וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאדה יאדה יאדה: חיקה עלילה של "סיינפלד" ועומד כעת למשפט

26.7.2016 / 11:15

אדם ממישיגן עומד למשפט לאחר שניסה להחזיר לרשויות למעלה מ-10,000 בקבוקים ופחיות בתמורה לפקדון. בדיוק כמו מה שקרה לקרמר וניומן ב"סיינפלד"

מגישה: מיכל רשף

גיבורי טלוויזיה - כולם אוהבים אותם, כולם רוצים להיות כמוהם. אבל אולי כדאי שזה לא יקרה. אדם בשם בריאן אוורידג' ממישיגן נמצא במצב לא פשוט: הוא עומד למשפט לאחר שניסה להחזיר לרשויות למעלה מ-10,000 בקבוקים ופחיות בתמורה לפקדון. ואם זה נשמע לכם מוכר אז סביר להניח שצפיתם בפרק הנפלא של "סיינפלד" משנת 1996 שעסק באותה המזימה בדיוק.

בפרק "פקדון הבקבוקים" יוצאים קרמר וניומן למסע איסוף בקבוקים ופחיות ואף נעזרים במשאית של ניומן לצורכי הפעולה, לא פחות. השניים אפילו גונבים כמה בקבוקים ופחיות מהומלס על מנת להרוויח עוד כמה דולרים. בסופו של דבר, קרמר וניומן לא מצליחים לעמוד במשימה בהצלחה וזה בדיוק גם מה שקרה לאוורידג' שנתפס במישיגן על ידי המשטרה בשל מהירות מופרזת.

אוורידג' ניסה לשכנע את השוטרים ש-10,000 הבקבוקים והפחיות אכן יוחזרו תמורת פקדון אך לא ציין באיזו מדינה יוחזרו בתקווה שהדבר ישכנע את השופט לשחררו לחופשי שכן זוהי לא הפעם הראשונה שתושבי ארה"ב מנסים לנצל את חוק הפקדון הנדיב של מישיגן (לעומת מדינות אחרות כמובן). השופט, מיותר לציין, לא השתכנע ואוורידג' עלול למצוא עצמו בכלא למשך חמש שנים.

  • עוד באותו נושא:
  • סיינפלד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully