וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יריד המזרח פותח את הקיץ: מה מצפה לכם על הבמה

11.7.2016 / 10:54

שורה של מוסיקאים צעירים שרק ממתינים לזמנם לפרוץ לתודעה, לצד כוכבי רוק כמו יהלי סובול, פיטר רוט וחמי רודנר יגיעו החל מהשבוע הבא לנמל תל אביב כדי לקחת חלק באירועי "במה פתוחה"

אתר רשמי

הפריצה הגדולה תמיד מגיעה במקרה. לא שלמישהו יש את המתכון המנצח להצלחה, אבל כולם יודעים בסתר לבם שאם זה קורה, קשה לעצור את זה. עכשיו, רק צריך להמתין להזדמנות המתאימה.

אם תשאלו אמנים כמו טל גיל, בנות הטום, רות נודלמן ורבים אחרים, האם עתה הגיעה שעתם לפרוץ, הם יענו לכם שלרגע הזה הם נערכו מהרגע הראשון שלקחו ליד כלי נגינה.

תכניות ריאלטי לא עושים להם את זה - כן, הם מעדיפים לפרוץ בדרך הקשה - והפריים טיים כבר עמוס לעייפה. אבל בדיוק בשבילם מתקיימים אירועי במה פתוחה ביריד המזרח שבנמל תל אביב בימי רביעי במהלך חודש יולי הופעות של מוסיקאים, יוצרים והרכבים צעירים/ות שנבחרו להופיע מול קהל חי.

זאת, לצד אמנים ידועים שיעניקו לקהל הזדמנות חד-פעמית לחוות פגישה בלתי אמצעית ולהאזין לביצועים אינטימיים, כמעט "עירומים" לחלוטין, המחזירים את השירים לאופן בו נכתבו, מלווים בשיחה על "אחורי הקלעים" של המוסיקה, על תהליך היצירה והסיפורים הסובבים את השירים שכולם מכירים.

לרשימת האירועים המלאה לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף יריד המזרח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully