וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז לבד: "החופשה המושלמת" מאפשרת לאוריאל יקותיאל לזרוח

25.7.2016 / 9:22

"החופשה המושלמת", תוכנית הטיולים הקלילה של רשת, היא לא באמת תוכנית טלוויזיה אמיתית אבל בין התוכן השיווקי והזיופים המביכים של האנשים שמופיעים בה, אפשר גם למצוא נקודה חיובית אחת. בקושי

צילום מסך

אפשר להירגע. למרות שפרק פתיחת העונה החדשה של "החופשה המושלמת" לא הראה את זה, אוריאל יקותיאל שרד את הביקור בסנט פטרבורג. אני הייתי במתח, מודה. אמנם לזכיינית רשת יש מספיק בוגרי ריאליטי שיוכלו לחלטר בכל תוכניות הפח הקלילות שממלאות את המסך אבל יש בלבי פינה חמה ליקותיאל. בכל זאת, הוא שרד את "שישי טייק אווי" המחרידה. וכעת, כאמור, יקותיאל - אחד האנשים שממוטטים בעצם קיומם את ההומופוביה המובנית בכל אדם - גם שרד את הביקור בסנט פטרבורג, אחת הערים הגדולות באחת המדינות ההומופוביות ביותר. מצד שני, כל רב שני בישראל בערך יוצא נגד הקהילה הגאה במסגרת הטרנד החדש ביהדות האורתודוכסית אז לכו תדעו איפה בטוח יותר. באמת מעניין אילו אטרקציות תיירותיות יש בטלמון.

מאוד קל לקטול את "החופשה המושלמת". הרי לא באמת מדובר בתוכנית טלוויזיה אמיתית אלא בקטלוג מצולם של יעדי הטיסות הישירות של ארקיע. מדריד, סנט פטרבורג, כל כך הרבה יעדים והטיסות כל כך קצרות ונוחות. ובכל יעד תמיד יש מדריך או מדריכה של ארקיע שמסייעים בסיור חינני באחת האטרקציות. ובכלל, יש כל כך הרבה אטרקציות שמתאימות לכל תייר. שימו יד על הלב, מי מאיתנו לא השתתף בהפקת אופנה כשקפץ לביקור ברומא עם המשפחה?

החופשה המושלמת. צילום מסך
מה את אומרת/צילום מסך
בדיוק כמו בזוגיות עם טום באום עליה השלום, יקותיאל מסמן עצמו כצלע החכמה ומקפיד לשנמך עצמו באופן שיבהיר כי יש בו הרבה יותר ממה שנגלה לעין. יקותיאל, כך נדמה, מצליח לזרוח לצד כל אדם שיצוות אליו. גם זה משהו

לצדו של יקותיאל בעמדת ההנחייה ניצבת לירון רביבו, שמנסה למחות את מיתוג "לירון ביקיני אדום" שדבק בה בעקבות השתתפותה ב"הישרדות הונדורס" ולובשת בגדים הפעם. רביבו, כך מתברר, משלימה באופן מעורר תדהמה את יקותיאל. ביחד השניים מסתובבים בסנט פטרבורג וממלמלים "איזה יופי, איזה מדהים, תראי איזה יופי, תראה איזה מדהים" וגם "האנשים יפים, הבחורות יפות, איזה יופי". עם זאת, בדיוק כמו בזוגיות עם טום באום עליה השלום, יקותיאל מסמן עצמו כצלע החכמה מבין השניים ומקפיד לשנמך עצמו באופן שיבהיר כי יש בו הרבה יותר ממה שנגלה לעין. יקותיאל, כך נדמה, מצליח לזרוח לצד כל אדם שיצוות אליו. גם זה משהו.

שעות ספורות לפני שידור "החופשה המושלמת" סיפר החזאי אלעד זוהר ב"שש עם רינה מצליח" כי חודש יולי 2016 היה קריר יותר מחודש יוני והנה, זרזיף ניטח על פנינו. לא, זה לא גשם. זה אוריאל יקותיאל שמודה בפייסבוק ל"טל מארקיע" וזה דניאל, גולש רנדומלי לכאורה שהמליץ ליקותיאל ולרביבו לבקר בגני פטרהוף. הקלקה על הפרופיל של אותו דניאל בפייסבוק תגלה כי הוא היה אחראי, לדבריו, על הלוגיסטיקה והצילומים של התוכנית בסנט פטרבורג. אזכור בקרדיטים בסוף התוכנית? אף אחד לא באמת צריך אותו. אפילו לא מועצת הרשות השנייה. ללא ספק, זוהי החופשה המושלמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully