וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסמכים שנחשפו מוכיחים: ד"ר פיל ביצע מעשים מגונים בקטינה

18.7.2016 / 13:45

האתר "ראדאר אונליין" חשף מסמכים מ-1990 המוכיחים כי הפסיכולוג המפורסם, נענש על ידי ועדת הפסיכולוגים בעקבות תלונה שהוגשה נגדו מצדה של מטופלת ומתמחה

ד"ר פיל. GettyImages
ממשיך להכחיש גם אחרי פרסום המסמכים. ד"ר פיל מק'גרו/GettyImages

הפסיכולוג המפורסם ביותר בעסקי השעשועים ממשיך להסתבך. אחרי שבאוקטובר האחרון נתבע ד"ר פיל מק'גרו, מנחה תכנית הטלוויזיה "ד"ר פיל", על ידי בני זוג ממיזורי שטענו כי הוביל לכליאת שווא של בתם, נחשפו מסמכים המוכיחים פרשה חמורה של הטרדה מינית בה היה מעורב. האתר "ראדאר אונליין" חשף לראשונה את המסמכים, שלפיהם רישיונו הרפואי של מק'גרו נשלל לפני מספר שנים על ידי איגוד הפסיכולוגים של מדינת טקסס בגלל תלונה שהוגשה נגדו.

התלונה הוגשה על ידי שרה ג'יין מוריסון, כיום בת 51, שהעידה כי נפלה קורבן להתנהגות מינית אגרסיבית כלפיה כמטופלת וכמתמחה של מק'גרו, וכל זאת בעת שהיתה קטינה. "הוא היה מעביר את ידיו לאורך הירכיים שלו, כל הדרך עד התחתונים", העידה מוריסון במסמך התלונה שנחשף באתר, "היא היה מניח את ידיו בין רגליי, מכניס אותן מתחת לחולצה שלי ונוגע בחזה שלי. באחד המקרים הוא אפילו שלף את החזה שלי מהחזייה ונישק אותו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכתב שנשלח אל מק'גרו מוועדת הפסיכוליגים של טקסס ב-1990/מערכת וואלה!, צילום מסך

מועצת הפסיכולוגים של טקסס קיבלה את את טענותיה של מוריסון וקבעה כי באוקטובר 1988 שמק'גרו ניהל מערכת יחסים "בלתי ראויה" עמה. בתגובה קבעה המועצה שמק'גרו לא יוכל לעסוק בפסיכולוגיה ללא ליווי של פסיכולוג נוסף במשך שנה, הטילה עליו להשתתף בקורס אתיקה מקצועי ופרסמה מכתב גינוי על מעשיו.

מק'גרו הכחיש במשך שנים את טענותיה של מוריסון, ודובר מטעמו המשיך את קו ההגנה הזה גם לאחר פרסום המסמכים. "הטענות הללו לא רק שקריות, אלא גם נבדקו בקפידה על ידי הוועדה לפני יותר מ-20 שנה ונמצאו לא נכונות". מוריסון נשמעה שבעת רצון לאחר פרסום המסמכים: "אין יום שעובר מבלי שארגיש שהמעשים של פיל מק'גרו משפיעים עליי. העולם צריך לדעת איזה חיית טרף וביריון הוא האיש הזה. אסור לו לומר לאמריקים איך לחיות את חייהם או איך לשפר אותם".

  • עוד באותו נושא:
  • ד"ר פיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully