וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולם מאוד קטן: חלק מהמתמודדים ב"המשימה: אמזונס" הכירו לפני התוכנית

14.7.2016 / 18:04

מתמודדי "המשימה: אמזונס" מתחרים על פרס כספי גבוה אולם לוואלה! תרבות נודע כי כמה מתמודדים הכירו אחד את השני עוד לפני תחילת הצילומים. הפקת התוכנית בתגובה: "מתמודדי התוכנית הכירו לראשונה בצילומים"

צילום מסך

למרות ש"המשימה: אמזונס" החלה את שידוריה רק בסוף השבוע שעבר, יכול מאוד להיות שנוצרה ברית בין ארבעה מתמודדים עוד לפני שכף רגלם דרכה בג'ונגל.

סוכן האמנים רונן אור צרפתי משתף פעולה עם שלושה מן המתמודדים האחרים בתוכנית וחתום כסוכן המייצג אותם בקמפיינים והפקות. כך במקרה של צילומים שבהם השתתפו שחר כספי ויהודה יצחקוב, הופיע שמו של אור צרפתי בקרדיטים. וכן מזוהה על ידי מעצבת חליפות החתן ומתמודדת העונה ה-5 של "האח הגדול" דורין סגול כסוכן של הפרנזטור החדש שלה אילן אוספליק, גם הוא מתמודד ב"המשימה: אמזונס".

נשאלת השאלה איך עובדה זו משפיעה על תחרות שבה שלוש קבוצות ובהן 18 מתמודדים מתחרות כולם על מיליון שקל אחד. וכמובן: מתי נוצר הקשר בין המתמודדים? אור צרפתי ויצחקוב, המוצג בתוכנית כבוגר הנדסת חשמל מחולון, חברים שניהם בקבוצת יגואר האדומה אך נלחמים לכאורה ראש בראש בכספי ואוספליק חברי קבוצת קונדור הכחולה. יצויין שבשלב כלשהו אחרי הצילומים הפכו כספי ויצחקוב גם לזוג.

לפי גורם בהפקה, הקשר בין אור צרפתי והמתמודדים היה ידוע לכל. "הוא גם היה סוכן של אילן מלפני התוכנית, אז מה? למה זה מפריע, אני לא מבין". במהלך הכנת הכתבה, ובעקבות פניית וואלה! תרבות, כתב אור צרפתי בקבוצת הוואטסאפ של יוצאי התוכנית שאין לדבר עליו ועל ענייניו עם גורמים בתקשורת".

אילן אוספליק. צחי ואנזה,
אילן אוספליק בקמפיין חליפות החתן של דורין סגול/צחי ואנזה

בשיחה עם וואלה! תרבות טענה סגול כי למיטב ידיעתה, אור צרפתי עבד עם אוספליק עוד לפני צילומי "המשימה: אמזונס". סגול סיפרה על קשר קרוב בין אור צרפתי ואוספליק: "בדרך כלל כשיוצאים מתוכניות כאלה נהיים אויבים. אבל מה שיפה ברונן שהוא כאילו לוקח את התפקיד שלו כסוכן. הוא לא נראה לי מתלהב כל כך מהמצלמות הוא ממש דווקא יותר בקטע של 'אני הסוכן. הם המיוצגים שלי'. יותר חשוב לו דווקא לקדם אותו את אילן", אומרת סגול.

איך הרגשת את זה שחשוב לו לקדם את אילן?
"רונן הוא מאוד מקצועי הוא מאוד חד גם אתם תראו את זה בתוכנית. הוא לא רואה בעיניים, אומר הכל בפנים. את רואה שהוא יותר בקטע של ביזנס. הוא לא בא לתוכנית בקטע של ביזנס כי תחשבי שהוא מייצג אנשים שהיו בריאליטי".

את מי עוד הוא מייצג שהיו בריאליטי?
"נדב קרני שהיה ב'אקס פקטור'. ויש את שני חזן שהוא מייצג אותה וג'ניפר סנוקל מ'מעושרות'".

"יש לו את זה" מוסיפה סגול. "אני מכירה את רונן מאז שאני בת 21. עבדנו ביחד בדיוטי פרי. היה הכי צחוקים. זה כיף שאת רואה אחרי 10 שנים איך אנחנו באותו תחום".

מהפקת "המשימה: אמזונס" נמסר בתגובה: "מתמודדי התוכנית הכירו לראשונה בצילומים. היות והמתמודדים יצרו קשרים רק לאחר שצילומי התוכנית, לרבות הגמר, הסתיימו, לא קיים ניגוד עניינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully