וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאליטי חדש: זרים מתפשטים ונכנסים למיטה בדייט ראשון

13.7.2016 / 8:45

כאילו ש"דייט בחשכה" לא היתה נוראית מספיק, בבריטניה עלתה תוכנית דייטים חדשה שמנפצת את גבולות הז'אנר. שני זרים מפשיטים אחד את השני ונכנסים למיטה זוגית, שם יענו על שאלות אינטימיות. נשמע כמו מתכון לחתונה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

TLC

ג'קי מוריי היא פנסיונרית בת 62 שפרשה מהמשטרה. אולם במקום לשתות תה כמו סבתא חביבה היא החליטה להשתתף בתוכנית שידוכים פרובוקטיבית חדשה בטלוויזיה הבריטית. מוריי, כמו שאר המשתתפים בתוכנית "Undress" תתן לגבר זר להפשיט אותה ותיכנס איתו למיטה כבר בפגישה הראשונה, כי ככה שוברים את הקרח בימינו.

אחרי שהמשוכה הזאת מאחוריהם, זוג המתמודדים יצטרכו לענות על שאלות אינטימיות שיופיעו על מסך מולם ואחרי חצי שעה אולי יגלו שמצאו את בחיר ליבם. למרות החשיפה, למוריי אין תלונות על התוכנית והיא הודתה בראיון ל"דיילי מייל", שהיא תרמה רבות לביטחונה העצמי אחרי 22 שנים ללא דייטים.

"זה אחד הדברים הטובים ביותר שמישהו יכול לעשות. זאת דרך מצויינת להכיר אדם בצורה כנה ועמוקה", אמרה מוריי. "התנסתי ב'טינדר' אבל יש שם כל כך הרבה תמונות של איברים מוצנעים של גברים אז פרשתי. זה גם משעמם".

תכונית הטלוויזיה "מתפשטים". צילום מסך
אחי כולה דייט ראשון./צילום מסך

הפסיכולוגית של התוכנית, ג'ו המינגס, אמרה שהרעיון מאחוריה הוא שאנשים יתפשטו מהשכבות שהם כורכים על עצמם בדייטים. לדבריה יש מחקרים התומכים בסוג כזה של מפגשים ליצירת אינטימיות. "הדבר הראשון שהמשתתפים מתבקשים לעשות הוא להפשיט אחד את השני, דבר שיוצר לחץ לאנשים בכל גודל וצורה", אמרה המינגס. "באופן מיידי הפגיעות נחשפת ואין מקום להתחבא יותר".

בין הפקודות שהמשתתפים מתבקשים לבצע הן מבט אחד בעיניו של השני למשך דקה, הדגמת תנוחות יוגה ושיחות על אקסים. "זו דרך טובה הרבה יותר לגלות את האישיות של האדם מולנו ולא את השכבה השטחית שלו", הסבירה הפסיכולוגית.

עוד באותו נושא

שתי טיפות מים: הקואלה שגנבה את הסמל המסחרי של דיוויד בואי

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully