וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארסה בפתיחת פסטיבל ירושלים: שרת התרבות התקבלה בקריאות בוז

7.7.2016 / 21:25

ערב הפתיחה החגיגי של הפסטיבל כלל עימות מבזה בין השרה רגב לבין הנוכחים באולם. "איך אפשר לדעת מתי הקהל יגיב במחיאות כפיים ומתי בבוז", אמרה רגב על הבמה, "אתם כל כך צבועים". מאוחר יותר כתבה בפייסבוק: "מי ששרק בוז לא בז לי - הוא בז למדינתו ולאזרחיה"

שרת התרבות מירי רגב בפתיחת פסטיבל קולנוע ירושלים. דייב שחר
עוד עימות מתוקשר. שרת התרבות מירי רגב/דייב שחר

פסטיבל קולנוע ירושלים 2016 נפתח הערב (חמישי) בבריכת הסולטן, בהקרנת בכורה ישראלית לסרט "חולייטה" של פדרו אלמודובר, אליה הגיע קהל רב על אף שהוא מתקיים במקביל לחצי גמר היורו. אורח הכבוד של הפסטיבל, קוונטין טרנטינו, נכח בהקרנה הערב, ובארוע ניתן לבמאי אות הוקרה מיוחדת. עוד נכחו בהקרנת סרטו של אלמודבר השחקנית אמה סוארז, המככבת בו, המפיק האמריקאי הנחשב אנתוני ברגמן ורבים מצמרת הקולנוע הישראלי. הפסטיבל יימשך עד יום שבת, ה-16 ביולי.

בטרם ההקרנה נאמה שרת התרבות והספורט מירי רגב, תוך קריאות בוז ושריקות רבות בקהל. רגב הגיבה לקריאות הבוז באמירה הצינית לקהל: "איזה כיף לראות את היפים והיפות שבאו לפרגן!"

לאחר שהשרה רגב ציינה את נוכחותה של סוארז בקהל, הגיבו הנוכחים בתשואות. רגב הרימה את קולה כנוזפת בקהל: "איך אנחנו יודעים מתי הקהל יגיב במחיאות כפיים ומתי בקריאות בוז, אתם כל כך צבועים!"

קוונטין טרנטינו בפתיחת פסטיבל קולנוע ירושלים. דייב שחר
נוכחים באירוע טענו כי הם "מזועזעים מהפארסה". קוונטין טרנטינו בפסטיבל/דייב שחר

בנאומה סיפרה שרת התרבות שהיא מתכוונת להרחיב את הביתן הישראלי בפסטיבל קאן הבא, וכן על כוונתה להקים מיזם בו יושקעו 15 מליון שקלים להפקת סרטים בדרום. רגב זכתה בקריאות בוז רמות במיוחד נוספות לאחר שאמרה: "רק בשבוע שעבר היינו עדים לרצח ילדה בת 13. זה חלק מגל טרור, נעמוד מולו מאוחדים".

גורמים ששוחחו עם וואלה! תרבות לאחר נאומה של רגב סיפרו שהם "מזועזעים מהפארסה" שהתרחשה באירוע שכזה. יש לציין כי זוהי לא הפעם הראשונה שבה יום הפתיחה של הפסטיבל מלווה בקריאות בוז.

זמן קצר לאחר מכן העלתה רגב סטטוס זועם לעמוד הפייסבוק שלה ובו כינתה את שורקי הבוז "אויבים מבית". "לא שזה הפתיע אותי, זה גם לא מפריע לי בדרך כלל, אבל פתאום התבהר שהקבוצה האליטיסטית הזו היא סוס טרויאני שטוף שנאה ובוז לישראל", כתבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
seperator

(עדכון אחרון: 22:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully