וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכינו פופקורן, הרבה פופקורן: הטריילרים, החדשות וההפתעות של קומיק קון 2016

24.7.2016 / 9:18

הצצות ראשונות ל"ליגת הצדק", "קונג: אי הגולגולת", "מופע הקולנוע של רוקי", סרט ההמשך ל"פרויקט המכשפה מבלייר" ועוד שלל הפתעות. וגם: התפקיד המפתיע של ריהאנה וגיבורת העל שתתחרה בגל גדות

מגישה: מיכל רשף

בסרטון: ריהאנה מלוהקת ל"בייטס מוטל" - כל הפרטים

seperator

עכשיו זה רשמי: בן אפלק יביים ויככב בסרט הסולו החדש של באטמן

זה היה ידוע במשך תקופה ארוכה, אבל עכשיו יש גם אישור רשמי מהאולפנים. בן אפלק, שנכנס בהצלחה לנעליו של האביר האפל ב"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק", ויקפוץ להופעת אורח גם ב"יחידת המתאבדים", לפני "ליגת הצדק" בשנה הבאה - יביים את הסרט הבא של באטמן. זו תהיה הפעם הראשונה מאז טרילוגיית "האביר האפל" שבאטמן יככב בסרט שסובב את דמותו, כאשר הפעם מדובר יהיה בגרסה מבוגרת וקודרת עוד יותר. בשלב זה לא פורסם מועד ליציאת הסרט החדש, אולם ההערכות הן שהוא יגיע לאחר "ליגת הצדק".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
באטמן נגד סופרמן. צילום מסך
מעניין אם הוא צרוד גם כשהוא אומר קאט. בן אפלק ב"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק"/צילום מסך

לא רק קפטן מארוול: ההכרזות הבולטות מהפאנל של מארוול

צילומי "הפנתר השחור" יחלו בינואר הקרוב ויש גם לוגו חדש. כמו כן, זוכת האוסקר לופיטה ניונגו מצטרפת רשמית לסרט בתור נאקיה, אחת משומרות הראש של מלך ווקאנדה.

קטעים בלעדיים מתוך "ת'ור: רגנרוק" ו"ספיידרמן: השיבה הביתה" הוקרנו לצופים בפאנל בלבד. ג'ון ווטס, במאי הסרט, חשף את זהותו של הנבל בהרפתקה החדשה של איש העכביש: Vulture, אחד מהיריבים המיתולוגיים של ספיידרמן בגרסת הקומיקס.

קורט ראסל יגלם את אביו של פיטר קוויל ב"שומרי הגלקסיה 2". דמותו של ראסל תיקרא אגו, שהוא למעשה כוכב לכת עם תודעה ויכולת לנוע במרחבי החלל כרצונו.

גם במקרה של "שומרי הגלקסיה 2", הטריילר שהוצג נשמר בבלעדיות לבאי הכנס, אולם כבר כעת ידוע כי סילבסטר סטאלון יצטרף אף הוא לחבורה ויתאחד עם ראסל לראשונה מאז ימי "טנגו וקאש".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סטארלורד, אני הוא אביך/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל האינסוף: הצצה ראשונה לסדרה החדשה של "מסע בין כוכבים"

במלאות 50 שנה לעלייתה של הסדרה המיתולוגית, הציגה רשת CBS את ההצצה הראשונה לסדרה החדשה שתעלה בשנה הבאה ותיקח את חקר החלל למחוזות מודרניים. האנטרפרייז, קפטן קירק או פיקארד לא יהיו חלק מההרפתקה החדשה, שתתמקד במסעה של החללית U.S.S. Discovery וצוותה.

תגידו שלום לרובין: טריילרים חדשים ל"לגו באטמן"

אחרי הטריילר המשעשע הראשוון, סרט הספין אוף ל"סרט לגו" ממשיך להיראות כמו אחד הדברים הכי מצחיקים של 2017 בקולנוע. הטריילרים החדשים מציגים את מערכת היחסים בין באטמן הדכאוני לבין הילד היתום והאנרגטי שהחליט לאמץ. הסרט ייצא לקולנוע ב-10 בפברואר, 2017.

תמיד יכול להיות רע יותר: הטריילר האחרון של "יחידת המתאבדים"

סרט נבלי העל, שהם בעצם סוג של גיבורים, של אולפני וורנר יגיע לבתי הקולנוע בחודש הבא, והנה עוד הזדמנות ליהנות ממסע הקידום המוצלח במיוחד שלו. כזכור, העלילה עוסקת בחבורה של נבלי על, שמשוחררת מהכלא כדי לבצע עבודות קומנדו מסוכנות במיוחד בשירות הממשלה, בתמורה לחנינה. הסרט ייצא לבתי הקולנוע ב-5 באוגוסט.

מפלצות בע"מ: טריילר חדש ל"חיות הפלא והיכן למצוא אותן"

מלבד סרטי גיבורים ענקיים, בונים בימים אלה באולפני וורנר את הטרילוגיה החדשה הבאה בעולם הקוסמים של הארי פוטר. הטריילר שהוצג בכנס מציג הרבה יותר מהיצורים שעומדים במוקד הסרט. כזכור, העלילה מתמקדת בחוקר בשם ניוט סלמנדרה (אדי רדמיין), שנשלח למשימה סודית מטעם משרד הקסמים במטרה לאתר שורה של יצורים מסתוריים ובעלי פוטנציאל הרסני, לפני שיחצו את הגבול לעולם בני האדם. העלילה מתרחשת כ-70 שנה לפני הולדתו של הארי פוטר. הסרט ייצא לבתי הקולנוע ב-17 בנובמבר.

שיבת המלך: טריילר ראשון ל"King Arthur: Legend of the Sword"

הניסיון החדש של גאי ריצ'י לחזור לימיו הגדולים בתחילת שנות ה-2000. הסרט החדש בכיכובו של צ'רלי הנאם ("ילדי האנרכיה") יציג את הגיבור המיתולוגי ברוח ריצי'ת טיפוסית כפוחז שחי בבית בושת, לומד על ייעודו ויוצא לקרב אימתני על עתידה של אנגליה.

לצדו של הנאם יככבו ג'וד לאו, דג'ימון הונסו, אריק באנה ושניים מהכוכבים הגדולים של משחקי הכס - מייקל מייקל מק'אלהטון (רוס בולטון) ואיידן גילן (פיטר בייליש). הסרט ייצא לבתי הקולנוע ב-23 במרץ, 2017.

המוטנט הגדול הבא: טריילר ראשון ל"Legion"

הסדרה החדשה מבית היוצר של נוח האולי ("פארגו") ברשת FX עורר הרבה מאוד עניין עם הכרזתו, ונראה שהטריילר הראשון רק מגביר את הציפייה לגביו. עלילת הסדרה מגוללת את סיפורו של דיוויד האלר (דן סטיבנס, "אחוזת דאונטון") הסובל מסכיזופרניה ומאושפז בבית חולים פסיכיאטרי במשך שנים. אחרי מפגש אקראי עם חולה אחר שמאושפז במתחם, הוא מתחיל להטיל ספקות במצבו הבריאותי ומנסה לגלות מה הוביל למצבו הנוכחי.

"Legion" מבוססת על דמות מעולם הגיבורים של "אקס-מן", שהופיעה לראשונה בחוברות הקומיקס ב-1985. האולי יביא לפרויקט החדש שתיים מהכוכבות הגדולות של העונה השנייה של "פארגו", ג'ין סמארט ורייצ'ל קלר, לצדה של אוברי פלאזה המצוינת. הסדרה תעלה לשידור במהלך שנת 2017 .

ברוכים הבאים לעולם המקביל: טריילר שני ל"דוקטור סטריינג'"

עוד לפני "קפטן מארוול", "הנוקמים" ויתר סרטי גיבורי העל שמצפים לנו בשנים הקרובות, הסרט הקרוב ביותר בז'אנר עשוי להיות יוצא דופן בנוף הגיבורים. הטריילר החדש ל"דוקטור סטריינג'", שהוצג בפאנל של מארוול בקומיק קון, מזכיר בהרבה יותר מדמיון קל את "ההתחלה" של כריסטופר נולאן, על שלל המציאויות והעולמות שבו.

הסרט עוקב אחר מנתח גאון בשם דוקטור סטיבן סטריינג' (בנדיקט קמברבאץ'), שבעקבות תאונה קשה מגלה עולם חווי של קסם ומציאויות מקבילות. הסרט ייצא לבתי הקולנוע ב-4 בנובמבר.

גל גדות, מאחורייך: ברי לארסון הוכרזה רשמית כ"קפטן מארוול"

העידן החדש של גיבורי העל יחגוג בקרוב את סרט הסולו של גיבורת העל הראשונה שלו, אבל זו תהיה רק הסנונית הראשונה כך נראה. אחרי חודשים של שמועות בנושא, הוכרז רשמית בפאנל של מארוול בקומיק קון שזוכת האוסקר ברי לארסון תככב בתפקיד הראשי של הדמות שנולדה בחוברת קומיקס מ-1969. קרול דנברס, טייסת קרב אמריקאית, מגלה בעצמה כוחות על טבעיים לאחר תאונה מסתורית עם חללית לא מזוהה. הסרט מיועד להגיע לקולנוע ב-20 ביוני, 2018, במה שעלול לסלול את דרכה של דנברס להופעה בחלק השני של "הנוקמים: מלחמת הנצח" ב-2019.

חייבים למצוא את כולם: ברוס ויין יוצא למסע גיוס בטריילר הראשון של "ליגת הצדק"

עולם הקומיקס המורחב של אולפני וורנר ו-DC קומיקס ממשיך לצבור תאוצה בעקבות "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק". אחרי שהטריילר הראשון של "וונדר וומן" נחשף לראשונה במהלך הפנאל של אולפני וורנר בקומיק קון, הוצגה גם הצצה ראשונה לסרט הגיבורים הגדול שצפוי להיות האלטרנטיבה ל"הנוקמים". ברוס ויין (בן אפלק) ודיאנה פרינס (גל גדות) נראים במהלכו יוצרים קשר עם ארתור קארי (אקווהמן, ג'ייסון מומואה), בארי אלן (הפלאש, עזרא מילר) וויקטור סטון (סייבורג, ריי פישר) במטרה להתאחד מול איום חדש. הסרט הראשון (מתוך שניים שמתוכננים בשלב זה) ייצא ב-17 בנובמבר, 2017.

החרדה חוזרת: סרט המשך מפתיע ל"פרויקט המכשפה מבלייר"

סרט האימה פורץ הדרך, שבמידה רבה הפך את טכניקת ה-"Found Footage" לפופולרית, הפך ב-1999 למודל של היכולת להפוך השקעה זעומה לרווחי ענק. כעת, 17 שנים לאחר מכן ובסודיות טיפוסית, הוכרז סרט ההמשך להרפתקה הזוועתית ביערות מרילנד, שייקרא "The Woods". הסרט ייצא לקולנוע ב-16 בספטמבר.

משבר אמונה: טריילר ראשון ל"אלים אמריקאים"

רב המכר מאת ניל גיימן יהפוך בשנה הבאה לסדרת טלוויזיה חדשה ברשת Starz. העלילה מתמקדת בסיפורו של שאדו, אסיר משוחרר שהופך לבן טיפוחיו של אדם מסתורי המכונה "וונדסדיי" השניים יוצאים למסע ברחבי ארה"ב, במהלכו הם נתקלים בשורה של דמויות ותופעות בלתי מוסברות. תוך כדי המסע מבין שאדו ש"וונדסדיי" יודע הרבה יותר על עברו ממה שחשב.

אי המתים: טריילר ראשון ל"קונג: אי הגולגולת"

12 שנים אחרי ההופעה הקולנועית האחרונה שלו, הקוף הכי מפורסם בתולדות הקולנוע עומד לשוב בסרט שמקווה להזניק שורה של המשכים. חוקר היסטוריה (טום הידלסטון) יוצא למסע בעקבות אחיו, שנעלם על אי מסתורי בעודו מחפש אחר נסיוב שבאמצעותו ניתן יהיה לחולל מהפכה רפואית. לאחר שחוקר וצוותו מתרסקים על האי הם מגלים שיצור מיתולוגי שולט בו, ובדרך אנושית להחריד מחליטים לנסות ולתפוס אותו. לצידו של הידלסטון יככבו גם ברי לארסון, ג'ון גודמן וסמואל ל. ג'קסון. הסרט ייצא לבתי הקולנוע ב-10 במרץ, 2017. גם הפוסטר הרשמי של הסרט נחשף בקומיק קון.

אל תסתכלי על הממזר: הפספוסים של העונה השישית של "משחקי הכס" והצצה ראשונה לעונה 7

פיטר דינקלג' מנסה בעל כורחו לומר את המילה "Benelovent" (מתכוון לטוב); קית הרינגטון מתבייש כשהוא שוכב במערומיו על השולחן, רגע לפני טקס ההחזרה לחיים של מליסנדרה; רורי מקאן, שמגלם את דמותו של "כלב הציד" סנדור קלגאן נתקל בבול עץ עיקש במיוחד ואמיליה קלארק מסתבכת עם הג'יבריש של הדותראקית. כל אלה ועוד מככבים באוסף פספוסי העונה החולפת, שהוצג בפאנל "משחקי הכס" בקומיק קון. בנוסף, הציגו במעמד גם "הצצה" ראשונה לעונה הבאה, שכוללת בעיקר בניית תפאורה על רקע ציטוטים מנבאי רעות מהעונה החולפת.

בלדה למדליף: טריילר חדש ל"סנודן" של אוליבר סטון

הסרט המגולל את קורותיו של מדליף הסודות מה-NSA, שחשף את שיטות המעקב והחדירה הגסה לפרטיות של אזרחי העולם על ידי סוכניות הביון של ארה"ב, ממשיך להתקרב. קומיק קון סיפק עוד הצצה לסרט בכיכובו של ג'וזף גורדון לוויט, שמגולל את ניסיונותיו של סנודן להעביר את המידע שברשותו לעיתונאים, בעוד הם נרדפים על ידי השלטונות האמריקאיים. מלבד גורדון לוויט, מככבים בסרט גם שיילין וודלי, ניקולס קייג', זאכרי קווינטו, מליסה לאו וטום ווילקינסון. הסרט ייצא לבתי הקולנוע בארה"ב ב-16 בספטמבר.

עם רירי במקלחת: "בייטס מוטל" מכריזה על עונה אחרונה עם ריהאנה בתפקיד איקוני

ריהאנה מוסיפה שורה נוספת לקורות החיים שלה: רצח במקלחת על ידי דקירה במסגרת "בייטס מוטל", כך נחשף בפאנל הסדרה בפסטיבל קומיק-קון 2016.

הזמרת הברבדוסית תיכנס לשקפקפיה של ג'נט לי ותגלם את מריון קריין, האישה שנרצחה במקלחת ב"פסיכו" באחת הסצנות הגדולות ביותר בתולדות הקולנוע. מתברר שריהאנה היא מעריצה גדולה של "בייטס מוטל", הסדרה שמגוללת את יחסיו של נורמן בייטס ואמו לפני אירועי "פסיכו". ברגע שמפיקי הסדרה גילו שריהאנה היא מעריצה של הסדרה, הם פנו אליה ותהו האם תסכים להירצח במקלחת. ריהאנה אמרה כן ואת התוצאה נוכל לראות בעונה החמישית והאחרונה של סדרת המתח.

בחשבון הטוויטר של הסדרה הופיע סרטון שבו ריהאנה מודיעה כי היא עומדת לבצע צ'ק-אין ב"בייטס מוטל" ולגלם את התפקיד האייקוני. ובינתיים, אל תפילו את הסבון.

חסרי מוח: טריילר ראשון לעונה השביעית של "המתים המהלכים"

חובבי "המתים המהלכים" זכו להיחשף לטריילר חדש ומענג לעונה השביעית של סדרת האפוקליפסה הפופולרית. הטריילר לא חושף מי נרצח בסוף העונה השישית כמובן אבל עדיין מספק טעימה מהעתיד השחור שצפוי לגיבורי הסדרה. בין היתר, זכינו לפגוש לראשונה את איזיקיאל, אחת הדמויות האהובות מהקומיקס, שמנהל את "הממלכה", מתחם חדש שבו מתגוררים שורדים נוספים.

במסגרת הפאנל התייחס אנדרו לינקולן, שמגלם את ריק גריימס, לקליף-האנגר והבטיח כי זהות הדמות שנרצחה על ידי ניגן תיחשף בפרק הראשון וכי מדובר בהתחלה "מחורבנת" לעונה אולם הוסיף שדברים ישתפרו בהמשך. מפיק הסדרה סקוט גימפל סיפר כי הופתע מהתגובות לרומן הבין-גזעי של ריק ומישון ואמר כי אחד הדברים שדמיין הוא שבעקבות אפוקליפסה, כל הדברים שמפרידים בין בני אדם ייעלמו.

הנאצים באים: טריילר לעונה השנייה של "האיש במצודה הרמה"

העונה הראשונה של סדרת הדרמה הדיסטופית של אמזון עוררה הרבה מאוד עניין והסתיימה עם קליף הנגר מסקרן במיוחד. העונה החדשה תמשיך לחקור את העולם שבו הנאצים מעולם לא הפסידו, והמחתרת וברשותה שורה של סרטים מחתרתיים, מנסה למצוא דרך להפילם. העונה החדשה תעלה לשידור ב-18 בנובמבר.

דיבוק צא: טריילר שני לסדרה "מגרש השדים"

הפריטה על מיתרי הנוסטלגיה נמשכת ברשת פוקס עם רימייק נוסף לקלאסיקת אימה, הפעם מדובר בקלאסיקה מ-1973 (המבוססת בעצמה על ספר מ-1971) שזכתה בשני פרסי אוסקר והיתה מועמדת ל-8 נוספים (כולל הסרט הטוב ביותר). בן דניאלס ייכנס לנעליו הגדול של מקס פון סיידוב ככומר המתמחה בגירוש שדים מגופם של אנשים שבהם אחז דיבוק. הטריילר הראשון לסדרה נחשף במהלך מאי האחרון. הסדרה תעלה לשידור ב-23 בספטמבר.

הצצה ראשונה לרימייק של "מופע הקולנוע של רוקי"

אחרי שהפכה את המיוזיקלז לסוג של סמל מסחרי, רק טבעי שרשת פוקס תארח את הרימייק לאחת מקלאסיקות האימה הגדולות של כל הזמנים. סרט הקאלט מ-1975 (שמבוסס בעצמו על מחזמר מ-1973) מגולל את סיפורו של זוג נשוי צעיר שתקלה ברכב מובילה אותו לחפש סיוע בטירה המבודדת של הדוקטור פרנק נ. פורטר, ולחוויה הזויה-מפחידה-קומית עם מגוון של דמויות צבעוניות. הסרט באורך שעתיים ישודר ב-20 באוקטובר.

חסין כדורים: טריילר ראשון ל"לוק קייג'"

עולם הקומיקס המורחב של רשת נטפליקס כבר הוליד שתי סדרות מעולות ("ג'סיקה ג'ונס" ו"דרדוויל") וכעת הגיע גם תורו של לוק קייג' להסתער על הרחובות האפלים של ניו יורק. כזכור, קייג' (אותו מגלם מייק קולטר) כבר הפציע להופעת אורח נהדרת בעונת הבכורה של "ג'סיקה ג'ונס", כשהשניים יצרו יחד זוגיות חזקה במיוחד. עלילת הסדרה תעקוב אחר סיפורו של קייג', עבריין לשעבר שניסוי שהשתבש הופך את עורו לבלתי חדיר, ומגביר משמעותית את כוחו. בניגוד לשני חבריו שפועלים בהלס קיצ'ן, קייג' נלחם בפשע ברחובות של הארלם, תוך שהוא נאלץ להתעמת עם סיפור טרגי מעברו. כל פרקי העונה הראשונה יעלו במקביל לנטפליקס ב-30 בספטמבר.

חתום באגרוף: טיזר ראשון ל"איירון פיסט'"

הסדרה הרביעית בעולם הקומיקס המורחב של נטפליקס, שתסגור את חבורת הדפנדרס (פרטים בהמשך), תעסוק בסיפורו של דני ראנד. במהלך טיול עם הוריו למזרח, מתרסק מטוסם של השלושה ומותיר את תומאס בידי כת מסתורית מהעיר קון לון. שם הוא צובר ידע באמנויות לחימה ומפתח את היכולת לרכז אנרגיה עצומה למכה אחת, המכונה "אגרוף הברזל". גם תומאס פועל בעיר ניו יורק ועשוי לפגוש לפחות אחד מחבריו האחרים במהלך הסדרה. פין ג'ונס (לוראס טיירל מ"משחקי הכס") יגלם את תומאס. כל פרקי העונה הראשונה יעלו לנטפליקס במהלך 2017 (טרם נקבע תאריך השקה).

ועכשיו כולם ביחד: טיזר ראשון ל"The Defenders"

הדבר הכי קרוב ל"נוקמים" של המסך הקטן. אחרי שהוצגו כל אחד בנפרד בסדרות הייעודיות שלהם, יתאחדו לוק קייג', ג'סיקה ג'ונס, דרדוויל ואיירון פיסט לחבורה אחת שתיאבק באיומי פשע מורכבים במיוחד על העיר ניו יורק. בשלב זה ידוע מעט מאוד על עלילת העונה הראשונה, אולם מהטיזר הקצר שפורסם בקומיק קון, נראה ש"סטיק" (סקוט גלן), מאסטר אמנויות הלחימה העיוור שהיה המנטור של מאט מרדוק ב"דרדוויל", עשוי להיות הנבל. כל פרקי העונה הראשונה יעלו לנטפליקס במהלך 2017 (טרם נקבע תאריך השקה). ואם כבר הזכרנו את "דרדוויל", הסדרה תשוב באופן רשמי לעונה שלישית, ככל הנראה ב-2018.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully