וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החודרים והאמיצים: נבחרו עשרת סרטי הפורנו הגדולים של כל הזמנים

18.7.2016 / 0:00

פול פישביין, מי שעמד בראש המגזין הראשון לסיקור סרטי פורנו מנקודת מבט קולנועית, מציג בסרט חדש את הסרטים הטובים ביותר שנעשו בז'אנר לאורך השנים

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

LIFE NEWS

תעשיית הפורנו מפורסמת בעיקר בזכות הפורקן שהיא מאפשרת לצופיה והרבה פחות בזכות איכויותיה כאמנות קולנועית. אלא שפול פישביין, שהקדיש חלק נכבד מחייו לסיקור התחום מבחינה מקצועית, דווקא הצליח למצוא בתוך כל העירום, תצלומי התקריב והאנחות הדרמטיות גם לא מעט הישגים קולנועיים ראויים.

בין השנים 1983 ל-2010 היה פישביין המו"ל של מגזין Adult Video News, אבל גם אחרי סגירתו המשיך לעסוק בסיקור התחום. בשנה שעברה עמד פישביין מאחורי הסרט הדוקומנטרי "X-Rated: the Greatest Adult Movies of All-Time", וכעת, כשהגיע גם לספריות ה-VOD המובילות בארה"ב, ניתן לבחון מקרוב את בחירותיו לסרטי הפורנו הגדולים של כל הזמנים.

seperator

10. "Pirates"

הבלוקבאסטר הפורנוגרפי הראשון. הסרט מ-2005 מומן בתקציב של מיליון דולר, והציג לצד מגוון הסצנות המפורשות שלו, גם ערכי הפקה גבוהים ואפקטים מרשימים.

9. "Fashionistas"

הסרט מ-2002 מחזיק עד היום בשיא המועמדויות לטקס ה-AVN (המקביל של התעשייה לאוסקר) ולטענת פישביין הוא גם הראשון ששילב סצנות סאדו-מאזו בסרט מיינסטרים.

8. "Roommates"

סרט הפורנו המיינסטרימי הראשון שנעשה מנקודת מבטה של אישה ב-1981.

7. "Corruption"

פישביין מייחס חשיבות גדולה לסרט מ-2006 בגלל העיסוק בנושא מהותי כמו התיקון הראשון לחוקה האמריקאית (חופש הביטוי) וההקשר שלו לעולם הפורנו.

6. "Fallen"

פישביין מהלל את הסרט מ-2008 בעיקר בזכות הכוכבת, ג'סיקה דרייק, שמצליחה לככב בכל סצנת סקס שעליה ניתן לחשוב, תוך כדי שהיא מציגה משחק מרשים בדמותה של מלאכית שכלואה בכור המצרף שבין העולם שלנו לעולם הבא.

5. "Blonde Ambition"

פרודיות פורנו נחשבות היום לחלק מרכזי מהז'אנר, אבל הסרט מ-1981 היה הראשון שהרשה לעצמו לערבב סצנות סקס מפורשות והצגה קומית של הנעשה מאחורי הקלעים של סצנת המיוזיקלז בארה"ב.

4. "The New Devil in Miss Jones"

רימייק משנת 2005 לאחד מהסרטים שפרצו את דרכו של הפורנו אל המיינסטרים מ-1973. לטענת פישביין זהו אחד מהמקרים שבהם הרימייק מצליח להתעלות על המקור הן באיכות הסיפור ובעיקר באיכות המשחק של הכוכבת, ג'נה ג'יימסון.

3. "Scoundrels"

הסרט מ-1982 היה הזוכה הראשון בפרס הסרט הטוב ביותר בטקס פרסי AVN, ולטענת פישביין הוא כולל הופעה יוצאת דופן של הכוכב, רון ג'רמי.

2. "The Opening Of Misty Beethoven"

הסרט מ-1975 נחשב בעיני פישביין לפורץ דרך בגלל איכות הסיפור ושילובן של סצנות הסקס באופן מושלם לאורכו.

1. "Nothing to Hide"

לטענתו של פישביין, הסרט משנת 1981 הוא הטוב בכל הזמנים משום שהרומנטיקה האותנטית שעומדת במרכזו מעולם לא שוחזרה בסרטים מהז'אנר שוב.

  • עוד באותו נושא:
  • פורנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully