וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהרין בהמוניהם: להקת בת-שבע הציגה את עונת 2017-2016

2.8.2016 / 10:03

להקת המחול הודיעה כי בעונה הבאה תעלה בכורה עולמית לעבודה חדשה של אוהד נהרין, תבקר לראשונה בסין ותבצע כמה שינויים בהרכב הלהקה

היצירה "עבודה אחרונה" של להקת המחול בת שבע. גדי דגון,
היצירה "עבודה אחרונה" של להקת המחול בת שבע/גדי דגון

להקת בת-שבע הציגה את התוכנית לעונת 2017-2016. הרפרטואר יכלול בכורה עולמית של הלהקה ליצירה של נהרין, שתעלה במאי בשנה הבאה. זוהי הפקה משותפת של הלהקה עם "הלראו" - המרכז האירופי לאמנויות שבדרזדן, גרמניה, ו"תיאטר דה שאיו" שבפריז, וכן את היצירות "עבודה אחרונה", "שלוש" ו"יאג ואדם"; אנסמבל בת-שבע - הלהקה הצעירה, יעלה לראשונה את "ממותות" ואת "וירוס של אוהד נהרין", לצד "דקהדאנס" והמופעים לכל המשפחה "כמויות" ו"דקה'לה".

מסגרת "בת-שבע מארחת" שנוסדה לפני כשנתיים ומזמינה יוצרים מזירת המחול והפרפורמנס להופיע בחללי בית, תתרחב השנה. המנהל האמנותי הוא הלל קוגן, שימשיך גם לרכז את פעילות החינוך של הלהקה לרקדנים צעירים מצטיינים.

הלהקה תמשיך ולהופיע ברחבי העולם, לרבות ביקור ראשון בסין. באוקטובר תופיע הלהקה עם "דקהדאנס" בבייג'ין ושנחאי, ולאחר מכן תמשיך לשני מופעים בסינגפור. עוד נודע כי בלהקה חלים העונה שינויים בהרכבה, עם עזיבתם של רקדנים ובהם אייר אלעזרא ושאמל פיטס. מנגד, ישובו ללהקה הרקדנית בובי ג'ין סמית ומעצבת התלבושות ארי נקמורה.

  • עוד באותו נושא:
  • בת שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully