וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרדסים גו: 9 סדרות טלוויזיה שהיו יכולות להפוך לאפליקציות

14.7.2016 / 0:00

בעקבות שגעת הפוקימון גו שסוחפת את העולם בימים אלה, החלטנו כאן בוואלה! תרבות לדמיין 9 סדרות טלוויזיה שכולנו גדלנו עליהן והיו יכולות להפוך לאפליקציות

עריכת וידאו: ניר חן, עריכת תוכן: לירן מוסלי וסיגל סיריוס, תחקיר: עומר שליט ואסתי סדקה, הפקה: ניצן ליבנה

בסרטון: מאיה דיוויד ומיכל בר דורון באולפן וואלה על אפליקציית "פוקימון גו".

seperator

לכו עם הלב!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מרקו ואמו אמנם התאחדו בסוף אחרי יותר מדי פרקים באיטליה, אבל בואו נחזיר את הגלגל רגע לאחור. למצב שבו אנחנו עדיין לא יודעים איפה אמא. האפליקציה תפזר רמזים ברחבי העיר ותוביל את המשתתפים בשיטת "סימני דרך" בין רחובות, סימטאות, קופות חולים. במהלך המסע יצטרפו אליכם קופיפו וחמוריקו ויעזרו להתמודד עם מצבי רוח ירודים ולפתור חידות שמובילות לרמזים נוספים.

גרגמל מגיע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק בחורה אחת בכל הכפר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אולי הגיע הזמן לרדת מהעץ ולהודות שאנחנו קצת מבינים את גרגמל. הדרדסים חיים להם באושר בכפר וכלום לא מפריע להם, למרות שבכל הקהילה שלהם יש רק בחורה אחת. הוא חי לבדו בחושך בקור ומגדל חתול. זה סיפור קלאסי על בדידות וניכור חברתי בעיר הגדולה והאכזרית, עם מי אתם יותר מזדהים? אפליקציה בדיונית תאפשר לכם לצוד דרדסים שמחים מדי שלא משקפים את חווית החיים שלכם בשום צורה.

אוספים כפיות בשביל גברת פלפלת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כפית קסמים שובבה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גברת פלפלת היא אישה קטנה מאוד עם כפית קסמים שובבה שעושה לה צרות. ותחשבו שאת כל זה עושה רק כפית אחת. מה היה קורה לעולם אם ברחבי העיר היו מסתתרות מלא כפיות שובבות? כדי לגלות תאלצו למצוא אותן ולצבור ניקוד. לא כל הכפיות שתמצאו יהיו קסומות ולא תוכלו לדעת את זה מראש לפני שתכניסו אותן לסל ותיחשפו לניקוד. כבר מתסכל אתכם הא?

גלה את הרובוטריק?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבר לא תסתכלו על מכוניות באותה צורה לעולם/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאז סדרת הטלוויזיה שחינכה אותנו שגם למכוניות יש נשמות והן לא תמיד טובות, חלפו עברו להם ארבעה סרטים באורך מלא, ובשנה הקרובה "נזכה" לחזות בפרק נוסף בסדרה בכיכובם של מארק וולברג ואנתוני הופקינס (וואט?). אז אולי באמת הגיע הזמן להגדיל את הפרנצ'ייז בעזרת אפליקציה. משתמשים יסתובבו במרחב ויצטרכו לצבור כמה שיותר רובוטריקים. לא יהיה להם שום רמז. הם יאלצו לסרוק את לוחיות הרישוי של מכוניות רנדומליות ולגלות היכן מסתתרים כוחות האור, הרובוטריקים והיכן כוחות השחור, השקרניקים ואילו מכוניות הן בעצם סתם מכוניות.

שאלתיאל קוואק: עונת הציד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צו השעה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יריבו המושבע של שאלתיאל קוואק עוד מימי הלימודים, דולף, שהושווה לא פעם לדיקטטור מימים חשוכים מסוימים באירופה, הוא אחת הדמויות המצוירות השנואות בתולדות הטלוויזיה.
באפליקציה שתתבסס על הסדרה תוכלו לבוא איתו חשבון. משתמשים ישוטטו ברחבי העיר ויגששו אחר דולף בניסיון להרוג אותו. בדרך תצטרכו לעבור את המתפקדים הנאמנים של מפלגת "העורבים הלאומית". מקווים שאתם עפים ויודעים גם לשחות כי זאת הולכת להיות משימה קשה.

אוספים אותיות עם דורה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לגיל הרך/מערכת וואלה!, צילום מסך

במיוחד בשביל הדור הצעיר והרך בשנים: קטנטנים יאספו עיצורים, תנועות ומילים בעברית ובאנגלית בין גינות ציבוריות, רחובות, סימטאות. חטפני השועל ובוטס הקוף עדיין שם כדי לסבך את העניינים ודייגו בן הדוד הנאמן גם יצטרף.

פיטר פן: הרחוב הופך לארץ לעולם לא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טיק טוק!/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסתובבים ברחוב ושומעים תקתוק של שעון? לא מדובר בתזכורת בסמאטרפון שלכם אלא בתנין שמחכה מעבר לאחת הפינות. אותו תנין שפעם סחב לקפטן הוק את היד.

העיר תהפוך לנגד עיניכם לארץ לעולם לא שופעת פיראטים, פיות וכל מה שביניהם. לצערנו לא תוכלו לרחף בין שלב לשלב עד שתגיעו לדו-קרב עם רב החובל המצויר האכזר מכולם.

צב צבי הנינג'ה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רעבים?/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאמיצים בלבד יחכה עולם חדש מופלא תחת פתחי הביוב.
סתם! נראה לכם? האפליקציה תתפקד כמו גריינדר לפיצריות, כשבכל רגע נתון חבר מקבוצת צבי העל ימליץ לכם על הפיצריה הקרובה ביותר אליכם, ועל תוספת מיוחדת שאפשר למצוא רק שם. נקווה שהמקום המיוחד ששמור בליבם של הצבים לאנשובי לא ישתלט.

הקוסם מארץ עוץ - דרך הלבנים הצהובות פינת סלמה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תכלס פוקימון אוונגרד/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות שמוסר ההשכל של סיפור ההרפתקאות הוא שכבר יש לכם את כל מה שאתם צריכים (#לא_צריך_לצאת_מהבית), דמיינו איזה כיף יכול להיות להסתובב ברחוב כאילו היה שביל הלבנים הצהובות. האפליקציה תאפשר לכם ליצור "סופר גרופ" כשכל חבר לוקח תפקיד מהסיפור המקורי. יחד תצאו להביס את המכשפות מהמזרח והמערב והקופים המעופפים בדרך לעיר האיזמרגד. מה תעדיפו להיות: דחליל או איש פח?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully