וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגל לצד רגל: פסטיבל המחול צוללן יוצא לדרך

26.7.2016 / 9:39

מור שני, איריס ארז, יסמין גודר, ענת דניאלי, אורטל בן דיין, אורלי פורטל, להקת ענבל ואחרים ישתתפו בפסטיבל המחול צוללן, שיתקיים במשך שלושה סופי שבוע בתל אביב, ויעמיד במרכזו את נושא "הכלכלה של המסורת"

שירה אביתר, פסטיבל צוללן. ספק 500
שירה אביתר שתופיע בפסטיבל צוללן/ספק 500

פסטיבל צוללן המוקדש למחול יתקיים במגוון חללים, תיאטראות, מוזיאונים וגלריות בתל אביב, במשך שלושה סופי שבוע, ב-7-24 בספטמבר (סופ"ש ראשון: 7-10 ספטמבר, סופ"ש שני: 14-17 ספטמבר, סופ"ש שלישי: 21-24 ספטמבר). הפסטיבל יכלול עבודות מאת כוריאוגרפים מובילים, צעירים ומנוסים, מהארץ ומחו"ל, בניהולם האמנותי של עדו פדר ומשה שכטר אבשלום. בין השאר ישתתפו בו איריס ארז, יסמין גודר, ענת דניאלי, מור שני, פרויקט 48 במחול של קבוצת מחול דנה רוטנברג, טליה דה פריס ודן וינשטיין, שירה אביתר, אורלי פורטל, קימ טייטלבאום ומורן יצחקי אברג'ל, אורי טורקניץ והכוריאוגרפית דיינה מישל מקנדה.

הפסטיבל השנה יעמיד המרכזו את המושג trad(e)ition, המורכב מהמילים trade ו- tradition, ונוגע ל"כלכלה של המסורת", כלשון אנשי הפסטיבל, שבמסגרתה מסורת אינה זהות קבועה, אלא היא שוק חליפין דינאמי, פרפורמנס של הגורמים שמרכיבים את חיינו בפתח המילניום.

להלן, מרבית הארועים שיתקיימו בפסטיבל:

פסטיבל צוללן. תומר זמורה,
פסטיבל צוללן/תומר זמורה

פרויקט הדגל של הפסטיבל השנה הוא "צוללים בענבל" של להקת מחול ענבל, שאירועיו יתקיימו למעשה כאירועים מקדימים לפסטיבל, בתיאטרון ענבל במרכז סוזן דלל. ב-29 ביולי יתקיימו שלוש הרצאות ושיחה עם הקהל – על "זגזוגי" המסורת על האוטוסטרדה של התרבות עם פרופ' חביבה פדיה, על אפריקה, ישראל ואמנות עולם-שלישיזם עם רותי דירקטור וההרצאה "מזהות להזדהות" על צילום ודרכי עבודה עם האמן דוד עדיקא; וכן פאנל בנושא היעדרות ונוכחות המזרח מהמחול בישראל שבו מתן אפיק ישוחח עם רנה בדש, אורלי פורטל וסהר עזימי.

עוד במרכז סוזן דלל במסגרת "צוללים בענבל": ב-4 באוגוסט יוקרן הסרט "בן זקן" בבימויה של אפרת כורם, והבמאית תשוחח עם עדו פדר ועם הקהל.

ב-19 באוגוסט יתקיים במקום האירוע "פוליטיקה של זהות ומימושה" ובמהלכו יוקרנו קטעים מתוך "ערסים ופרחות - האליטות החדשות" של רון כחלילי ומתשדירי הפרסום של ליין המסיבות "עריסה", יוצאת "האח הגדול" אורטל בן דיין תשוחח עם רון כחלילי וצוות ה"עריסה", עומר טובי ויותם פפו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
פסטיבל צוללן. ספק 500
פסטיבל צוללן/ספק 500

אירוע פתיחה יתקיים ב-7 בספטמבר בתיאטרון ענבל במרכז סוזן דלל, וייקרא "אמנות שחורה/לבנה". במהלכו יתקיימו ההרצאות "הקלפטומניה של האדם הלבן" עם אורטל בן דיין, ו"להקה ענבל: ממחול למרכז-תרבות-אתני ובחזרה?" עם מבקרת המחול שיר חכם; באותו מקום, ב-7 וב-8 בספטמבר, תתקיים בכורה של היצירה "ריקוד פשוט" של להקת מחול ענבל.

מרתון המחול "בליינד דייט מחולי", יתקיים ב-8 וב-9 בספטמבר באולם ורדה, בית להקת מחול בת-שבע במרכז סוזן דלל, במסגרת סדרת "בת שבע מארחת". הפרוייקט, המתקיים זו השנה הרביעית, יפגיש בין כוריאוגרפים, דרמטורגים, אמנים ויזואליים, כותבים ורקדנים לבליינד-ספין-דייט מחולי.

במחסן 2 בנמל יפו תפתח ב-9 בספטמבר התערוכה "פולחן האביב" של גדי דגון; יתקיים מופע פרפורמנס באנגלית, "I love my dancers" שמו, בו יופיעו אורי טורקניץ וג'ראלדו סי.

המופע סוויריה וקטעים מהמופע רביע של הכוריאוגרפית אורלי פורטל יתקיימו ב-15 בספטמבר בתיאטרון ענבל.

ב-16 וב-17 בספטמבר במחסן 2 בנמל יפו יתקיים המופע " COMMON EMOTIONS" של הכוריאוגרפית יסמין גודר.

את סוף השבוע השלישי תפתח היצירה "אטיוד לגוף ולשליטה" של קים טייטלבאום ומורן יצחקי אברג'ל במוזיאון תל אביב לאמנות.

תחת הכותרת אמנות נשית, תוצג עבודתה של ענת דניאלי ב-21 בספטמבר במרכז כלים לכוריאוגרפיה בבת ים.

מופע בכורה של איריס ארז יתקיים ב-22 בספטמבר בתיאטרון ענבל.

תחת הכותרת "אוצרות במרחב פוליטי-אתני", תתקיים שיחה ב-23 בספטמבר בתיאטרון ענבל אותה יוביל עדו פדר בהשתתפות איציק ג'ולי, רותי דירקטור, אפרת כורם ושולה קשת.

ב-23 בספטמבר יועלה פעמיים המופע "נבוכים שניים" מאת ובביצוע אריאל כהן, נבו רומנו ושני גרנות, בבית המידות, לילינבלום 23, תל אביב.

המופע " Yellow Towel" של דיינה מישל הקנדית יתקיים בתיאטרון ענבל ב-24 בספטמבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully