וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך: הומר סימפסון החליט לבחור בהילרי קלינטון

1.8.2016 / 12:08

לכאורה, הומר משתייך לסקטור שלפי הסקרים אכן נוטה לתמוך במועמד הרפובליקני – גברים לבנים ולא משכילים. אבל עכשיו מתברר כי האהבה מתעלה מעל כל הסבר דמוגרפי

מגישה: מיכל רשף

בריאיון לוואלה!NEWS לפני שבוע, הצהיר מייק רייס, אחד התסריטאים והמפיקים הוותיקים של "משפחת סימפסון", כי אבי המשפחה, הומר, ודאי היה מצביע לדונלד טראמפ. זה נשמע הגיוני, לאור העובדה כי הומר משתייך לסקטור שלפי הסקרים אכן נוטה לתמוך במועמד הרפובליקני – גברים לבנים ולא משכילים. אבל עכשיו מתברר כי האהבה מתעלה מעל כל הסבר דמוגרפי.

סרטון קצר שיוצרי הסדרה העלו בסוף השבוע, וכבר מספיק לקרוע את הרשת, מתאר כיצד מארג' אומרת להומר שלא תוכל לעשות אהבה עמו עד שתחליט למי להצביע. בהמשך לכך הם מדליקים את הטלוויזיה וצופים בסרטון תעמולה שמציב את השאלה הקלאסית – מי תעדיפו שיענה לטלפון בשלוש בלילה, הילרי או טראמפ? בשעה כי הדמוקרטית מוצגת כמי שתענה לו באופן יעיל וסמכותי, הרפובליקני עסוק בלקשקש בטוויטר ולכן לא ניגש לשפופרת, מה שמוביל לאסון.

זה מספיק כדי לשכנע את מארג', וכדי לרצות אותה – הומר מצטרף גם כן למחנה הילרי ומכריז "כך הפכתי לדמוקרט". עכשיו נותר רק לראות למי פיטר גריפין יצביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully