וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרגל 8 שנים ל"החתול והכלב": רייב ענק תחת כיפת השמיים

10.7.2016 / 9:55

מוסד חיי הלילה הוותיק יחגוג ב-23 ביולי בגני יהושע עם רייב שיתחיל משעות הצהריים, עליו ינצחו סנדק סצנת הטכנו העולמית סוון וואט וכוכב פסטיבל האווייקינג באמסטרדם סטפן בודזין. האירוע יאורגן על ידי RAYBAN

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחד הגדולים של סצנת הטכנו מגיע לתל אביב. סטפן בודזין/מערכת וואלה!, צילום מסך

המותג RAYBAN , שחרת על דגלו את החיבור לעולם המוסיקה וההופעות החיות, חובר למפיק ואיש חיי הלילה רונן מיילי. יחד הם חושפים את הדבר הגדול הבא: Ray Ban Festival By the Cat & The Dog (פסטיבל רייבאן בשיתוף החתול והכלב). במסגרת שיתוף הפעולה יגיע לישראל חוד החנית של סצנת הטכנו העולמית, די ג'יי סוון וואט, וינגן סט בלתי נשכח רגע לפני שהוא ממשיך לפסטיבל האלקטרוני הגדול בעולם TomorrowLand.

האירוע הקרוב, שיתקיים ביום שבת ה 23.7 בגני יהושוע פארק הירקון, יפתח רשמית את חגיגות 8 השנים למוסד התל אביבי החתול והכלב. מדובר באחת ההפקות המושקעות בהיסטוריה של פסטיבלי המוסיקה האלקטרונית בישראל, המבססת פעם נוספת את תרומתם וחשיבותם של אנשי "החתול והכלב" במיסוד חיי הלילה בתל אביב וקידומה של המוסיקה אלקטרונית כנדבך מוביל בתרבות הבילוי בישראל. הפסטיבל עתיד למשוך אליו למעלה מעשרת אלפים בליינים, ויהווה במתכונתו את התשובה המקומית לפסטיבלי מוסיקה אלקטרונית גדולים ומוכרים מרחבי העולם. Ray-Ban Festival, הינו יוזמה מקומית המהווה חלק בלתי נפרד משורה ארוכה של אירועי מוסיקה בינלאומיים החתומים תחת שמו של המותג מזה שנים רבות. החל מפסטיבל Primavera Sound בברצלונה, דרך המסיבות של ליין ה-Boiler room ועד לפסטיבל ה-Sunburn בהודו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אגדה בתחום הטכנו. די ג'יי סוון וואט/מערכת וואלה!, צילום מסך

המפיק והיוצר סוון וואט, שינגן את הסט הסוגר באירוע, נחשב לאגדה בתחום מוסיקת הטכנו ולאחד היוצרים המשפיעים ביותר בעולם. את הקריירה שלו התחיל בשנת 1981 בפרנקפורט בדיוק עם התעוררות סצנת הטכנו באירופה. בשנת 1999, אחרי אלפי רייבים, מסיבות ותקליטים הוא מממש את החזון שלו ומיסד באיביזה, אי המסיבות הפופולארי, את אחד המועדונים הטובים ביותר בעולם - Coccoon IBIZA. המועדון הפך תוך פרק זמן קצר לאחד היעדים המבוקשים בקרב בליינים רבים והוא מושך אליו עד היום עשרות אלפי בליינים מידי חודש. וואט נחשב כיום לאחד הדי ג'ייז המבוקשים ביותר בעולם, והופעותיו נחשבות לגולת הכותרת בפסטיבלים רבים כמו Tomorrow Land, Awakenings Festival ועוד.

בתחילת האירוע ינגנו הרזידנטים האהובים של המועדון גל עופר, מארק פינקל, כפיר שלי, ואחריהם יעלה על העמדה המפיק והיוצר סטפן בודזין. בודזין, הנחשב כיום לדמות בעלת השפעה עצומה בסצנת הטכנו העולמית, התחיל את דרכו כמלחין מוסיקה עבור כמה מהתיאטראות היוקרתיים ביותר באירופה. לאחר שהתאהב בצלילים של חיי הלילה, הוא מייסד חברת הקלטות משל עצמו ומתחיל להפיק יצירות עצמאיות ומשחרר אותן היישר אל סצנת הטכנו המתפתחת. כבעל חברת הפקות אוטונומית, הוא מיצב את הקריירה שלו באמצעות עבודה משותפת עם אמנים גדולים שהוא מייצג בה ביניהם דומיניק אלברג, מקס קופר ועוד. בודזין מספר סיפור שכובש את הנמצאים על רחבת הריקודים בכל פעם שהוא מנגן. כמעט ואין מועדון באירופה או פסטיבל בעולם שהוא לא הופיע בהם בשלב כלשהו בקריירה הארוכה שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully