וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן עמדי נגד עדי ביטי:"את התקפי הקנאה והדיכאונות ביטי כנראה תחווה לבד". ביטי: "זה מה שנהוג בעולם"

2.8.2016 / 13:32

סכסוך חדש בתעשיית המוזיקה הישראלית בעקבות הקליפ החדש של עדי ביטי. עידן עמדי: "היא לא מבינה את הנזק". ביטי בתגובה: "אני ממש לא מתנצלת"

צילום: תומר מונטה, בימוי ועריכה: אדם דויטש, הפקה: ADOM

(בסרטון: הקליפ של עדי ביטי לשיר "ירח מלא")

seperator

תעשיית המוזיקה הישראלית זוכה בימים האחרונים לחוות במריבה מקוונת בין הזמרים עידן עמדי ועדי ביטי. ביטי בת ה-15, ששחררה לאחרונה את הסינגל "ירח מלא" וזכתה לתגובות זועמות בשל הופעתה הפרובוקטיבית בקליפ, גרמה לעמדי להעלות סטטוס נגדה בפייסבוק.

"כששואלים אותה אם היא לא חושבת שזה פרובוקטיבי לגילה, התשובה היא 'זה מה שקורה כרגע בעולם'", כתב עמדי בתגובה לדבריה של ביטי בערוץ 2 בנוגע לקליפ. "בעולם הזה שאנחנו עסוקים בלשפוט אותה או את ההורים שלה שכחנו שזה מגרש המשחקים שאליו היא נזרקה מגיל קטן. הדבר העצוב הוא שהיא לא מבינה את הנזק. אני בספק אם ההורים מבינים. גיא פינס ישדרו ויעשו יחסי ציבור מעולים. זה אחלה צהוב למכונה. את הדאונים, התקפי הקנאה והדיכאונות ביטי כנראה תחווה לבד. בסופו של יום מתחת לאיפור, לכוריאוגרפיה מאמריקה, ולמיליוני הצפיות ביוטיוב, יש ילדה, ביישנית עדיין שמנסה להוכיח לעולם שהיא כבר גדולה".

בתגובה לדבריו, העלתה ביטי סטטוס משלה בפייסבוק ובו טענה כי העריצה את עמדי בעבר אולם בעקבות דבריו "הפסיד אותה". "מאוד התפלאתי מתגובתו של עידן. הוא מכיר אותי כבר מלפני כמה שנים ויצא לנו להופיע ביחד עוד כשהייתי בת 11. הוא קצת זכה לראות את התשוקה שיש בי להופיע ולבטא את עצמי כאומן וזמרת. איש לא זרק אותי בכח בגיל שלוש לבמה ואמר לי להופיע!", כתבה ביטי, "אני חושבת שבהחלט יש לגיטימציה לקליפ כזה, אין בו שום דבר פסול ולא הגון כמו שאין שום דבר פסול בללכת עם בגד ים לים כי זה מה שנהוג בעולם. אין בקליפ דברים שלא הולמים את גילי וניתן לראות בכל מקום בנות שלבושות באותה הצורה. מי שחושב אחרת הוא היוצא דופן! צר לי להגיד שמי שלוקח את הקליפ למקום פרובוקטיבי צריך קצת לבדוק את עצמו. הקליפ כולו העצמה לגיל הנעורים". עמדי עצמו הגיב לביטי בתגובות לפייסבוק שלה: "עדידי שלי יקרה, תקראי שוב ותביני שאין לי מילה אחת רעה נגדך. זה כל מהות הפוסט. הדבר האחרון שרציתי הוא לפגוע בך. הכאב שלי הוא על מה שנגרם מכל המשחק שאיבד פרופורציות בתעשייה הזו".

גורמים המקורבים לשניים סיפרו לוואלה! תרבות כי הבוקר (שלישי) התקשר עמדי לביטי והתנצל על דבריו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הקליפ של ביטי:

הסטטוס של עידן עמדי:

הסטטוס של עדי ביטי:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully