וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחזרה להוגוורטס: בני כל הגילאים באו לרכוש את הספר החדש בסדרת הארי פוטר

31.7.2016 / 10:00

הספר השמיני בסדרת הספרים המספרת את קורותיו של הקוסם הצעיר הגיע אל המדפים. מכירתו בכל העולם החלה בחצות בדיוק וההתרגשות היתה רבה

כתבת: טלי קיים, צילום: מאצ'י הוף, עריכה: נועה לוי

קשה להאמין שעברו כמעט עשרים שנים תמימות מאז נכנס לחיינו קוסם צעיר ולו צלקת בצורת ברק על המצח בשם הארי פוטר. אתמול בחצות מסביב לעולם פקדו ילדים בני כל הגילים (גם כאלה שחצו את ה-40) את חנויות הספרים כדי לרכוש עותק של הספר השמיני בסדרה, שעתיד לצאת ב-2017 בשפה העברית בשם המסובך "הארי פוטר והילד/ה המקולל/ת". אלכסנדרה ועקנין בת ה-10 הספיקה, למרות גילה הצעיר, לקרוא את כל הסדרה וחיכתה בהתרגשות ליציאת הספר. לו יכלה לבחור, היא אומרת, היתה משתייכת לבית הפלפאף או רייבנקלו. האחים תומר ואייל בני 15 ו-12 וחצי בהתאמה מגדירים את עצמם מעריצים שרופים. "קראתי לפחות 4 פעמים את הסדרה וזה לא נמאס אף פעם", אומר תומר הבכור מבין השניים.

מכירת הארי פוטר ה-8. מאצ'י הוף
כן, כך נראית היסטריה. מכירת "הארי פוטר והילד/ה המקולל/ת"/מאצ'י הוף

התוספת החדשה לסדרת הספרים עליה חתומה ג'יי קיי רולינג, דקה משמעותית מחלקי הסיפור שקדמו לה והיא למעשה סוג של תסריט מבואר. בסוף השבוע האחרון עלה בווסט אנד הבריטי, מחזה בעל אותו השם שכל הכרטיסים אליו נמכרו מראש ואזלו תוך 24 שעות. עלילת המחזה המבוססת על סיפור שכתבה רולינג בשיתוף עם הבמאי ג'ון טיפאני והמחזאי ג'ק ת'ורן, ממשיכה מהנקודה שבה הסתיים הספר השביעי וחוזרת אל הארי פוטר שעובד כעת במשרד הקסמים ואב לשלושה ילדים.

עוד לפני שעלתה עוררה ההצגה דיון כשנודע שלתפקיד חברתו הטובה של פוטר, הרמיוני גריינג'ר לוהקה השחקנית השחורה נומה דומזווני. ליהוק שגרר תגובות גזעניות ברשת.

צפו בתור שהשתרך מחוץ לסניף סטימצקי בדיזנגוף סנטר דקות ארוכות לפני שהתחילה המכירה ותשמעו מה יש לרוכשים לומר בנידון ומי מתכנן לנסוע ללונדון לצפות בהצגה.

  • עוד באותו נושא:
  • הארי פוטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully