וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ביל קוסבי "איבד את הראייה"

19.7.2016 / 19:50

"הניו יורק פוסט" מדווח כי הקומיקאי המפורסם שנמצא במרכז סערת אישומי תקיפה מינית סובל מהידרדרות במצב בריאותו וכי הוא עיוור לחלוטין

ביל קוסבי. AP
ביל קוסבי/AP

כחודשיים לאחר שנקבע כי ביל קוסבי יעמוד לדין בגין תקיפה מינית שביצע לכאורה בשנת 2004, מצבו הבריאותי של הקומיקאי מידרדר. "הניו יורק פוסט" מדווח כי קוסבי בן ה-79 לכוד בביתו בפנסילבניה וכי הוא איבד את ראייתו ולמעשה, הוא עיוור בפועל. קוסבי, לפי המקורות, סובל מניוון מקולרי. מקורות סיפרו לעיתון כי כל חבריו של קוסבי מהוליווד נטשו אותו והיחידה שעומדת לצדו היא אשתו, קמיל. זוהי לא הפעם הראשונה בה מצבו הבריאותי של קוסבי מוזכר בזמן האחרון. פרקליטיו של הקומיקאי הסבירו כי הוא נראה מוזר בתמונת המעצר שלו שכן הוא עיוור.

לפני כחודשיים נקבע בבית משפט בפנסילבניה כי קוסבי יעמוד לדין בגין תקיפה מינית שביצע ב-2004. בחודש דצמבר 2015 חתם התובע המחוזי של מדינת פנסילבניה על צו מעצר עבור הקומיקאי. צו המעצר היה תוצאה של חקירה ארוכה בעקבות תלונתה של שחקנית הכדורסל לשעבר אנדראה קונסטד. קוסבי הגיע אז לבית המשפט להקראת כתב האישום ושוחרר בערבות של מיליון דולר.

על פי התלונה, קונסטד, שעבדה באותה תקופה במגמת האתלטיקה של אוניברסיטת טמפל שקוסבי היה אחד מחבר נאמניה, הותקפה על ידי הקומיקאי בסגנון שיתברר לאחר מכן כדרך הפעולה הקבועה של קוסבי. הקומיקאי סימם לכאורה את קונסטד עד למצב של ערפול חושים ולאחר מכן תקף אותה מינית בביתו.

כזכור, בפרק זמן קצר במהלך סוף 2014 יצאו לאור תלונותיהן של יותר מ-50 נשים שטענו כי הותקפו מינית על ידי קוסבי. 35 מהן חשפו בפירוט את המקרים בפרויקט מיוחד של הניו יורק מגזין. על חלק ניכר מן המקרים חלה כבר התיישנות.

  • עוד באותו נושא:
  • ביל קוסבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully