וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: הופעתה של פואלס בישראל בוטלה

28.7.2016 / 10:20

להקת האינדי-רוק תגיע כנראה ב-2017 במקום ההופעה שתוכננה הקיץ. בנוסף "בנות גילמור" חוזרת לעונה בת ארבעה פרקים ארוכים (90 דקות כל אחד), ויש גם תאריך עליה. חובבי "ג'סיקה ג'ונס", מנגד, יצטרכו לחכות הרבה יותר זמן לשובה. לייב בלוגינג תרבותי

יח"צ - חד פעמי

10:55 - פרטים חדשים על העונה השלישית של "מראה שחורה"

הדרמה הדיסטופית של ערוץ 4 הבריטי מצאה בית חדש בנטפליקס ותחזור למסכים ב-21 באוקטובר לעונה הארוכה ביותר שלה עד כה - 6 פרקים. הסדרה צפויה להמשיך את הקו "עוכר השלווה" שהתווה היוצר צ'ארלי ברוקר, תוך שהיא פונה לעסוק בנושאים ותחומים חדשים שטרם כיסתה עד כה.

ברוקר שימש ככותב הראשי של ששת הפרקים, כאשר בכל אחד מהם שיתף פעולה עם כותבים נוספים.

10:30 - הופעתה של להקת Foals בישראל בוטלה

חברת נרנג'ה פרסמה הבוקר (חמישי) פוסט בפייסבוק המודיע כי ההופעה של להקת האינדי-רוק הבריטית פואלס בוטלה, וכנראה תתקיים באביב-קיץ 2017. כספם של הרוכשים יושב להם.

"פואלס הם אחד ההרכבים שנתנו לנו השראה לעשות את מה שאנחנו עושים", נכתב בפוסט. "הרכב בריטי חי ובועט, שמצליח לנוע בתפר שבין עדכני לעוצמתי, שבשבילנו זה בדרך כלל חלום, לכן כשהגיעה ההזדמנות הריאלית להביא אותם, לא היססנו.

"את אותו חלון ההזדמנויות סיפקה הופעה שנקבעה עבורם בטורקיה, אלא שבסמוך להכרזה ועד היום, המצב בטורקיה החמיר (מסתבר שאנחנו לא כאלה מיוחדים) דבר שהוביל לביטול ההופעה שם. למרות זאת פואלס החליטו שעל ההופעה הזאת לא מוותרים, ובשיתוף פעולה מלא עבדנו ימים כלילות על פתרונות לשינוע הציוד והלהקה בלי לעבור באיסטנבול. בשבועות / ימים האחרונים, עד אתמול למעשה, הרגשנו שהמאמצים נושאים פרי ושמצאנו פתרון, אך היום הבנו סופית שהסוגיה לא תצליח להיפתר.

"בשורה התחתונה, קיום ההופעה בתאריך הזה היה מאלץ אותנו (ההפקה והלהקה כאחד) לוותר על כל כך הרבה, שזה כבר לא היה נראה ריאלי, לא ללהקה ולא לנו. חלק ניכר מהכיף בהופעות ארנה הוא המסביב, הפירוטכניקה, התפאורה, התאורה והסאונד היחודיים שהלהקה מביאה איתם, ועל כולם היינו נאלצים לוותר.

"חשוב לנו לציין שלא מדובר בשיט פוליטי, ולא בסיבון שמסווה מכירת כרטיסים לא מספקת, אלא באמת ובתמים ביש מזל. אנחנו סבורים שבסיבוב הבא (אביב - קיץ 17') דברים יסתדרו על הצד הנכון".

את פואלס אמור היה לחמם פרויקט הגאראז'-פאנק Thee Oh Sees - ההופעה הזו תתקיים במתכונת אחרת, מבטיחים בנרנג'ה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
יאניס פיליפאוסקס מלהקת Foals. Charley Gallay, GettyImages
פספוס. פואלס/GettyImages, Charley Gallay

10:15 - חדשות מאכזבות למעריצי ג'סיקה ג'ונס ודרדוויל

הפאנל של נטפליקס בקומיק קון אמנם פיזר כמה וכמה חדשות מרגשות, ובמוקד סדרת הגיבורים הגדולים "The Defenders", אבל המחיר של כל אלה הוא דחייה של הסדרות הייעודיות של הגיבורים.

"ג'סיקה ג'ונס", שהפכה ללהיט וזכתה לשבחי המבקרים בשנה שעברה, לא תחזור לעונה שנייה עד 2018 לפחות. זוהי המציאות גם עבור "דרדוויל", שזכתה לחידוש לעונה שלישית רק לאחרונה, וגם בנוגע לספין אוף של "המעניש", שאושר אוף הוא.

אחרי "לוק קייג'" (שתעלה לשידור ב-30 בספטמבר), נתפסו גם שני משבצות האביב והסתיו של 2017 עם "איירון פיסט" ו"The Defenders". לא הכל שחור, כמובן, מכיוון שג'ונס ומאט מרדוק יככבו כמובן בסדרת הגיבורים בשנה הבאה.

10:07 - הצצה ראשונה לריבוט של "בנות גילמור"

כמה חודשים אחרי שהמעריצים המושבעים של הסדרה הקומית-דרמטית מהעשור הקודם התבשרו על חזרתה, משחררת רשת נטפליקס טריילר ראשון לעונה החדשה, שתהיה למעשה השמינית במספר.

הסדרה שתזכה לשם "Gilmore Girls: A Year in the Life", תמשיך לעסוק בקורותיהן של רורי ולורליי גילמור, אלא שהפעם תתרחש הסדרה על פני שנה שלמה בחייהן. כל אחד מארבעת פרקי העונה (שאורך כל אחד מהם 90 דקות), יתמקד בעונה אחת של השנה.

לורן גרהאם ואלקסיס בידל יחזרו לגלם את הדמויות גם בסדרת ההמשך, שתשוחרר ב-25 בנובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully