וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: "נערות שעשועים" חוזר לבתי הקולנוע

2.8.2016 / 9:44

צ'נינג טייטום הופך לבתולת ים, "משחקי הכס" מתערבים בבחירות בארה"ב וסרט הקאלט בכיכוב אליזבת' ברקלי מכה שנית. לייב בלוגינג תרבותי

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

(בסרטון: טריילר "נערות שעשועים")

seperator

21:06 - ג'ימי פאלון ינחה את גלובוס הזהב

ג'ימי פאלון מסמן וי נוסף בקריירה: הנחיית טקס גלובוס הזהב. פאלון ינחה את הטקס ה-74 של פרסי גלובוס הזהב שייערך ב-8 בינואר 2017. בטקס מחולקים הפרסים מטעם תא העיתונאים הזרים בהוליווד. "אנו נרגשים להכריז על ג'ימי פאלון כעל מנחה טקס גלובוס הזהב ה-74 זוהי תוכנית הפרסים הכי ספונטנית וכי חסרת מעצורים והגאונות הקומית של ג'ימי הופכת אותו למנחה האידיאלי", נמסר בהצהרה לתקשורת מאת רשת NBC. פאלון עצמו התייחס למינוי בטוויטר וציין בהומור כי הוא מצפה לבילוי זמן עם העיתונאים הזרים לפני שדונלד טראמפ יגרשם מארה"ב.

את טקס פרסי גלובוס הזהב הקודם הנחה הקומיקאי ריקי ג'רווייס. זו היתה הפעם הרביעית של ג'רווייס בתפקיד זה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יעשה כיף. ג'ימי פאלון/מערכת וואלה!, צילום מסך

11:00 - במאי "יחידת המתאבדים" מתנצל שקילל את מארוול

דיווויד אייר, במאי "יחידת המתאבדים", הרגיש נלהב במיוחד במהלך מסיבת העיתונאים החגיגית שנערכה בפרמיירה העולמית של הסרט בניו יורק. אחד מהנוכחים באולם צעק "Fuck Marvell", כשהוא מכוון לאולפנים המתחרים המצליחים מבית דיסני. אייר לא התבלבל ומיד חזר על הקריאה לעיני הצופים כולם.

מאוחר יותר התנצל אייר בפוסט שהעלה לעמוד הטוויטר שלו. "אני מצטער שנסחפתי ברגע הזה. מישהו אמר את זה, אני חזרתי על זה. זה לא בסדר. אני מכבד את אחיי הקולנוענים".

10:50 - נורמן רידוס מדבר על "עולם חדש לגמרי"

ההמתנה לעונה השביעית של "המתים המהלכים" ממשיכה להיות מייגעת ומייסרת. נורמן רידוס, דריל דיקסון עבור כולנו, סיפר ל"אנטרטיינמנט וויקלי" כי העולם של הדמויות בסדרה יתהפך לחלוטין לאחר הקליף-האנגר המטורף במסגרתו ניגן רוצח את אחת (ואולי יותר?) ה

דמויות האהובות מבלי לגלות לצופים במי מדובר. רידוס בן ה-47 אף סיפר כי צילומי הקליף-האנגר היו "מתישים". אמירה זו תואמת דיווחים קודמים אשר לפיהם הפקת הסדרה צילמה את הקליף-האנגר עם שחקנים רבים על מנת להקשות על הדלפת זהות הנרצח.

עוד באותו נושא

זהירות ספוילר: הסוד הגדול של "המתים המהלכים" התגלה?

לכתבה המלאה

10:28 - רשת Starz מפתחת שתי דרמות חדשות על מועדוני חשפנות

ואם כבר "נערות שעשועים", אפשר להמשיך באופן טבעי לגרסאות מודרניות יותר של אחורי הקלעים בתעשיית ה"תסתכל ואל תיגע". רשת Starz ("מפרשים שחורים", "חברה בתשלום מראש", "זרה") מפתחת בימים אלה לא פחות משתי סדרות חדשות שיעסקו בעולם הזה.

הראשונה תזכה לשם המפורש להחריד "Pussy Valley", ותעסוק בקורותיהן של חמש נשים שעובדות במועדון חשפנות בדרום ארה"ב. חייהן הפרטיים משתלבים בסודותיהם הכמוסים של לקוחות בפרופיל גבוה מתחומי הספורט והפוליטיקה.

הסדרה השנייה תיקרא "Dirty Girls Social Club" ותבוסס על רומן רב מכר בעל אותו שם מאת אליסה ולדז. גם במקרה הזה הכוכבות יהיו שש נשים שעוסקות בחשפנות, הפעם בניו יורק, ושמכירות זו את זו עוד מימי הקולג'. דרך העליות והמורדות של חייהן האישיים והמקצועיים, הן יודעות שהן יכולות תמיד להיעזר זו בזו.

10:21 - "נערות שעשועים" חוזר לקולנוע אחרי 21 שנה

דרמת החשפניות הקלאטית של פול ורהובן תחזור למסכי הקולנוע בצרפת בקרוב בגרסה מחודשת ומשופצת. גרסת ה-4K של הסרט אמנם תוצע למכירה בבלו-ריי בספטמבר הקרוב לכל דורש, אבל הצרפתים רוצים את הלאפ דאנסים שלהם על מסך גדול, והם גם יקבלו אותם.

לרגל הקאמבק שחררו יוצרי הסרט טריילר חדש, משופץ וכמובן מאוד לא בטוח לצפייה בעבודה. נתראה בוורסייס.

10:13 - הצביעו והשפיעו: אתר "הבחירות" החדש של "משחקי הכס"

טקס האמי 2016 יתקיים בעוד 29 ימים בדיוק, וזהו בדיוק זמנם של הגדולות להפעיל את מיטב כישוריהן היצירתיים על המעריצים וחברי האקדמיה. ב-HBO לקחו את העניין הזה ברצינות ויצרו קישור מושקע במיוחד בין המירוץ הטעון לנשיאות בארה"ב לבין המאבקים הטעונים לפחות על כס הברז של ווסטרוז.

באתר החדש שהשיקה הרשת, תוכלו לסקור את "המועמדים" הבכירים למלוכה: דאינריז טארגאריין, ג'ון שלג, סרסיי לאניסטר ופיטר בייליש; לקרוא את המצע והביוגרפיה של כל אחד מהם וכמובן להצביע ולהשפיע על... כלום בעצם. כל זאת כשבצד ימין של האתר, מופיעים שלל קישורים ודרכים לרכוש את ה-DVD המלא של העונה השישית. ככה זה בקפטיטליזם: זורקים פתק וממהרים להוציא כסף. מי יודע אם אחר כך נוכל לעשות את זה שוב.

משחקי הכס פרק 10 סיום עונה. אתר ארגון העיתונאים של יס,
אני רוצה דרקון בכל קלפי, שמעת?/אתר ארגון העיתונאים של יס

10:01 - צ'נינג טייטום יגלם בתולת ים ברימייק של "ספלאש"

כן, אתם קוראים נכון. הגענו לשלב מתקדם למדי בעידן הייבוש המוחי של הוליווד, ומי יודע - אולי בהמשך הדרך נראה גם את ג'ניפר לורנס מגלמת את מיסטר טי.

אולפני דיסני הודיעו על כוונתם לייצר גרסה מחודשת ל"ספלאש", בכיכובה של דריל האנה מ-1984. אלא שהטוויסט הוא שהפעם יהיה זה לא אחר מאשר צ'נינג טייטום, שיישטף אל החוף עירום מהראש ועד הסנפירים. את התפקיד של אלן באוור (שמוצא את בתולת הים בסרט המקורי), אותו גילם במקור טום הנקס, תגלם הפעם ג'יליאן בל ("רחוב ג'אמפ 22").

עלילת "ספלאש" המקורית התמקדה, כאמור, בסיפורו של אלן באוור, שניצל מטביעה בהיותו נער על ידי בתולת ים מסתורית, ופוגש בה בשנחית כעבור 20 שנים. בזמן שהוא מנסה להסתירה מהשלטונות, עליו להחליט האם לאפשר לה לשוב לים או להצטרף אליה ולא לשוב לחוף לעולם.

09:49 - עיבוד מחודש ל"פרקליטי אל איי" נמצא בתכנון

גל הנוסטלגיה ששוטף את הוליווד ממשיך לשטוף אל החוף סדרות משנות ה-80 וה-90. הפעם מדובר בסדרת המשפט המצליחה של NBC, ששודרה במשך שמונה עונות מ-1986 ל-1994.

סטיבן בוצ'קו, יוצר הסדרה, אישר בריאיון לתוכנית האירוח של העיתונאי ריץ' אייזן, שהעבודות על ריבוט מודרני כבר החלו. "במהלך השנים הציעו לנו פעמים רבות לעשות את זה ותמיד אמרנו 'לא, אנחנו לא מעוניינים'. לאחרונה התקשר אליי אחד מהכותבים המקוריים שלנו, בילי פינקלשטיין, והציע לי את זה שוב". בוצ'קו סיפר שבתחילה דחה את ההצעה שוב, אלא שאז הסביר לו פינקלשטיין שהסדרה החדשה תעסוק בחוקים וטכניקות משפט שלא היו קיימים בשנות השמונים. "הוא צודק", מסביר בוצ'קו, "כל כך הרבה אספקטים מעניינים של התחום הזה לא היו קיימים אז".

באופן טבעי נשאל בוצ'קו אם מי מכוכבי הסדרה המקורית עשוי לשוב לגרסה החדשה. "אני חושב שכמה מהם יהיו מעוניים, אבל אנחנו לא בטוחים עדיין".

"פרקליטי אל איי" עסקה בקורותיהם של עורכי דין במשרד בלוס אנג'לס, בבתי המשפט ובחייהם הפרטיים. בין היתר זכתה הסדרה ב-4 פרסי אמי לסדרת הדרמה הטובה ביותר, 3 לתסריט הטוב ביותר ושלושה משחקניה קטפו את הפרס בקטגוריית שחקני המשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully