וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבמאי זוכה האוסקר אלחנדרו גונזלס אינאריטו יפיק את סרטו החדש של תום שובל

11.7.2016 / 14:00

אינאריטו, שזכה בשנתיים האחרונות ברצף בפרסי הבימוי היוקרתיים עבור "האיש שנולד מחדש" ו"בירדמן", יפיק את הסרט שיעסוק בעולה חדשה מצרפת, המנהלת חיים כפולים, ומבלה הן בחברה הגבוהה והן בזו הנמוכה

אלחנדרו גונזלס אינאריטו. GettyImages
מהקולנוענים החשובים בעולם. אלחנדרו גונזלס אינאריטו/GettyImages

כבוד לתעשיית הקולנוע הישראלית: הבוקר (שני) במהלך יומו החמישי של פסטיבל הקולנוע ירושלים, נודע כי אלחנדרו גונזלס איניאריטו יפיק את סרטו החדש של תום שובל. כזכור, היוצר המקסיקני זכה בשני אוסקרים ברצף בשנתיים האחרונות, שניהם בקטגוריות הבימוי – קודם על "בירדמן" והשנה על "האיש שנולד מחדש", כך שמדובר באחד מבכירי הקולנוענים בימינו.

הסרט, שידבר עברית ויצולם בישראל, יעסוק בעולה חדשה מצרפת, המנהלת חיים כפולים, ומבלה הן בחברה הגבוהה והן בזו הנמוכה. כפי שפורסם בעבר, תגלם אותה שחקנית חיזוק מרשימה גם כן: ברניס בז'ו, שהיתה מועמדת לאוסקר על "הארטיסט" וזכתה בפרס המשחק בפסטיבל קאן על "העבר".

תום שובל. Kimberley French, אתר רשמי
תום שובל על סט הצילומים של "האיש שנולד מחדש"/אתר רשמי, Kimberley French

צילומי הסרט, אותו כתב תום שובל עם אחיו דן, ובהפקתו של גל גרינשפן, יחלו במחצית השנייה של 2017. כרגע לא פורסם מה יהיה שמו בעברית, אך הטייטל הבינלאומי שלו הוא "Shake Your Cares Away"

כזכור, הקשר בין איניאריטו לשובל נוצר כאשר הבמאי המקסיקני התרשם מ"הנוער", יצירת הביכורים של הקולנוען הישראלי, פרש עליו את חסותו, שימש מנטור שלו לתקופה ואף צירף אותו לצילומי "האיש שנולד מחדש". כעת, שיתוף הפעולה ביניהם ממשיך ומתפתח.

  • עוד באותו נושא:
  • תום שובל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully