וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי רגב על הפארסה בפתיחת פסטיבל הקולנוע בירושלים: "אני לא נהנית מזה"

8.7.2016 / 20:11

שרת התרבות והספורט התייחסה ב"אולפן שישי" לקריאות הבוז נגדה בפתיחת פסטיבל הקולנוע בירושלים. בין היתר טענה רגב כי היא זוכה ליחס משפיל בשל מוצאה העדתי

כתב: שגיא בן נון, צילום: דייב שחר, עריכה: אוהד פיטר

(בסרטון: כתבה מפתיחת פסטיבל הקולנוע ירושלים 2016)

seperator

האם מוצאה העדתי של שרת התרבות והספורט מירי רגב משפיע על היחס אליה? רגב טענה שכך הדבר בשיחה שנערכה הערב (שישי) עם דני קושמרו ב"אולפן שישי". השיחה התקיימה לאחר שאמש נשמעו קריאות בוז נגד רגב בפתיחת פסטיבל הקולנוע בירושלים. "אני לא נהנית מזה. אני בזה לכל אנשי התרבות שקוראים בוז", פתחה רגב את דבריה והמשיכה: "אני בזה לאמנים שקוראים קריאות בוז כשמדברים על ילדה בת 13 נרצחה". יש לציין כי בטקס פתיחת הפסטיבל נכחו גם אנשים שרכשו כרטיסים לטקס וכי הקהל לא הורכב אך ורק מאנשי תעשיית הקולנוע בישראל.

רגב טענה גם כי מוצאה העדתי משפיע על הדרך שבה היא מתקבלת בעולם התרבות, שנה לאחר שנכנסה לתפקידה. "אני בטוחה שאילו היתה עומדת שם שלי יחימוביץ' או זהבה גלאון בפני קבוצה של ימין שהיו עושים לה את מה שעשו לי, כבר היתה נפתחת ועדת חקירה... הגיע הזמן לדבר על ההיבט המזרחי בלי להתנצל".

קושמרו תהה האם רגב חשה שהיא גורם מאחד ורגב השיבה: "אני חושבת שכדי להגיע לאיחוד, לפעמים צריך לצאת למלחמת עצמאות שבה ציבורים שונים יכולים להתאחד. מה שקורה היום זה מאבק בין תרבויות". עם זאת, בהתייחסותה למאבק הפוליטי במדינה, רגב טעתה כשייחסה ליאיר גרבוז את אמירת "בהמות מלחכי עשב", ביטוי שנאמר על ידי עודד קוטלר לאחר שנכנסה לתפקיד ולא בזמן מערכת הבחירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully