וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תספרו לו על הסיכויים: אלדן ארנרייך הוא האן סולו הצעיר

18.7.2016 / 14:15

יוצרי סרט האנתולוגיה המתאר את קורותיו של האן סולו הצעיר, מצאו את הכוכב הראשי שייכנס לנעליו של הריסון פורד. ארנרייך האלמוני כמעט לחלוטין, כיכב בתפקידים קטנים ב"יסמין הכחולה" ו"יחי הקיסר". הסרט ייצא לאקרנים במאי 2018

אלדן ארנרייך. GettyImages
אלדן ארנרייך מוצג בכנס "חגיגת מלחמת הכוכבים" בלונדון/GettyImages

אחרי חודשים של שמועות והדלפות, אישרו אולפני דיסני את זהותו של האיש שייכנס לנעליים הגדולות שהותיר הריסון פורד. אלדן ארנרייך יעמוד במרכזו של סרט האנתולוגיה השני של "מלחמת הכוכבים", שיעסוק בקורותיו של טייס התובלה השכיר והציני, לפני שהפך לחלק אינטרגלי מהנהגת המורדים באימפריה הגלקטית.

כמו כוכבים אחרים בסדרת הסרטים החדשה מבית היוצר של דיסני (דייזי רידלי, ג'ון בויגה), גם ארנרייך נבחר במכוון דווקא בגלל העובדה שהוא אינו מוכר לקהל הרחב. תפקידיו הקודמים בקריירה כוללים תפקיד ראשי בדרמת הפנטזיה "יצורים יפהפיים" מ-2013 וגם תפקידים קטנים ב"יסמין הכחולה" ו"יחי הקיסר". על פי דיווחים בתקשורת האמריקאית, ארנרייך הקדים במירוץ לתפקיד שמות כמו מיילס טלר ("וויפלאש"), דייב פרנקו ("האשליה") וטרון אגרטון ("קינגסמן: השירות החשאי").

סרט האנתולוגיה של האן סולו, שעדיין לא זכה לשם רשמי, ייצא לאקרנים ב-25 במאי, 2018. הסרט, שיבוים על ידי כריסטופר מילר ופיל לורד ("סרט לגו"), הוא חוליה משמעותית באסטרטגיית סרטי "מלחמת הכוכבים" החדשה, המורכבת משתי טרילוגיות שונות. הראשונה (שהחלה עם "הכוח מתעורר" בשנה שעברה) תימשך ב-2017 ו-2019, כאשר את השנים שבתווך ימלאו שלושה סרטי אנתולוגיה שונים. השנה יהיה זה "רוג 1" שיתאר את המשימה לגניבת התוכניות לכוכב המוות על ידי המורדים (מהלך שהוביל לסרט הראשון בסדרה, "תקווה חדשה"), ב-2018, כאמור, סרטו של האן סולו הצעיר וב-2020 סרט עצמאי נוסף, שפרטים עליו טרם נחשפו.

אלדן ארנרייך. GettyImages
אלדן ארנרייך וג'ון בויגה, כוכב "הכוח מתעורר"/GettyImages
אלדן ארנרייך. GettyImages
ארנרייך עם שני במאי הסרט על האן סולו, פיל לורד וכריס מילר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully