וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משטרת ישראל נגד אדיר מילר: ביטלה הופעה לאחר שלעג לה ב"צומת מילר"

1.8.2016 / 12:44

הקומיקאי היה אמור להופיע באירוע הצדעה לשוטרי מחוז ירושלים אולם לאחר שלעג למשטרת ישראל בסדרה "צומת מילר", בוטלה הופעתו

צילום מסך

האם יש בדיחות לא מצחיקות? הופעתו של הקומיקאי אדיר מילר בפני שוטרי מחוז ירושלים בוטלה בעקבות התוכנית "צומת מילר". בפרומו לפרק בתוכנית, לעג מילר למשטרת ישראל, התייחס לסוגיית ההטרדות המיניות בגוף ורמז כי חבריה אינם חכמים. בהמשך לכך, הוחלט בארגון השוטרים (איפ"א) במחוז ירושלים לבטל את הופעתו של מילר באירוע הצדעה לשוטרי המחוז, שצפוי להתקיים ב-1 בספטמבר.

ד"ר ערן ישראל, מזכ"ל הארגון השוטרים הבינלאומי סניף ישראל, אמר לוואלה! תרבות: "ארגון השוטרים זה ארגון של שוטרים, זה לא ארגון של מפקדים ולא של קצינים. הסניף החליט להוקיר את שוטרי מחוז ירושלים. מגיע להם. ארגנו אירוע ב-1 בספטמבר בתיאטרון ירושלים. האמן המרכזי שהיה אמור להיות שם זה אדיר מילר. יש לו תוכנית מצליחה בטלוויזיה, אחוזי צפייה גבוהים, זכותו לצחוק על מי שהוא רוצה ולעשות את ההומור והסאטירה שלו איך שהוא רוצה וזה על הכיפאק. אבל אם ארגון השוטרים הבינלאומי רוצה להוקיר את שוטרי מחוז ירושלים, הוא לא יכול להוקיר אותם על ידי מישהו שפוגע בשוטרים ומעליב אותם, ולכן התקבלה החלטה להחליף אותו שמישהו לא פוגע בשוטרים. אני מאחל לאדיר שיצליח וימשיך לצחוק על מי שהוא רוצה. אבל אם רוצים להוקיר שוטרים צריך לעשות את זה באמצעות אמן שיוקיר שוטרים ולא ילעג להם, וזאת הסיבה שהחליפו".

מאדיר מילר לא נמסרה תגובה עד למועד פרסום הידיעה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההודעה על ביטול ההופעה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אדיר מילר מסר בתגובה: "אני קומיקאי כבר למעלה מ-20 שנה, צוחק על כולם ובעיקר על עצמי. אני מצר על כך שמישהו נפגע, יחד עם זאת חייב לציין שהכל היה מתוך כוונה טובה לשעשע ולהצחיק. על פי כמות הבדיחות שאני מספר על אשתי ומשפחתי בהופעה, הייתי צריך מזמן כבר לעזוב את הבית. אני מציע לכולנו לקחת את החיים קצת יותר בהומור, קלילות ואהבה. אוהב את כולם ומודה לאלוהים שניתנה לי המתנה הזו של לשמח ולהצחיק את העם הנפלא הזה שכל כך זקוק לקצת צחוק ונחת".

(עדכון אחרון: 18:45)

  • עוד באותו נושא:
  • אדיר מילר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully