וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: ההופעה של פארל וויליאמס בישראל בוטלה

13.7.2016 / 14:30

הזמר והמפיק הפופולרי כנראה לא מספיק פופולרי בישראל: לוואלה! תרבות נודע כי ההופעה שלו שתוכננה ליום חמישי הבא בלייב פארק ראשל"צ בוטלה, כנראה עקב מכירת כרטיסים דלה

אימג'בנק GettyImages

לוואלה! תרבות נודע כי הופעתו של פארל וויליאמס בישראל, שאמורה היתה להתקיים ביום חמישי הבא (21 ביולי) בלייב פארק ראשל"צ, בוטלה. ב-5 ביוני מסרו מפיקי המופע - Concerto וזאפה - כי נמכרו ממנו כבר 8000 כרטיסים, מה שלפי הערכות מקורו בשיתופי פעולה מסחריים עם חברות כמו סופר פארם. מעבר לכך, גורמים בתעשייה סיפרו לוואלה! תרבות בשלב מוקדם יותר כי קצב המכירה לא עומד בציפיות. ההודעה הרשמית, עם זאת, מוסרת כי הביטול נובע עקב בעיות בלתי צפויות בלוח הזמנים.

וויליאמס הוא זמר, יוצר ומפיק מוזיקלי, המוכר יותר מכל בזכות להיט הענק שלו "Happy", הסינגל הראשון מאלבומו השני שהופיע גם בפסקול הסרט "גנוב על המיניונים" והיה מועמד לאוסקר ה-86 בקטגוריית השיר המקורי הטוב ביותר. קודם להצלחת "Happy", השתתף וויליאמס בשירים "Get Lucky" של דאפט פאנק ו-"Blurred Lines" של רובין ת'יק.

וויליאמס גם זכה להכרה כמחצית מצמד המפיקים הנפטונז לצד צ'אד הוגו שעבד עם אמנים רבים (בהם ג'יי זי, בריטני ספירס, ג'סטין טימברלייק וביונסה) וזכה בשלושה פרסי גראמי, וכסולן ומתופף להקת N.E.R.D אותה הקים עם חבר ילדותו, שי היילי. את אלבומו הראשון הוציא ביולי 2006.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully