וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרויקט החדש של כוכב "פליסיטי": "אני מקווה שזאת תהיה 'האמריקנים' שלי"

17.7.2016 / 6:51

סקוט ספידמן עשה את הפריצה למיינסטרים בסדרת הקאלט מתחילת שנות האלפיים. כעת הוא מנסה ללכת בדרכה של הקולגה, קרי ראסל, ולחצוב לעצמו דרך חדשה עם העיבוד הטלוויזיוני של "ממלכת החיות"

יח"צ - חד פעמי

"ממלכת החיות", סדרת הפשע החדשה שעלתה לשידור בחודש שעבר, משחקת תפקיד כפול. ברשת TNT בה היא משודרת, היא סנונית ראשונה בתהליך של התחדשות. בניסיון להתאים לרוח הזמן, וגם, כנראה, על מנת לפנות לקהל הגברי, פונים ברשת לכיוון אפל ומחוספס יותר. גם עבור סקוט ספידמן מדובר בהזדמנות דומה. ספידמן, הזכור באופן כמעט בלעדי מ"פליסיטי" האלמותית, מגלם תפקיד אפל ומחוספס יותר מאלו שגילם בעבר.

סביב משפחת קודי חגה "ממלכת החיות" (שמשודרת ב"סלקום טיוי"), משפחת פשע המרוויחה את לחמה ממעשי שוד. ספידמן מגלם את באז, מנהיג החבורה והבן המאומץ. ביחד עם אם המשפחה ואחיו הנוספים הם מקבלים אל הבית - השוכן לחופה של עיר הגלישה אושנסייד - את ג'יי, האחיין שנותר לבדו לאחר מות אמו ממנת יתר של הירואין. הסדרה, המבוססת על סרט אוסטרלי בעל אותו השם, היא לא בדיוק המקום הטבעי של ספידמן. ובגלל זה הוא מת עליה. לשמחתו, הוא יזכה לגלם את באז גם בעונה השנייה. תפסנו אותו לשיחה יום אחרי פרסום הידיעה כי הסדרה חודשה.

"זו היתה הודעה משמחת. היה לי בטחון בסדרה, אבל תמיד טוב לקבל את החדשות האלו, זה מקל", הוא מספר בשיחת טלפון מלוס אנג'לס. "הרשת עוברת עכשיו תהליך של מיתוג מחדש ואנחנו התכנית הראשונה שהם יצאו איתה, אז קיוויתי שהם יתנו לנו גב ויאפשרו לנו את הזמן הדרוש על מנת לצבור קהל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא המקום הטבעי שלו, אבל הוא מת על הדמות. סקוט ספידמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקהל לא יתחבר מיד?

"זו לא משפחה טיפוסית, כפי שרואים כבר בהתחלה. יש בין האחים יריבות מרה, הם אחד עם השני כל הזמן, וגם קווי העלילה שלהם נפגשים. בניגוד לסדרות של לפני כמה שנים, כאן העניינים לא מסתדרים בסוף כל פרק. אני חושב שהם אף פעם לא יוכלו להיות בסדר אחד עם השני, האחים האלה. יהיו להם רגעים טובים יותר, אבל הם תקועים במין חיבור מוזר, ובכל רגע הם יכולים לצאת אחד נגד השני. זה משהו שמשאיר את הקהל דרוך, וגם מעניין עבורי, כשחקן".

מה בדיוק עניין אותך?

"היה משהו מאוד מקורי בפיילוט, בתסריט שלו. הבנתי שיש לו המון פוטנציאל, לא רק מבחינת המשפחה, הבנים והאינטרקציות ביניהם, אלא גם במעבר מאוסטרליה לאושנסייד, קליפורניה. לפני הצילומים העברתי המון זמן בעיר הזאת, הסתובבתי, אכלתי, עברתי בין השכונות. רציתי להרגיש את המקום, כדי להעמיק את החוויה שלי כשחקן. זה מקום די מעניין, ויש שם פשוט תחושה של דרמה. הוא יפה נורא, מצד אחד, עם עצי דקל וחופים. וזה קצת מתנגש עם צד יותר מחוספס שלה, שקיים באזורים מסוימים. זה משתקף גם בסדרה, זו בדיוק התחושה שאנחנו מנסים לייצר".

במה שונה הדמות שלך מדמויות אחרות ששיחקת בעבר?

"באז הוא לא בחור טוב, הוא לא מושלם. הוא פשוט מי שהוא. במקרים רבים הוא שם את בת הזוג שלו והילדה במקום השני, וזה מאוד מקשה על הצופים להיות בעדו. זה מקום מעניין בשבילי להיות בו. יש לו עבר אפל והוא הרבה יותר דפוק ממה שהוא נראה בהתחלה, כך שיש למה לצפות".

עוד באותו נושא

הבנאליות של הרוע: "ממלכת החיות" מתקשה להשתחרר מקלישאות טלוויזיוניות

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"זה מקום די מעניין, ויש שם פשוט תחושה של דרמה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

איך מתגברים על המעבר מסרט שמתרחש באוסטרליה לסדרה בחופי קליפורניה?

"לסרט יש קהל מעריצים, אני מבין אם יהיה להם קשה להתגבר על המעבר מהסרט לסדרה. גם אני אהבתי את הסרט מאוד. לכן המעבר לסדרה נעשה בצורה חכמה, כזו שמכבדת את המקור שלה אבל לוקחת אותו למקום חדש לגמרי. בסרט המקורי כולם מתים או הולכים לכלא בסוף, מובן שבסדרה של לפחות עשרה פרקים, הסיפור הזה יצטרך להשתנות לחלוטין. הסדרה היא יותר כמו מבט לטווח ארוך על המשפחה. דמויות בסדרת טלוויזיה מתפתחת כל הזמן, צריך לזרום עם זה. כשיש כל כך הרבה דמויות בסדרה זה נהיה קצת מסובך, זה לא כמו סרט עם התחלה, אמצע וסוף".

רגע לפני סיום השיחה, אי אפשר שלא לדבר על "פליסיטי". ספידמן שמר על עצמו עסוק במשך 14 השנים שחלפו מאז סיום הסדרה, אבל קשה למצוא תפקיד המזוהה איתו יותר מזה של בן, אחד משני הגברים המשמעותיים בחייה של פליסטי, וזה שגם בחרה בו בסוף. קרי ראסל, לעומתו, הצליחה להשלים מעבר מוצלח ודי נדיר בנוף הטלוויזיוני, והיא מככבת כיום ב"האמריקנים" הסופר-מוערכת, בה היא משאירה את פליסיטי פורטר הרחק מאחור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תהפוך ללהיט הבא? "ממלכת החיות"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתה צופה ב"האמריקנים"?

"קרי חברה טובה שלי, אז זה מוזר. כשאני מתיישב לראות טלוויזיה אני לא אצפה במשהו שהשתתפתי בו, או שמישהו מהחברים הקרובים שלי השתתף בו. אז בכנות, לא ראיתי את "האמריקנים". אני בטוח אשלים ביום מן הימים. אבל אני בהחלט מודע לאופן בו הסדרה מתקבלת ולביקורות החיוביות שנכתבו עליה, זה מדהים בשביל קרי ואני ממש גאה בה".

"ממלכת החיות" תהיה "האמריקנים" שלך?

"כן!", הוא צוחק. "הדברים האלו בראש שלי בכל פעם שאני מקבל תפקיד. אמנם לא חשבתי על "האמריקנים" ספציפית, אבל אני מקווה שהסדרה תצליח, גם אצל המבקרים וגם אצל הקהל. זו תמיד השאיפה. אני פשוט רוצה להיות מצוין ושיחשבו שאני מצוין כל הזמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully