וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 104: פי אלף יותר "הרווק" - בריטני ספירס תמצא את בן זוגה הבא בתוכנית ריאליטי

21.7.2016 / 0:00

יוצר "ביוויס ובאטהד" רומז לקאמבק אפשרי בגרסת לייב אקשן, מגישת חדשות לא התביישה לחפש פוקימונים באולפן בזמן שידור המהדורה, ריס ווית'רספון חוזרת לימי "לא רק בלונדינית" והגרסה של בריטני ל"UnREAL". חדשות הטראש של השבוע

מקום 5: ביוויס ובאטהד זוממים קאמבק

במהלך השבוע האחרון התמלאו הרחובות בפוקימונים, ובכותרות שזועקות כי הניינטיז חזרו. אף אחד לא חשב שבזאת הסתיים הקאמבק של שנות התשעים, אבל אלו שניים שלא ציפינו שיתקמבקו, ובטח שלא באופן הבא. יוצר "ביוויס ובאטהד" (וגם "עמק הסיליקון") מייק ג'אדג', אמר השבוע שהוא לא פוסל אפשרות להשיב לחיים את השניים, אם כי בגרסת לייב אקשן. לג'אדג' אין כרגע רעיונות לשני שחקנים שיגלמו את הצמד, והוא רק הוסיף שהוא מניח כי ביוויס גדל להיות הומלס. בתרחיש אופיטימי יותר, הם גדלו להיות בקמן וביג-הד מ"עמק הסיליקון".

ביוויס ובאטהד. GettyImages
בקרוב בגרסה אנושית. ביוויס ובאטהד/GettyImages

מקום 4: מי האבא?

שרל היא אם חד הורית, שישבה יום אחד לצפות בתוכנית האירוח של מורי פוביץ', תוכנית שעיקרה הוא שיסוי בני אדם אלו באלה. היא הופתעה לראות שם את ג'יי, אבי בתה שהחליף מספר טלפון ביום בו הודיעה לו על ההריון ומאז כמו בלעה אותו האדמה. מה שעוד יותר מעצבן, הוא שבאותה תוכנית עבר ג'יי בדיקת אבהות. לתינוק אחר. עשתה שרל את הדבר היחידי שיכולה היתה לעשות, יצרה קשר עם מפיקי התוכנית, והגיעה אליה בעצמה על מנת לעמת את ג'יי עם אבהותו לבתה בת הארבע. כל הסאגה הזאת הסתיימה, אגב, בתוצאה שלילית. אביה בתה של שרל עוד מסתובב חופשי, ואולי אף צופה בתוכנית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגיע כדי לתפוס אותו על חם. שירל בתוכנית של מורי פוביץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקום 3: כשתחנת השידור הופכת לתחנת פוקימון

ואם כבר שגעת "פקימון גו", קשה להיות מופתעים כשאנשים משחקים באפליקציה הממכרת גם בשעות העבודה. זה הופך למוזר כשאת עובדת כמגישת חדשות, ומשחקת בשידור חי. בזמן שעמיתה הגיש את התחזית, חלפה המגישה על פניו בדרכה לתפוס עוד פוקימון, כי חייבים לתפוס את כולם. כמו בשירם של להקת אבטיפוס, החזאי לא ממש הבין מה קורה סביבו, והמגישה לא התרגשה ואפילו לא הסירה את מבטה מהנייד. היא יודעת, זה גורלה.

מקום 2: ריס ווית'רספון עדיין לא רק בלונדינית

אם הניינטיז מעוררים בכם נוסטלגיה, איך תגיבו לחגיגות 15 השנים לצאתו של סרט ששוחרר בתחילת שנות האלפיים? כנראה בלהרגיש זקנים. מי שלא הזדקנה כמעט בשנים האלו היא ריס ווית'רספון, שבמחווה ל"לא רק בלונדינית" בן ה-15, העלתה מספר תמונות שלה בעודה לבושה בבגדים של בת דמותה, אל וודס. כן, אפילו בגד הים מקלטת הווידאו המפורסמת שהכניסה את אל להרווארד עדיין מתאים. מי שנעדר מן הצילומים הוא הכלב ברוזר, שהלך לעולמו בחודש מרץ. הוא בוודאי היה גאה כל כך.

מקום 1: קחי אותי בריטני

האם בריטני ספירס בדרך להיות "הרווקה" הבאה? על פי דיווח במגזין "אין טאצ'", היא ממש רוצה בכך. הכוכבת, שנפרדה בשנה שעברה מבן זוגה צ'רלי אברסול, מתכננת לעשות מעשה דודו אהרון ולחפש אהבה בתוכנית ריאליטי. בריט-בריט אמנם מצהירה על עצמה כמעריצה גדולה של "הרווק" ו"הרווקה", אבל לצורך מציאת בן הזוג המושלם עבורה היא מנסה דווקא להרים תוכנית משל עצמה, ורתמה לצורך העניין גם את אביה. למרות, ואולי דווקא בגלל, שזה נשמע יותר כמו תקציר לעונה השלישית של "UnREAL", מוכרחים להודות שזה רעיון אדיר. כולנו כבר יודעים שזה משחק, אז למה שלא ניתן לבריטני ועוד 16 נערים לשחק לפנינו?

בריטני ספירס. Frazer Harrison, GettyImages
אני מוכנה למחזרים שלי עכשיו/GettyImages, Frazer Harrison

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully