאונד לדבר מאוד מקובל במיינסטרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

Dr Dre - The Chronic

ד"ר דרה הוא אחד המפיקים המוזיקליים האהובים עליי בכל הזמנים. הוא עשה כ"כ הרבה בתעשיית המוזיקה והצליח לנהל זאת בצורה חכמה ולשים את חתימתו על הרבה מאוד להיטים גם אם הוא רק סימפל אותם. לדעתי "The Chronic" הוא האלבום הכי סמלי בתולדות ההיפ הופ.

Parliament - Mothership Connection

לאחר שהקשבתי לד"ר דרה, לדאפט פאנק וללהקות ואמנים אחרים, הבנתי שהם בעצם מסמפלים ולוקחים השראה רבה מהמוזיקה של Parliament וזה מדהים שהמוזיקה הזו נשארה רלוונטית עד ליום הזה.

Basement Jaxx - Remedy

האלבום הזה הוא לדעתי אלבום הדאנס הכי טוב שהופק עד היום. עריכה מקורית ולקיחת המוזיקה לשלב הבא. עד היום בעבודת, אניי עדיין מקבל השראה מאלבום זה.

seperator

Tomorrowland, הפסטיבל המוביל בתחום האלקטרוני מגיע לישראל. הפסטיבל מאחד בזמן אמת שבע מדינות בכל רחבי העולם לחוויה מוזיקלית משותפת, שתבוא לידי ביטוי בשידור לוויני חי ממוקד המסיבה הראשי בבלגיה, כאשר המוקדים השונים יפעלו בסנכרון עם הבמה המרכזית. האירוע ישודר בהיכל פיס ארנה ירושלים ב-23 ביולי. בין המדג'ים שההופעות שלהם יוקרנו בישראל: אפרו ג'ק, הצמד דימיטרי וגאס ולייק מייק, אקסוול ואינגרוסו, ניק רומרו. מלבד פדה לה גרנד על הבמה המקומית יופיעו גם הדי ג'ייז הישראלים דור דקל ותומר מייזנר.

לרכישת כרטיסים הקליקו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully