וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: הסוף של "יומני הערפד"

24.7.2016 / 8:25

"יומני הערפד" תסתיים לאחר עונתה השמינית, האם ג'ון וסאנסה יהיו זוג ב"משחקי הכס", סלין דיון חושפת סוד מפוקפק מעברה ושאר ירקות. לייב בלוגינג תרבותי

מגישה: מיכל רשף

(בסרטון: כוכבי "משחקי הכס" מבקרים פליטים מסוריה)

seperator

17:03 - כיצד ג'סטין טימברלייק נשמע ברוק כבד?

"Can't Stop The Feeling" של ג'סטין טימברלייק הוא אחד הלהיטים הגדולים של הקיץ ולכן רק מתבקש שהוא יזכה לגרסת כיסוי רועשת במיוחד. המפיק Leo Moracchioli שחתום על גרסאות כיסוי רועשות ללהיטים כמו "Hello" של אדל, שיגר לאוויר העולם גרסת כיסוי ללהיט של טימברלייק. בקליפ מופיעים מעריצים של המפיק שכצפוי, נותנים בראש.

האזנה נעימה, אם תעזו.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

9:38 - אריה סטארק היא קוני למל

האם תאוריית "מועדון קרב" ולפיה אריה סטארק והאסופית שאיתה נלחמה לאורך העונה השישית של "משחקי הכס" הן אותו אדם היא נכונה?

השאלה הזו הוצגה בכנס קומיק-קון ופיי מרסיי, השחקנית שגילמה את האסופית, מיהרה להכחיש אותה. "אני חושבת שהתאוריה הזו מגניבה אבל מייסי וויליאמס היא אריה וזה הפתרון הטוב ביותר. התאוריה טובה ויצירתית אבל התסריטאים התייחסו לנושא בדרך הנכונה".

גם מפיקי הסדרה נדרשו להתייחס לנושא ובניגוד למרסיי, לא הכחישו את התאוריה באופן מוחלט אלא משכו בכתפיהם.

רגע, מה זה אומר? האם לאריה יש פיצול אישיות? רק הזמן יגיד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בראד פיט עשה מזה קריירה, רק אומרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

8:43 - האם ג'ון וסאנסה יהיו זוג ב"משחקי הכס"?

ובכן, אם זה יהיה תלוי בסופי טרנר, שמגלמת את סאנסה סטארק בסדרה, התשובה תהיה שלילית. לאחר שהתברר שג'ון הוא כלל לא בנו של נד סטארק ולכן, טכנית, הוא לא אחיה של סאנסה אלא בן דודתה, טרנר נשאלה על כך בפסטיבל קומיק-קון. טרנר הודתה שלמרות שג'ון מחבב נשים ג'ינג'יות, הוא וסאנסה גדלו ביחד כאחים ולכן יש ביניהם מערכת יחסים של אחים.

"דן ודיויד, אם תכתבו את זה, אהרוג אתכם", איימה בצחוק טרנר על תסריטאי הסדרה שהודו כי לא חשבו על הזיווג אבל יקחו אותו בחשבון בעתיד.

לנו יש רק דבר אחד להגיד לטרנר: גם ג'יימי וסרסיי אחים וזה לא הפריע להם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הו!/מערכת וואלה!, צילום מסך

8:30 - "יומני הערפד": הסוף

זה אולי לא הדיווח הכי מפתיע של השבוע אבל הוא בהחלט אחד העצובים שבהם: מפיקי "יומני הערפד" הודיעו בפסטיבל קומיק-קון כי העונה השמינית (והמקוצרת - 16 פרקים בלבד) של סדרת הערפדים הפופולרית תהיה העונה האחרונה.

כאמור, לא מדובר בהפתעה גדולה שכן האנשים שמאחורי הסדרה הודיעו בעבר כי ברצונם לפרוש כשהם בשיאם היצירתי. קאט גרהאם, שמגלמת את בוני בנט, כבר הודיעה כי תפרוש בסוף העונה השמינית.

קווין וויליאמסון יכתוב מספר פרקים בעונה שתעסוק ברוע האולטימטיבי ותארח את הדמות הרעה מכולן שכלום לא ידוע עליה פרט לכך שמדובר ככל הנראה בנקבה ושמקורה בזמנים קדומים. בשלב זה לא ברור האם דיימון ואלנה יתאחדו בסוף הסדרה. אנחנו בוואלה! תרבות משתייכים לטים דלנה עד הסוף!

8:27 - סלין דיון והסוד המפוקפק

הידעתם? סלין דיון לא רצתה להקליט את הבלדה המושלמת "My Heart Will Go On". דיון התארחה בתוכניתו של ג'ימי פאלון וחשפה כי היא לא מחבבת את השיר וכי לא רצתה להקליט אותו בכלל לסרט "טיטאניק".

כעת רק נותר לדמיין כיצד הסרט היה נראה ונשמע בלי השיר הנפלא של דיון שגרם לכולנו לרצות לטבוע בים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully