וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכריה אמיתית: הזמר האיטלקי צוקרו מגיע לישראל

14.7.2016 / 7:00

לאחר ששיתף פעולה עם אריק קלפטון ובונו (וגידי גוב) מגיע זמר הפופ האיטלקי צוקרו לישראל ומצטרף למבול האמנים הבינלאומיים שמופיעים בארצנו הקטנטונת

יח"צ - חד פעמי

ההופעות החמות לא מפסיקות להגיע. בנובמבר תוכלו ליהנות מהופעה של אמן הפופ/בלוז האיטלקי Zucchero, שיגיע לישראל להופעה אחת בלבד ביד אליהו במסגרת סיבוב ההופעות העולמי החדש שלו, Black Cat.

צוקרו פועל כבר למעלה מארבעה עשורים, במהלכם הוציא 12 אלבומי אולפן ו-4 אלבומי אוסף. שמו האמיתי של הפרפורמר, שמשמעות שם הבמה שלו באיטלקית סוכריה, הוא אדלמו פורנצ'רי. הוא נחשב לאב הבלוז האיטלקי ובעל אות הכבוד של הרפובליקה האיטלקית. סגנונו המוזיקלי מושפע ממוזיקת גוספל, סול, בלוז, אר אנד בי, מוזיקת רוק ואלמנטים מבלדות איטלקיות.

אלבום הבכורה שלו, "Blue's" שיצא בשנת 1987, הפך לאלבום הנמכר ביותר בתולדות איטליה. בשנת 1989 הוציא את "Oro Incenso & Birra in Memphis" שהושפע ממוזיקת סול אמריקאית, במסגרתו אירח את אריק קלפטון, אניו מוריקונה ורופוס תומס. בשנות ה-90 וה-2000 צוקרו רשם שיתופי פעולה עם אמנים כמו סטינג, לוצ'יאנו פאברוטי, אנדראה בוצ'לי, פול יאנג, אלטון ג'ון, בריאן מיי, וכמובן פול יאנג שאיתו ביצע את להיטו הגדול "Senza Una Donna".

באפריל השנה יצא אלבומו החדש, ה-12 במספר, "Black Cat". האלבום כולל שירים שכתבו סולן U2, בונו וה-DJ המצליח אביצ'י.

מכירת הכרטיסים תחל ביום ראשון, 7 ביולי בשעה 8:00, לחברי הנוסע המתמיד למשך 48 שעות בלבד, שבמהלכם יזכו להנחה של 20 אחוז ברכישה. לקהל הרחב תיפתח ביום שלישי ב-8:00 בעלות שנעה בין 199 ל-990 ש"ח. www.2207.co.il/Index.asp' target='_blank'>כאן ניתן לרכוש.

  • עוד באותו נושא:
  • צוקרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully