וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגידה שכזאת

20.11.2000 / 11:48

רוצים לקנות ספר טוב? אסף ציפור מציע את "לוסי", הספר החדש של רועי רוזן

רוצים לקנות ספר טוב? קנו את "לוסי", הספר החדש של רועי רוזן. "לוסי" הוא ספר אמן. הוא יצירה שיש בה משקל שווה למילה ולדימוי החזותי, והוא ממשיך בזה מסורת של יצירות כמו "מקס ומוריץ" או "מאוס" של ארט ספיגלמן.

"לוסי" הוא סיפור מעוות ומלוכלך שגיבורו מצויר כילד רך, אבל במכנסיו חבויה זקפה תמידית. "לוסי" הוא סיפור אהבה טרגית ובגידה מכוערת. זה ספור על לוסי הנשי, הכנוע, הרך, זה שמלקק באהבה את נוזלי התשוקה לאחר מעשה האהבים מכל הנקבים, ועל איך הוא מתאהב ונבגד ומושפל. וכמו סקרלט אוהרה הוא עולה בסצינה האחרונה במעלה גרם המדרגות לחדרו, ואז עוצר וכמעט אפשר לשמוע אותו ממלמל לעצמו "מחר הוא יום חדש". וכל זה על רקע דיוקן מעוות של ניו יורק בשלהי שנות השמונים.

עלילה? חה. הצחקתם אותי. פרובוקציות? בשפע. קריצות? מסיפורי הקדושים המעונים והברית החדשה ועד השואה. ואיך הציורים? הכי יפים שיש. הספר נכתב במקור באנגלית ב- 1992 ומתורגם עכשיו לראשונה לעברית. אם את התערוכה הקודמת של רועי רוזן ("חיה ומות כאווה בראון") במוזיאון ישראל רצו להחרים - את "לוסי" בטח ירצו לשרוף. "לוסי" הוא הכותר השני הרואה אור בהוצאת שדוריאן החוצפנית. קנו לעצמכם מתנה לחג.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully